die deur staat nog in het berghokquote:Op donderdag 17 september 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe staat het met je deur die je zou verven?
Het was mn maandelijkse reminderquote:Op donderdag 17 september 2015 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
die deur staat nog in het berghok
Alles te bloot?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
Ik kan géén geschikt plaatje vinden voor de OP
Je moet wel heel naïef zijn om te denken dat er een of andere wilde stoot aan de ander kant van de lijn zit.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
Ik kan géén geschikt plaatje vinden voor de OP
voordat ik dat programma had gezien dacht ik eigenlijk ook dat het gewoon jonge meiden warenquote:Op donderdag 17 september 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet wel heel naïef zijn om te denken dat er een of andere wilde stoot aan de ander kant van de lijn zit.
spannendquote:Op donderdag 17 september 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben er even vandoor, even een en ander regelen, spannend. Latersss....
Ja hoorquote:Op donderdag 17 september 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
een dame met haar mobiel in haar doos mag vast niet
dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 september 2015 19:38 schreef chufi het volgende:
Doe maar geen plaatje... We zijn er nu toch al voorbij (de OP bedoel ik)
is dat een phone of gewoon een vibrator?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Deze trillen op een in te stellen geluidsignaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zitten we straks te stuiteren![]()
Een speeldingetje zonder SIM card, met WIFIquote:Op donderdag 17 september 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat een phone of gewoon een vibrator?
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Een speeldingetje zonder SIM card, met WIFI
Er zitten wel gluten inquote:Op donderdag 17 september 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
Gegoten van premium kwaliteit hypo-allergeen niet-giftig, niet-poreus ABS kunststof met PU-coating voor fluweelzachte afwerking
Ja ik denk, zeg het maar even. ipv ffquote:
Ja, is wel goed van jequote:Op donderdag 17 september 2015 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik denk, zeg het maar even. ipv ff
quote:
Maar zeg eens eerlijk eet je gluten vrij ?quote:
Jaquote:Op donderdag 17 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk eet je gluten vrij ?
Nee hoor ik eet allesquote:
Dat is toch niet te haggelenquote:
Nee maar waarom? Nodig is het niet, ja volgens googlequote:
ik heb al 2 dagen geen pijn in mijn benenquote:Op donderdag 17 september 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar waarom? Nodig is het niet, ja volgens google
En dat is door twee dagen geen gluten. Het zit in je hoofd.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb al 2 dagen geen pijn in mijn benen
oké dokter.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat is door twee dagen geen gluten. Het zit in je hoofd.
Je bent je eigen dokter he?quote:
Klinkt hoopvolquote:Op donderdag 17 september 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb al 2 dagen geen pijn in mijn benen
Ja Paquote:Op donderdag 17 september 2015 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zorg wel dat je genoeg blijft eten he!!?
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zorg wel dat je genoeg blijft eten he!!?
eet smakelijk!quote:Op donderdag 17 september 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]De braadworst gaat zo de pan in.
Met bbq saus, ik loop er lekker opquote:
goed zo! ik ben blij voor jou ...quote:Op donderdag 17 september 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Met bbq saus, ik loop er lekker op
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop voorlopig geen kunst meer...
Heb je ervan gegeten?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop voorlopig geen kunst meer...
Ik krijg er zo'n pijn in mijn buik van en dat is jammer, want ik ben dol op nootjesquote:
dan kan je ze beter niet etenquote:Op donderdag 17 september 2015 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n pijn in mijn buik van en dat is jammer, want ik ben dol op nootjes
maar ze waren toch mooi?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben het zat en kan het wel uitkotsen....
Waarom? Watskeburt?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben het zat en kan het wel uitkotsen....
ah...quote:Op donderdag 17 september 2015 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkeerde smiley![]()
Ik laat ze maar staan ja
of stamp er zelf opquote:Op donderdag 17 september 2015 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop een kleedje op Koningsdag.
da's altijd wel leuk!quote:Op donderdag 17 september 2015 20:38 schreef chufi het volgende:
Ik hang hem wel in de gemeenschappelijk hal hier op de 4e
Kreeg ik gratis bij een echtequote:Op donderdag 17 september 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... hoeveel heb je ervoor betaald?
Ik moet m nog hangbaar maken...quote:Op donderdag 17 september 2015 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....................... hang maar in de hal dan
Lidl met Duitse weken braadworst .quote:
Je kan me wel willen kopiëren maar dat lukt verder nietquote:
ghehehehehe ik zou het ook niet willenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan me wel willen kopiëren maar dat lukt verder niet
Fijnquote:Op donderdag 17 september 2015 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ghehehehehe ik zou het ook niet willen
Wel een vette hapquote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Lidl met Duitse weken braadworst .
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:59 schreef sacha het volgende:
ik was vanavond in een Jumbo![]()
#omaheefteenuitje
HOU OP SCHEIT UITquote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef sacha het volgende:
maar jezus f*ck, wat betaal ik toch altijd teveel voor mijn boodschappen
Ja, word je flink afgelegd in je eigen supermarkt?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef sacha het volgende:
maar jezus f*ck, wat betaal ik toch altijd teveel voor mijn boodschappen
alles wat ik normaal ook gebruik maar dan 50 cent per artikel goedkoperquote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]EN WAT HEP JE GEKOCHT ???????????????
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef sacha het volgende:
[..]
alles wat ik normaal ook gebruik maar dan 50 cent per artikel goedkoper
dat is elke keer weer een schok als ik aan de wal benquote:Op donderdag 17 september 2015 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, word je flink afgelegd in je eigen supermarkt?
Je weet natuurlijk zelf hoe duur Doeksen isquote:Op donderdag 17 september 2015 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is elke keer weer een schok als ik aan de wal ben
méhquote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk zelf hoe duur Doeksen is
Lekker! Met spekjes toch zeker?quote:
ja tuurlijk, Aap & vriendje pannenkoeken, de Postbode iets ondefinieerbaars Chinees dus dan mag ik eindelijk weer boerenkool met spekjes!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Met spekjes toch zeker?
Ik heb vanavond zuurkool op, ook met spekjes
Lekker dat eet ik het hele jaar doorquote:Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Met spekjes toch zeker?
Ik heb vanavond zuurkool op, ook met spekjes
Jij bent thuis ook de enige die boerenkool lust? Ik ook, ik denk dat ik het binnenkort maak en in porties invriesquote:Op donderdag 17 september 2015 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
ja tuurlijk, Aap & vriendje pannenkoeken, de Postbode iets ondefinieerbaars Chinees dus dan mag ik eindelijk weer boerenkool met spekjes!
Ik ook, zelfs als het 30 graden is, het is namelijk altijd lekkerquote:Op donderdag 17 september 2015 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker dat eet ik het hele jaar door
Vreten die handel, en anders maar nietquote:Op donderdag 17 september 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent thuis ook de enige die boerenkool lust? Ik ook, ik denk dat ik het binnenkort maak en in porties invries![]()
Had je het zelf gemaakt of kant-en-klaar gekocht? Anders had je er een hele klus aan vanavond
En Hema worsten het hele jaar doorquote:Op donderdag 17 september 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs als het 30 graden is, het is namelijk altijd lekker
Waarom? Gooi ik voor hem toch gewoon een pizza in de ovenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreten die handel, en anders maar niet
kan niet twee mensen die anders etenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Gooi ik voor hem toch gewoon een pizza in de oven
Krijg je puisten vanquote:Op donderdag 17 september 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
En Hema worsten het hele jaar door
de Postbode mottutniequote:Op donderdag 17 september 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent thuis ook de enige die boerenkool lust? Ik ook, ik denk dat ik het binnenkort maak en in porties invries![]()
Had je het zelf gemaakt of kant-en-klaar gekocht? Anders had je er een hele klus aan vanavond
Kan ook, Ik pas er voor. Nogal moeilijk vriendje gehad, Ja doeg, En hij lustte het wel.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Gooi ik voor hem toch gewoon een pizza in de oven
teringquote:Op donderdag 17 september 2015 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ook, Ik pas er voor. Nogal moeilijk vriendje gehad, Ja doeg, En hij lustte het wel.
Ik heb altijd Unox, vind het teveel moeite om alleen voor een rookworst naar de andere kant van de stad te gaan. Of bezorgen ze die ook thuis?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
En Hema worsten het hele jaar door
Niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
kan niet twee mensen die anders eten
Ze gaan prima in de vriezerquote:Op donderdag 17 september 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd Unox, vind het teveel moeite om alleen voor een rookworst naar de andere kant van de stad te gaan. Of bezorgen ze die ook thuis?
wij doen het al járenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?
Dan ben ik benieuwd of het morgen wel goed gaat, ik heb voor mijn man chili con carne en voor mezelf nasi.... als dat maar goed gaat
Precies, rot maar opquote:Op donderdag 17 september 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
teringfrikandellen mot ie vreten en anders maar niet
Nooit gemerkt dat ik graag kook?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
straaaaaaaaaaaaaaange............
Ik kook niet voor 2 personen, als ik iets eet wat hij niet lust heb ik altijd nog wel een maaltijd in de vriezer. Van mij hoeft hij iets niet te eten als hij het niet lust.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ook, Ik pas er voor. Nogal moeilijk vriendje gehad, Ja doeg, En hij lustte het wel.
noem je dat koken dat broodje me shit?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit gemerkt dat ik graag kook?
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kook niet voor 2 personen, als ik iets eet wat hij niet lust heb ik altijd nog wel een maaltijd in de vriezer. Van mij hoeft hij iets niet te eten als hij het niet lust.
Zonde om eten weg te gooien en lekker makkelijk als ik gewerkt hebquote:
waarom zou je iemand dwingen om iets te eten ik snap dat nietquote:Op donderdag 17 september 2015 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde om eten weg te gooien en lekker makkelijk als ik gewerkt heb
Ik had een patat en cola figuur. Mijn kook kunsten werden wel gewaardeerd achterafquote:Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kook niet voor 2 personen, als ik iets eet wat hij niet lust heb ik altijd nog wel een maaltijd in de vriezer. Van mij hoeft hij iets niet te eten als hij het niet lust.
de rest niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een patat en cola figuur. Mijn kook kunsten werden wel gewaardeerd achteraf
Welke rest ?quote:
De mijne lust wel heel veel, tenminste nu wel, maar toen we pas samenwoonden lustte hij niets, want zijn moeder was een saaie doos in de keuken, dus meer dan aardappels, vlees en groente was hij niet gewend. Maar inmiddels heb ik hem meer leren etenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een patat en cola figuur. Mijn kook kunsten werden wel gewaardeerd achteraf
Wat bedoel je dan? Jij begintquote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne lust wel heel veel, tenminste nu wel, maar toen we pas samenwoonden lustte hij niets, want zijn moeder was een saaie doos in de keuken, dus meer dan aardappels, vlees en groente was hij niet gewend. Maar inmiddels heb ik hem meer leren eten
Ik vond het leuk om wat te maken. Ik ben sowieso een beetje van de wat andersquote:Op donderdag 17 september 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne lust wel heel veel, tenminste nu wel, maar toen we pas samenwoonden lustte hij niets, want zijn moeder was een saaie doos in de keuken, dus meer dan aardappels, vlees en groente was hij niet gewend. Maar inmiddels heb ik hem meer leren eten
Dan heb je eer van je werkquote:Op donderdag 17 september 2015 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
de mijne zegt vaak: 'hoe doe je dat toch?'
Mooi hequote:Op donderdag 17 september 2015 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
de mijne zegt vaak: 'hoe doe je dat toch?'
malle meidquote:Op donderdag 17 september 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
Ik ben sowieso een beetje van de wat anders
daarom doe ik er geen vlees in voor hemquote:Op donderdag 17 september 2015 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]ik stop gewoon wat liefde in het koken
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vanavond worteltjes gekookt...
* MadMaster trots is...
daarom doe ik er extra vlees in voor hemquote:Op donderdag 17 september 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom doe ik er geen vlees in voor hem
Ik heb geen kort kapsel en ik eet geen gluten vrij gedoe. Vegetarisch ben ik ook niet dus shoot mequote:
héél goedquote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom doe ik er extra vlees in voor hem
Dat zei ik vroeger ook weleens aan tafel als de kinderen vroegen wat er in zat, ¨Champignons, gehakt, paprika en natuurlijk heel veel liefde". Mijn dochter, de lolbroek zei dan "O, dat is dan dat bittere wat ik proef".quote:Op donderdag 17 september 2015 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]ik stop gewoon wat liefde in het koken
lekkahquote:Op donderdag 17 september 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster trots is...
Hak?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster trots is...
nee hoor waarom zou ik, leef maar lekker door...quote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen kort kapsel en ik eet geen gluten vrij gedoe. Vegetarisch ben ik ook niet dus shoot me
Nee, water koken en erin flikkeren.quote:
suikerklontje erbij doen... is lekkerquote:Op donderdag 17 september 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, water koken en erin flikkeren.
Na 15 minuten waren ze gaar...
Je maakt wat mee op de donderdag...
Dat zijn de leukere kanten van kinderen,quote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook weleens aan tafel als de kinderen vroegen wat er in zat, ¨Champignons, gehakt, paprika en natuurlijk heel veel liefde". Mijn dochter, de lolbroek zei dan "O, dat is dan dat bittere wat ik proef".
Er zijn mannen die opwarmen al koken vinden, waaronder de mijnequote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
die hoef je niet te kokenalleen potje opentrekken
en toen?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, water koken en erin flikkeren.
Na 15 minuten waren ze gaar...
Nee, tokkels zijn al zoet genoeg van zichzelf...quote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
suikerklontje erbij doen... is lekker
Ik vroeg je niks hoorquote:Op donderdag 17 september 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor waarom zou ik, leef maar lekker door...
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn mannen die opwarmen al koken vinden, waaronder de mijne
ah... de mijne gaat kaasbroodjes bakken met glutenvrije meelquote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn mannen die opwarmen al koken vinden, waaronder de mijne
Dan ben ik ook trots op jequote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vers uit een zakje, schoon en geschrapt...
Toen afgieten en op tafel zetten, opscheppen en nuttigen.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 17 september 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
jawel//////// je vroeg of ik je neer wilde schieten.
Moet ik je neerschieten danquote:
geen kruidje erdoor of klontje boter of snufje suiker?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen afgieten en op tafel zetten, opscheppen en nuttigen.
Het vervolg hoor je morgen, denk ik...
klontje roomboterquote:Op donderdag 17 september 2015 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
geen kruidje erdoor of klontje boter of snufje suiker?
kan niet wachten op de ontknoping
Dat hartje doet het hemquote:
En ik hoop op een stukje vis erbijquote:Op donderdag 17 september 2015 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
Gebakken Tongquote:Op donderdag 17 september 2015 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik hoop op een stukje vis erbij
Ik wil nog even Mosselen scoren. Het kan nog netquote:Op donderdag 17 september 2015 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil nog even Mosselen scoren. Het kan nog net
en verse vastkokende aardappelen of een puree met bieslookquote:Op donderdag 17 september 2015 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het grapje is nu wel over hoorquote:
zure?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil nog even Mosselen scoren. Het kan nog net
de jouwe had allang een baardquote:Op donderdag 17 september 2015 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het grapje is nu wel over hoor
Lekkerquote:Op donderdag 17 september 2015 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
en verse vastkokende aardappelen of een puree met bieslook
Misselijk en domquote:
jaaaaaaaaaaaaaaa,goed idee voor morgenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
en verse vastkokende aardappelen of een puree met bieslook
Nare kut wijvenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
Gezellig natafelen hier...
Ik heb geen honger meer
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook weleens aan tafel als de kinderen vroegen wat er in zat, ¨Champignons, gehakt, paprika en natuurlijk heel veel liefde". Mijn dochter, de lolbroek zei dan "O, dat is dan dat bittere wat ik proef".
Moest je het googelenquote:
ken jij de diepvrieszakken met groente van Bonduelle?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa,goed idee voor morgenMET worteltjes en peultjes
Nee, ik koop dat versquote:Op donderdag 17 september 2015 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ken jij de diepvrieszakken met groente van Bonduelle?
Beetje groene gedroogde frubbels er op na het afgieten...quote:Op donderdag 17 september 2015 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee, schnitzels...quote:Op donderdag 17 september 2015 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder is het vleesquote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op gluten, ik eet niks anders.
Zonder gluten kom ik de dag niet door...
hilarischquote:
Ja moet ik het uitleggen?quote:
Nee geen kut muziek.quote:
Rot dan op naar radioquote:Op donderdag 17 september 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit, je hoeft niet te klikken
Okquote:
Als iemand een muts is ben jij dat welquote:Op donderdag 17 september 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn vanavond gewoon gezellig zonder te katten
moet je eens proberen als het in de aanbieding is, even in de magnetron met wat water tot beetgaar en dan jammiequote:
ik ben alweer wegquote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand een muts is ben jij dat wel
Ok''e, zelf als het geen oorlog is is het wel handig denk ikquote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef sacha het volgende:
[..]
moet je eens proberen als het in de aanbieding is, even in de magnetron met wat water tot beetgaar en dan jammie![]()
handig om in huis te hebben in geval van oorlog
groene gedroogde frubbelsquote:Op donderdag 17 september 2015 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje groene gedroogde frubbels er op na het afgieten...
Dat klopt, maar het is nog iets te warm daarvoorquote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand een muts is ben jij dat wel
draag jij een Muts als het koud is Chuf?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is nog iets te warm daarvoor
Ik ga een hap uit een koe nemenquote:
Soms wel op die kale kop van mequote:Op donderdag 17 september 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
draag jij een Muts als het koud is Chuf?
Keftedesquote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
lekkere gehakt ballen met knof en ui
ik ben zo moe sjoef dat ik dadelijk wel kan slapen!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kunt slapen ... Bedankt voor je update...
wat doet die gek nou weer?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
Ratelband zet zich zelf voor schut bij Humberto... Man man man
OK lurk ze maar lekkerquote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben zo moe sjoef dat ik dadelijk wel kan slapen!
Ik lurk hier nog wel even mee
wie is de derde man?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
Ratelband zet zich zelf voor schut bij Humberto... Man man man
Hij is veroordeelt voor het trappen van zn ex, geloof ik. Maar de tapes en zn reactie zijn tenenkrommendquote:
o jah... dat las ikquote:Op donderdag 17 september 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is veroordeelt voor het trappen van zn ex, geloof. Maar de tapes en zn reactie zijn tenenkrommend
Morgen de Hacheequote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
lekkere gehakt ballen met knof en ui
Die Dames zijn ook niet zo okquote:Op donderdag 17 september 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik mag hopen dat het zn laatste optreden in de media is geweest
Tis watquote:Op donderdag 17 september 2015 23:40 schreef ToT het volgende:
@ TT!
Doet me denken aan: 06-96666, sèèèks, sèèèks!
Volgens mij de eerste reclame voor een 06-nummer ooit!
Pijn in mijn maagquote:
Nee, zover heb ik niet teruggelezen. Ik zal wel even kijken, nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dat broodje niet gezien dan?
Eerste pagina (bij 100 p/p)quote:Op vrijdag 18 september 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zover heb ik niet teruggelezen. Ik zal wel even kijken, nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.
Ik heb eerlijk gezegd wel eens een smakelijker worst gezien, maar goed, kan ook aan de foto liggen natuurlijk.quote:
Vandaar mijn opmerking... Maar Soury had het nauurlijk over de achtbanen van Walibi.....quote:Op vrijdag 18 september 2015 02:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een smakelijker worst gezien, maar goed, kan ook aan de foto liggen natuurlijk.
Het is een beetje dood op Fok! lijkt wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar mijn opmerking... Maar Soury had het nauurlijk over de achtbanen van Walibi.....
Echt wel ... Ik kijk nog een film uit en dan ben ik ook pleitequote:Op vrijdag 18 september 2015 02:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een beetje dood op Fok! lijkt wel.
Ah ik had de paella update gemistquote:Op vrijdag 18 september 2015 02:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een beetje dood op Fok! lijkt wel.
BTW, jouw paella was een plaatje.![]()
Als je vanmorgen maar niet via Rotterdam Centraal hoefdequote:Op vrijdag 18 september 2015 09:32 schreef chufi het volgende:
Hoe fijn om te reizen met de trein.......
Ik had naar Parijs gewild maar zag er toch maar vanaf in een heldere buiquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je vanmorgen maar niet via Rotterdam Centraal hoefde
De treinen rijden volgens mij weer, dus kan best.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had naar Parijs gewild maar zag er toch maar vanaf in een heldere bui
In Antwerpen is nu eeen ontruiming... Koffertje in de trein terugquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De treinen rijden volgens mij weer, dus kan best.
tis me wat vandaagquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:43 schreef Deisyy het volgende:
De brandweer blijft hier langskomen, nog geen kilometer verderop is bij het UWV een verdacht pakketje ontploft.
Man, man, man......
Jeetje, word je wakker en het eerste dat je leest gaat alweer over een doorgedraaide idioot.quote:
En nu? Gaan we iedereen die in het zwart gekleed is wantrouwen zeker.quote:Het gaat om een in het zwart geklede jongeman.
ik heb een zwart shirtje aan vandaagquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, word je wakker en het eerste dat je leest gaat alweer over een doorgedraaide idioot.
[..]
En nu? Gaan we iedereen die in het zwart gekleed is wantrouwen zeker.
Jij ziet er heel onschuldig uit, dus zul je er weinig last van hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een zwart shirtje aan vandaag
Dus gewoon aanhouden op het uiterlijk en dan nog een zwaar bewapend ookquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij ziet er heel onschuldig uit, dus zul je er weinig last van hebben.
Maar een voorbeeldje: mijn baardaap was onderweg naar Spanje voor een aantal optredens. En onderweg in Frankrijk was zijn band de pineut, zwaar bewapende politie hield hun aan. En baardaap had dus zijn baard en zwarte kleding, dat was even een heel gedoe om uit te leggen wat hun plannen waren, de hele band-bus hebben ze overhoop gehaald..
Ik denk dat uiterlijk wel een rol speelde.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:23 schreef just me het volgende:
[..]
Dus gewoon aanhouden op het uiterlijk en dan nog een zwaar bewapend ook![]()
Lekker en dan nog eens een bus overhoop te halen in de hoop dat ze iets kunnen vinden![]()
Mag toch hopen dat de politie hun excuses aangeboden heeft.
ronduit belachelijkquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat uiterlijk wel een rol speelde.
Er waren alleen instrumenten in de bus, geen drugs en wapens, en nee geen excuses, en de bus mochten ze zelf weer inruimen.
Ach ja, het valt wel mee, ik ben blij dat ze op gewapende terroristen controleren, ze moeten alleen wel de juiste eruit pikken.quote:
Heb je wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, het valt wel mee, ik ben blij dat ze op gewapende terroristen controleren, ze moeten alleen wel de juiste eruit pikken.
Ik probeer Frankrijk altijd te vermijden door er overheen te vliegenquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij ziet er heel onschuldig uit, dus zul je er weinig last van hebben.
Maar een voorbeeldje: mijn baardaap was onderweg naar Spanje voor een aantal optredens. En onderweg in Frankrijk was zijn band de pineut, zwaar bewapende politie hield hun aan. En baardaap had dus zijn baard en zwarte kleding, dat was even een heel gedoe om uit te leggen wat hun plannen waren, de hele band-bus hebben ze overhoop gehaald..
Ik vond het wel frappant dat ze juist hun bus eruit pikten, maar ach, ik zei wel tegen baardaap, zie je nou dat je nooit iets te blowen mee moet nemen als je naar het buitenland gaat, want ze pakken je zeer zeker.quote:
Die Fransen zijn heftig, en zeker niet vriendelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer Frankrijk altijd te vermijden door er overheen te vliegen
Hmmm?quote:Geen gevaar
Er waren geen aanwijzingen dat de verdachte bewapend is. ,,Het enige dat we weten is dat hij hard de trein inrende en zich opsloot in het toilet'', zei een politiewoordvoerster.
Ja zoiets dacht ik ook al, zo'n Fransoosje die drugs is wezen scoren in Nederlandquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar stel dat die gek in Rotterdam achteraf wel gevaarlijk schijnt te zijn, dan ben ik blij dat ze hem gepakt hebben.
Edit:
[..]
Hmmm?
Misschien is ie aan de diarree en moest héél nodig.![]()
Zoiets kan indd net zo goed. Niet iedereen kan verantwoord (dus gewoon niets gebruiken) met drugs omgaan en toeristen staan er zeker niet bekend om.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook al, zo'n Fransoosje die drugs is wezen scoren in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets kan indd net zo goed. Niet iedereen kan verantwoord (dus gewoon niets gebruiken) met drugs omgaan en toeristen staan er zeker niet bekend om.Ik had drugs ook niet gespecificeerd toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar als ik soms zeg dat ik niet bepaald een voorstander van drugs ben, zeggen mensen altijd, ja maar, jij blowt toch zelf ook....quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had drugs ook niet gespecificeerd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |