Zeg nou niet dat mensen hier best wat kunnen inleverenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat er iets moet. Ik zeg alleen dat Nederlanders best wat kleiner kunnen wonen.
Dan moet je eerst regelen dat die mensen in Libië ook veilig zijn en niet middenin een burgeroorlog terecht komen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Niet afkomen op een noodmelding van een zinkende boot is niet hetzelfde als boten lekschieten of moedwillig laten zinken. Het beste is om die boten terug te slepen naar de Libische kust.
Niet afkomen op een melding is juist moedwillig laten zinken, is gewoon pure nalatigheid en gaat zo'n beetje tegen alle wetten in.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Niet afkomen op een noodmelding van een zinkende boot is niet hetzelfde als boten lekschieten of moedwillig laten zinken. Het beste is om die boten terug te slepen naar de Libische kust.
Om wille van mensen van buiten? No way!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat er iets moet. Ik zeg alleen dat Nederlanders best wat kleiner kunnen wonen.
Die mensen komen zelf naar die burgeroorlog in Libië toe, omdat ze via daar naar Europa kunnen worden gesmokkeldquote:Op donderdag 17 september 2015 21:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan moet je eerst regelen dat die mensen in Libië ook veilig zijn en niet middenin een burgeroorlog terecht komen.
Het is mogelijk om meer dan 1 account te hebben. Welis bij stil gestaan?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Euh, geregistreerd op: donderdag 8 oktober 2009 @ 15:16
![]()
Dat zal destijds ook niet zijn gebeurd. Maar 85.000 vluchtelingen/asielzoekers op 1 willekeurig moment is dus geen uitzondering.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat dit door kan gaan. Een vol AZC levert mensen op die zich permanent vestigen. Jaar in jaar uit wordt Nederland steeds voller. Dus AZC's zo vol als in de jaren '90 is niet vol te houden.
Dat jaren '90-argument is alleen valide als 100% van de asielzoekers terugkeert naar eigen land.
Die noodmeldingen zijn juist misbruik van het recht.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
Niet afkomen op een melding is juist moedwillig laten zinken, is gewoon pure nalatigheid en gaat zo'n beetje tegen alle wetten in.
Jij pleit er dus voor onschuldige mensen moedwillig te vermoorden? Beetje enge gedachte dit.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Denkfout.
Wederom zou ik het zeer bedenkelijk vinden als we die kant op zouden gaan,want hoe inhumaan kun je zijn,
Maar stel dat europa gewoon lomp en bot die bootjes een maand lang uit het water blaast,
En de oversteek synoniem word aan sterven op het water,
Hoeveel mensen denk jij dan dat het nog gaan proberen?
Dat zegt ook niemand. Maar zo iets moet niet te vaak gebeuren. Het is zeker geen reden om het nu prima te vinden. De jaren '90 waren ook nog veel politiek correcter en Nederland was iets minder vol dan nu.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zal destijds ook niet zijn gebeurd. Maar 85.000 vluchtelingen op 1 willekeurig moment is dus geen uitzondering.
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:37 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Goedpratende spuit-elf moet snaveltje toe houden
Dus veranderen we de wetten door illegale activiteiten uit te sluiten van bepaalde rechten.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet afkomen op een melding is juist moedwillig laten zinken, is gewoon pure nalatigheid en gaat zo'n beetje tegen alle wetten in.
Oh well...quote:Op donderdag 17 september 2015 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij pleit er dus voor onschuldige mensen moedwillig te vermoorden? Beetje enge gedachte dit.
Kost dat veel moeite, iets quoten en niet lezen wat je quote?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij pleit er dus voor onschuldige mensen moedwillig te vermoorden? Beetje enge gedachte dit.
Dat is het al voor veel mensen en toch blijven mensen het er op wagen.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Denkfout.
Wederom zou ik het zeer bedenkelijk vinden als we die kant op zouden gaan,want hoe inhumaan kun je zijn,
Maar stel dat europa gewoon lomp en bot die bootjes een maand lang uit het water blaast,
En de oversteek synoniem word aan sterven op het water,
Hoeveel mensen denk jij dan dat het nog gaan proberen?
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:30 schreef SeculasStatius het volgende:
Ik zit hier al meer dan 10 jaar.
Ja man fuck de mensenrechtenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dus veranderen we de wetten door illegale activiteiten uit te sluiten van bepaalde rechten.
Wat is dit voor niveau?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je had wat te melden, goedprater?
Het aantal doden is niet zo relevant, het percentage doden van het totaal is veel interessanter.quote:Zijn er al genoeg omgekomen en ze komen nog steeds.
Dus opsluiten in kampen, 14 uur per dag laten werken voor hun kost en inwoning daar totdat ze uit eigen beweging terug gaan.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is het al voor veel mensen en toch blijven mensen het er op wagen.
Jamaar ik ben een kloon! Oeps..quote:
Is niet de gewenste boodschap hè.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat mensen hier best wat kunnen inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |