abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156167085
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:46 schreef Fer het volgende:

[..]

Wat houd dit concreet in dan?
Dat we een huis krijgen met werkende Qoocker.
pi_156167286
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:26 schreef JoPiDo het volgende:
We vonden het al een goede makelaar, maar nu zijn we helemaal overtuigd; ze heeft het zonder vragen of moeilijk doen direct op het koopcontract bijgeschreven.
Top ^O^

Zoals het hoort.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_156168179
Ken iemand bij mij in de flat die ook zo'n kraan heeft en is echt handig om snel koffie of thee te zetten, maar hij vertelde er ook bij dat er een verwarmingselement onder het aanrecht zit die ook als je de kraan niet gebruikt stroom verbruikt. Is wel zo dat als je de kraan uitgeschakeld (bv tijdens vakantie) en je wilt deze weer aanzetten bij thuiskomst dat het wel een tijd kan duren voordat de boiler weer op temperatuur is gebracht. Immers het water koelt af als de kraan wordt uitgezet, dan werkt de Qoocker niet.(lees de stekker eruit).
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  donderdag 17 september 2015 @ 13:51:51 #34
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156169178
Waarom zou je zo'n Quooker kopen van > Eur 1.000,- en deze vervolgens niet aansluiten? :o

Ding zal wel kapot zijn inderdaad. Zeer ongeloofwaardig dat hij nooit aangesloten en gebruikt is geweest.
pi_156169224
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:51 schreef leolinedance het volgende:
Waarom zou je zo'n Quooker kopen van > Eur 1.000,- en deze vervolgens niet aansluiten? :o

Ding zal wel kapot zijn inderdaad. Zeer ongeloofwaardig dat hij nooit aangesloten en gebruikt is geweest.
Ze kregen hem bij de keuken als cadeau.
pi_156169485
Als ze hem kregen is het helemaal vreemd.

Ik heb geen quooker genomen omdat ik het een prijzig ding vind voor een beetje gemak.
Maar als ik er een kreeg bij mijn keuken dan ging ik hem echt wel aansluiten. :?
  donderdag 17 september 2015 @ 14:11:46 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156169733
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:53 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Dan zeg je toch tegen zo'n keukenzaak doe er maar ¤ 500,- af :')
Echt onbegrijpelijk dit soort dingen _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door leolinedance op 17-09-2015 14:23:18 ]
pi_156171219
Zou het gewoon zelf even doen.. Wellicht zit er geen stopcontact ofzo? Ik zou wel even controleren of alle onderdelen er zijn.

http://www.quooker.nl/fil(...)iding_COMBI_E_NL.pdf
pi_156171324
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:17 schreef brulaap112 het volgende:
Zou het gewoon zelf even doen..
Waarom?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_156173662
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:17 schreef brulaap112 het volgende:
Zou het gewoon zelf even doen.. Wellicht zit er geen stopcontact ofzo? Ik zou wel even controleren of alle onderdelen er zijn.

http://www.quooker.nl/fil(...)iding_COMBI_E_NL.pdf
Het koopcontract is al aangepast. TS krijgt als het goed is een werkende Quooker. Stel dat je zelf begint te prullen en het ding is kapot ofzo, dan heb je geen poot om op te staan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_156174142
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:53 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

En wat, toen zij de installateur van de keuken. Ik kan hem wel in het aanrecht monteren, maar aansluiten kost extra? Als het zo makkelijk was om hem aan te sluiten, hadden ze het wel gedaan. Waren ze niet van plan om hem te gebruiken, hadden ze hem wel in doos op Marktplaats gezet.

Wel gemonteerd en niet aangesloten is verdacht en wees niet zo naief. Dit krijgt nog een staartje en wees voorbereid op wat te doen, als ie niet werkt straks.
.
  donderdag 17 september 2015 @ 17:16:58 #42
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_156174187
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:15 schreef Fer het volgende:
Dit krijgt nog een staartje en wees voorbereid op wat te doen, als ie niet werkt straks.
Het is geen verborgen gebrek dus wat zou hij er aan moeten doen dan?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_156174443
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:15 schreef Fer het volgende:

[..]

En wat, toen zij de installateur van de keuken. Ik kan hem wel in het aanrecht monteren, maar aansluiten kost extra? Als het zo makkelijk was om hem aan te sluiten, hadden ze het wel gedaan. Waren ze niet van plan om hem te gebruiken, hadden ze hem wel in doos op Marktplaats gezet.

Wel gemonteerd en niet aangesloten is verdacht en wees niet zo naief. Dit krijgt nog een staartje en wees voorbereid op wat te doen, als ie niet werkt straks.
Het is aan die mensen om het op te lossen, er staat gewoon in het koopcontract dat er een Qoocker geregeld wordt. Ik snap jouw paniek en wantrouwen niet, er is totaal geen reden om aan te nemen dat we op één of andere manier worden opgelicht. De rest van de aankoop ging heel erg gesmeerd én het is een hele goede makelaar. Niets aan de hand dus.
pi_156174463
quote:
19s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:16 schreef Gunner het volgende:

[..]

De herstelkosten verhalen op de verkoper, aangezien reeds in het koopcontract is opgenomen dat de koper verwacht dat het bij hem bekende gebrek vóór de passeerdatum wordt verholpen.

Een gebrek hoeft niet verborgen te zijn. Het blijft een gebrek en als je overeenkomt dat het verholpen moet worden, blijft de verkopende partij verantwoordelijk voor de correcte werking.
pi_156174482
quote:
19s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:16 schreef Gunner het volgende:

[..]

Het staat nu in de koopovereenkomst, dus verkoper moet leveren. Echter reken er maar op dat het straks niet lukt en dan moet TS bijvoorbeeld korting vragen.
.
pi_156174592
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:27 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Het is aan die mensen om het op te lossen, er staat gewoon in het koopcontract dat er een Qoocker geregeld wordt. Ik snap jouw paniek en wantrouwen niet, er is totaal geen reden om aan te nemen dat we op één of andere manier worden opgelicht. De rest van de aankoop ging heel erg gesmeerd én het is een hele goede makelaar. Niets aan de hand dus.
Je wordt niet opgelicht, maar reken er maar op dat er meer loos is. Die kraan was echt wel aangesloten, als het niets aan de hand was geweest.

Dus hij is kapot of er is technisch een probleem om hem aan te sluiten.
.
pi_156174611
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:36 schreef Fer het volgende:

[..]

Je wordt niet opgelicht, maar reken er maar op dat er meer loos is. Die kraan was echt wel aangesloten, als het niets aan de hand was geweest.

Niet mijn probleem dus.
pi_156177570
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:10 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Dat is een denkfout; dat het in verhouding om een klein gedeelte gaat van de koopsom, betekent niet dat het geen geld is. Stel het aansluiten kost 300 euro, dan is dat toch 300 euro die je extra moet uitgeven.

Ik zal morgen laten weten hoe het gegaan is.
Dat denken wel meer mensen bij geleend geld. Of je er dan niet voor moet werken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_156182083
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:36 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik zou zo'n ding direct uitzetten op alle mogelijke manieren die er zijn. De energie verspilling ervan is mij echt te overdreven. Misschien dat dat ook hier gebeurd is. Of ze gebruikten hem toch nooit, en vonden het dan zonde. Of zoiets.

Maar het hoeft echt niet perse helemaal fout te zijn ineens.
pi_156185109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:12 schreef Victoriaatje het volgende:

[..]

Ik zou zo'n ding direct uitzetten op alle mogelijke manieren die er zijn. De energie verspilling ervan is mij echt te overdreven. Misschien dat dat ook hier gebeurd is. Of ze gebruikten hem toch nooit, en vonden het dan zonde. Of zoiets.

Maar het hoeft echt niet perse helemaal fout te zijn ineens.
Bij zoveel liter per dag is het zuiniger dan op een andere manier water koken (waterkoker of op fornuis). Het is een simpele boiler met een verwarmingselement, het valt allemaal wel mee.
pi_156185143
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:32 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Bij zoveel liter per dag is het zuiniger dan op een andere manier water koken (waterkoker of op fornuis). Het is een simpele boiler met een verwarmingselement, het valt allemaal wel mee.
Totaal off-topic, maar wat is dan 'zoveel liter per dag'?

Als ik twee keer een kop thee drink, is het dan zuiniger?
  vrijdag 18 september 2015 @ 07:39:50 #52
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_156190491
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:32 schreef Victoriaatje het volgende:
Als ik twee keer een kop thee drink, is het dan zuiniger?
Anders reken je het effe lekker zelf uit :-P
http://www.quooker.nl/nl/(...)#QfOAozV1GAigPD0W.97
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_156190562
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:27 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Kortom: er is niets aan de hand. Het is/was zo simpel als het dit opnemen in het koopcontract.....zoals ik direct al aangaf. En natuurlijk moet je dat doen ook al gaat het maar over een relatief laag bedrag.
pi_156190593
De andere vraag is idd wel hoe vaak je zo' n apparaat werkelijk gebruikt en wat het kost......en aan stroom kost. Ik was zelf eerst heel geintresseerd toen ik het bij vrienden zag. Tot je gaat nadenken over het gebruik ervan. Bij vrienden zie ik het nut er ook niet meer van in. Hoe vaak zet je thee op een dag? Het enige handige is het afspoelen van zaken voordat je het in de vaatwasmachine zet.
pi_156190658
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dan zeg je toch tegen zo'n keukenzaak doe er maar ¤ 500,- af :')
Echt onbegrijpelijk dit soort dingen _O-
Zo werkt dat niet.
pi_156191204
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:55 schreef mastertephon het volgende:
De andere vraag is idd wel hoe vaak je zo' n apparaat werkelijk gebruikt en wat het kost......en aan stroom kost. Ik was zelf eerst heel geintresseerd toen ik het bij vrienden zag. Tot je gaat nadenken over het gebruik ervan. Bij vrienden zie ik het nut er ook niet meer van in. Hoe vaak zet je thee op een dag? Het enige handige is het afspoelen van zaken voordat je het in de vaatwasmachine zet.
Het enige handige van een vaatwasser is oa. de waterbesparing 8)7

Dus niet de borden afspoelen, doch schoonvegen ^O^
  vrijdag 18 september 2015 @ 08:59:58 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156191269
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:03 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet.
Gast ik heb 2 weken geleden een splinternieuwe keuken gekocht en weet ik het hoeveel keukenzaken bezocht. En dan ga jij mij vertellen hoe het werkt? _O-
  vrijdag 18 september 2015 @ 09:05:54 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156191384
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:55 schreef mastertephon het volgende:
Blijkbaar heb je er zelf de ballen verstand van. Een Quooker kost ca. ¤ 0,05 per dag stand-by maar wanneer je hem gebruikt is deze veel efficiënter dan iedere andere warmtebron (waterkoker of gasfornuis). Dus voordat je pannen op het vuur zet vul je ze met de Quooker. Op die manier kun je zelfs geld (en tijd) besparen.
pi_156191751
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gast ik heb 2 weken geleden een splinternieuwe keuken gekocht en weet ik het hoeveel keukenzaken bezocht. En dan ga jij mij vertellen hoe het werkt? _O-
Je krijgt geen 500 euro korting over het algemeen. Ik ben er pas ook mee bezig geweest.
pi_156191801
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je er zelf de ballen verstand van. Een Quooker kost ca. ¤ 0,05 per dag stand-by maar wanneer je hem gebruikt is deze veel efficiënter dan iedere andere warmtebron (waterkoker of gasfornuis). Dus voordat je pannen op het vuur zet vul je ze met de Quooker. Op die manier kun je zelfs geld (en tijd) besparen.
Dat is inderdaad een vd. Dat pannen met heet water vullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')