Wtf echtquote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dus opsluiten in kampen, 14 uur per dag laten werken voor hun kost en inwoning daar totdat ze uit eigen beweging terug gaan.
Ja man fuck de lansgrenzenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja man fuck de mensenrechtenpareltje.
Was in 2001. Toen was Nederland ook al behoorlijk vol hoor. Genoeg voedingsbodem in elk geval destijds voor Fortuyn en de LPF.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand. Maar zo iets moet niet te vaak gebeuren. Het is zeker geen reden om het nu prima te vinden. De jaren '90 waren ook nog veel politiek correcter en Nederland was iets minder vol dan nu.
Ik las je bericht goed ja, door het woordje 'stel' er ergens tussen te proppen maakt het niet alsnog een zeer verwerpelijke gedachtequote:Op donderdag 17 september 2015 21:38 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Kost dat veel moeite, iets quoten en niet lezen wat je quote?
Je bent knettergek.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dus veranderen we de wetten door illegale activiteiten uit te sluiten van bepaalde rechten.
Gast, jij bent echt van het pad af. Ok?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat er iets moet. Ik zeg alleen dat Nederlanders best wat kleiner kunnen wonen.
Het niveau van de 'laat de mensen maar lekker doodgaan'-tokkiesquote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het aantal doden is niet zo relevant, het percentage doden van het totaal is veel interessanter.
Gaat dus om 0,2% ongeveer...quote:In de afgelopen twee maanden daalde het dodental naar ongeveer één op de 427 bootvluchtelingen, aldus Amnesty. In de laatste twee maanden verdronken 99 vluchtelingen, terwijl een totaal van 42.000 de oversteek waagde.
http://www.volkskrant.nl/(...)verdrinken~a4097457/
Tering hequote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Het niveau van de 'laat de mensen maar lekker doodgaan'-tokkies
Nee, dank je.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dus opsluiten in kampen, 14 uur per dag laten werken voor hun kost en inwoning daar totdat ze uit eigen beweging terug gaan.
Dat etaleert nog een keer je niveau.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als jij het zegt beschouw ik dat als compliment.
Dat is een dooddoener. Die mensen kiezen zelf voor die gevaarlijke reis. Wanneer zeggen we eindelijk: STOP, jullie komen ons Europa niet meer binnen ongeacht alle excuses van zielig bla bla.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Totaal verkeerde manier van denken. Om mensen te redden, moet je juist hard zijn. Soms moet je toch echt meer met het hoofd denken dan met het hart.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef VASND het volgende:
Ja, jij ziet het allemaal als migranten, dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is een dooddoener. Die mensen kiezen zelf voor die gevaarlijke reis. Wanneer zeggen we eindelijk: STOP, jullie komen ons Europa niet meer binnen ongeacht alle excuses van zielig bla bla.
Niet. Ik heb nog liever 10 asielzoekers dan figuren als jij.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is een dooddoener. Die mensen kiezen zelf voor die gevaarlijke reis. Wanneer zeggen we eindelijk: STOP, jullie komen ons Europa niet meer binnen ongeacht alle excuses van zielig bla bla.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet. Ik heb nog liever 10 asielzoekers dan figuren als jij.
Illegalen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, jij ziet het allemaal als migranten, dat was al duidelijk.
Dit is een beetje het ziekelijke van linkse gekken. Ze nemen een extremist als voorbeeld en rechtvaardigen het gedrag van die 'extremist' als reden om iedereen hier te halen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet. Ik heb nog liever 10 asielzoekers dan figuren als jij.
Die komen Nederland sowieso niet binnen als het aan jou ligt.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Illegalen.
Met legale migranten is niets mis.
We hebben het over de theoretische situatie waar Europese troepen je rubberboot gewoon uit het water blazen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is het al voor veel mensen en toch blijven mensen het er op wagen.
0. Waarmee vele Afrikaanse levens zijn gered.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Denkfout.
Wederom zou ik het zeer bedenkelijk vinden als we die kant op zouden gaan,want hoe inhumaan kun je zijn,
Maar stel dat europa gewoon lomp en bot die bootjes een maand lang uit het water blaast,
En de oversteek synoniem word aan sterven op het water,
Hoeveel mensen denk jij dan dat het nog gaan proberen?
Maar hard beleid keur je dan weer af, dat gaat natuurlijk nooit werken dan.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:45 schreef VASND het volgende:
Dit is juist het gevolg van laf beleid van de Europese landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |