Ja ik schrok ook wel hoorquote:
Cholesterolverlagende medicijnen en bloeddrukverlagers, aan veel tia patiënten werd dat gegeven om infarct/bloeding in toekomst te kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Hij heeft daar in ziekenhuis meteen injectie gekregen zodat z`n bloeddruk weer normaal was. Die was echt levensbedreigend hoog namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een opso met haar turkenvriendinnetjes op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn alle turken op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
daarna gaan ze zelf zwemmenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
maar als je overlijdt schuiven ze je lijk de ganges inblablablabla![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Tjacka het volgende:
wat is een opso op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een opso met haar turkenvriendinnetjes op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn alle turken op de maan?HAHAHAHA. !!1!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan kom ik in het VK en dan arts uit India zekerquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Elan het volgende:
fuck india zou meteen terugkomen naar NL als ik je pa was fokkieAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nou ja hij gaat vrijdag met een apparaat 24 uur om z`n arm lopen zodat dokter goed kan zien hoe alles zit enzo. En hij heeft afspraak bij neuroloog. Zal ongetwijfeld wel medicijnen tegen bloeddruk krijgen jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cholesterolverlagende medicijnen en bloeddrukverlagers, aan veel tia patiënten werd dat gegeven om infarct/bloeding in toekomst te kunnen voorkomen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik was vanavond met hem uit etenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Elan het volgende:
fuck india zou meteen terugkomen naar NL als ik je pa was fokkieHij is al week in Nl.
Maar shell he. Was voor werk daar. Hij mocht in principe ook niet terugvliegen naar Nederland“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Tjacka het volgende:
wat is een opso op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een opso met haar turkenvriendinnetjes op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn alle turken op de maan?Als je nou op de eerste vraag zei 'Een astronaut, gore racist!' was het leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kom ik in het VK en dan arts uit India zeker![]()
artsen zijn niet perse slecht maar meer de algehele omstandigheden en veel charlatans natuurlijk ookblablablabla![]()
Arts uit india hier is vaak prima ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
artsen zijn niet perse slecht maar meer de algehele omstandigheden en veel charlatans natuurlijk ook
Maar daar veel corruptie en weinig controle. Dus zou sowieso terugvliegen
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
oh mooi dan kan ik blijven vuren dusquote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben niet echt in de mood voor payback.Groot fan van User Wotte![]()
Morgen krijg je er spijt van.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh mooi dan kan ik blijven vuren dus![]()
![]()
je mag niet eens vliegen met datquote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arts uit india hier is vaak prima ja.
Maar daar veel corruptie en weinig controle. Dus zou sowieso terugvliegenblablablabla![]()
Ja met een of andere verklaring dus blijkbaar wel. Maar helemaal ongevaarlijk is het nietquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Binnen de minuut wel al had ik laatst een moeilijk gesprek over mijn overleden oma dan zit ik echt te zoeken naar de juiste woorden.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe snel bij iemand die je graag mag dan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Zeer interessante docu over India en charlatans daar. Je kan daar gewoon je eigen overlijdensakte en zo kopen om fraude te plegen etc![]()
spannend als je zo tegen mij praatquote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Morgen krijg je er spijt van.Groot fan van User Wotte![]()
indiaas rijbewijs is ook gewoon geldig in ukquote:Op woensdag 16 september 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
Zeer interessante docu over India en charlatans daar. Je kan daar gewoon je eigen overlijdensakte en zo kopen om fraude te plegen etc
blablablabla![]()
Goed ziekenhuis in Dehli of Mumbai is prima daar jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef Stompzinnig het volgende:
Ach, als westerling heb je het prima in een ziekenhuis daar, als je niet in een paupergat zit.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Tjacka is toch van dat labiele mens met die Betty Boob UI?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Emma Stone-UI*quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tjacka is toch van dat labiele mens met die Betty Boob UI?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
dat ligt er aanquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is het een traditie geworden om mij elke dag weer met een ander user te koppelen?
je komt wel over alsof je heel nadrukkelijk op zoek bentblablablabla![]()
Ze zegt de hele tijd singleleef beste leefquote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
dat ligt er aan
je komt wel over alsof je heel nadrukkelijk op zoek bent![]()
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”
blablablabla![]()
Xcatch dinges toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gvdquote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
daarom juistquote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zegt de hele tijd singleleef beste leef
blablablabla![]()
Single leef beste leef.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
dat ligt er aan
je komt wel over alsof je heel nadrukkelijk op zoek bent
En sowieso, fokrelatie nee dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”deze grap kan ik waarderen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”.....
![]()
Whutquote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nooit single geweest. Best raar.![]()
Was je al aan het hosselen in de couveuse?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nooit single geweest. Best raar.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
wil je niks aanpraten verder maar ben je dan niet gewoon bang om alleen te zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nooit single geweest. Best raar.blablablabla![]()
Nee het ging vrij per ongeluk eigenlijk, was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
wil je niks aanpraten verder maar ben je dan niet gewoon bang om alleen te zijn![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het oog ziet niet wat op het netvlies valt,
Het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillen,
Het ziet en het hoort wat in het hart ligt
En fijnzinnigheid is altijd waar
Kwetsbaarheid is ook altijd waar
Lompheid en wreedheid zijn een dagelijkse werkelijkheid,
Maar een werkelijkheid, nooit de waarheid
En de werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijftik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee het ging vrij per ongeluk eigenlijk, was niet de bedoeling.
maar wel lange relaties dan?
blablablabla![]()
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te verwat?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te verI search for something I'm missing and disappear when I'm bored![]()
Aldus Morta die niet om daten, chcks en seks geeftquote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te ver“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ai gecondoleerd manquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.blablablabla![]()
Als de nacht verdwijntquote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te ver
En de zon weer schijnt
Als ik jou zo zie
Klinkt een symfonie
En je weet
Hoeveel ik van je hou
Heel mijn hart
Slaat over voor jou![]()
![]()
Sterkte en gecondoleerd.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.Your beauty never ever scared me.![]()
Dit is bijna nog liever dan een donut gevenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als de nacht verdwijnt
En de zon weer schijnt
Als ik jou zo zie
Klinkt een symfonie
En je weet
Hoeveel ik van je hou
Heel mijn hart
Slaat over voor jou![]()
kaneelstokje staat voor de klas en geeft uitleg over toekomende tijd, en verleden tijd, en tegenwoordige tijd "Als ik zeg dat ik 'mooi zal zijn', dan is het toekomende tijd. Stijn, wat is het dan als ik mooi ben?´
verleden tijd meester
hahahahahGroot fan van User Wotte![]()
Was vandaag weer raak in Ede met de treinjumpers“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
en andere labiel noemenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.
Groot fan van User Wotte![]()
Ja bedankt het was zwaar maar ben ergens opgelucht dat ze nu weer bij haar man en twee zoons is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Redelijk, ex was meer dan 3 jaar, dat was mijn eerste relatie. Laatste halfjaar was wel trekken aan een dood paard. Toen heb ik kerst gevierd met Kaneeltje een maand daarna ongeveer en dat liep een beetje uit de hand.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
kan toch
maar wel lange relaties dan?![]()
Ah daarom is whatsapp zo stilquote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Mijn whatsapp blijft continu bezig met verbinden![]()
mooi dat je daar je rust uit haaltquote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bedankt het was zwaar maar ben ergens opgelucht dat ze nu weer bij haar man en twee zoons is.Groot fan van User Wotte![]()
Bedankt. Nu heb ik Hilbrand Nawijn - Jumpen in mn hoofd.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Was vandaag weer raak in Ede met de treinjumpers![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt. Nu heb ik Hilbrand Nawijn - Jumpen in mn hoofd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nare zakenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Was vandaag weer raak in Ede met de treinjumpers![]()
![]()
Als hij het weer doet ga ik je weer overladen met appjesquote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah daarom is whatsapp zo stil![]()
Altijd dezelfde gebieden hequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoezo is toch een mooie gedachten waarom doe je zo hatelijk Tjakka?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft opso stiekem een penis?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hij het weer doet ga ik je weer overladen met appjes![]()
Wil je aub stoppen met die naaktfoto's :sssquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hij het weer doet ga ik je weer overladen met appjes![]()
:s moet kaneelstokje nog sturenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met die naaktfoto's :sss![]()
ik vond je gedrag gewoon net even sneuquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoezo is toch een mooie gedachten waarom doe je zo hatelijk Tjakka?
Groot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: