quote:Op woensdag 16 september 2015 21:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hij vindt het prachtig. Hij heeft er zelf toch geen last van. Hij droomt van Nederland als één grote stad binnen de EU. Geen natuur meer, geen dorpen (wonen toch alleen maar niet-D66-stemmende provincialen) meer, alleen maar plek voor Afrikanen en kosmopolieten. Wat een eng kereltje.
Wat is het niveau op dit soort momenten altijd lekker laagdrempelig. Wel leuk vermaak zo op de woensdagavond hoor!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Houtenbeen het volgende:
Inderdaad Pechtold ik voel me een tweederangsburger geworden.
De allochtonen en gelukzoekers worden voorgetrokken
Omdat het gewoon moet en we voelen ons er goed bij.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:43 schreef Coco98 het volgende:
Als de huidige integratie al niet lukt, waarom dan wel met deze nieuwe stroom?
Omdat ze niet zo naïef zijn om die gelukzoekers binnen te latenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:43 schreef Kaas- het volgende:
PVV-stemmers zijn toch ook tweederangsburgers?
Tokkies toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:43 schreef Kaas- het volgende:
PVV-stemmers zijn toch ook tweederangsburgers?
Ok baasquote:Op woensdag 16 september 2015 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon moet en we voelen ons er goed bij.
En ze zijn hoger opgeleid dan NL'ers, we kunnen ze goed gebruiken en dan zetten we maar 20 moskeeën erbij. Niet zeuren nou.
Ik houd serieus rekening met de mogelijkheid ooit een PVV-stemmer te ontmoeten die het niet is. Maar het bewijs heb ik nog niet gezien.quote:
Deze mensen bedoel je?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon moet en we voelen ons er goed bij.
En ze zijn hoger opgeleid dan NL'ers, we kunnen ze goed gebruiken en dan zetten we maar 20 moskeeën erbij. Niet zeuren nou.
Laag opgeleid, die mensen zijn dom.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik houd serieus rekening met de mogelijkheid ooit een PVV-stemmer te ontmoeten die het niet is. Maar het bewijs heb ik nog niet gezien.
Om te voorkomen dat mafketels als Pechtold aan de macht komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laag opgeleid, die mensen zijn dom.
Vraag is, waarom mogen ze eigenlijk stemmen?
Ja, die.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Deze mensen bedoel je?
Nederland is vol? Ik woon in de fucking randstad en forens met de bus, er is waanzinnig veel platteland beschikbaar waar zo een tijdelijk dorp kan worden gebouwd.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nederland is vol. Criminaliteit. Overlast. Kosten.
Voor naïeve dromers wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:44 schreef Igen het volgende:
"We kunnen alles!"
Die positieve insteek is toch honderdduizend keer beter dan alleen maar bang bang bang te zijn, zoals Wilders.
Dit is gejat.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:47 schreef Kaas- het volgende:
"ze pikken onze banen in", hoor je wel eens.
Wat voor intense flapdrol ben je als je je baan kwijtraakt aan zo'n buitenlands brabbelende vluchteling. Als die concurrentie je al te gek is, man man man.
Er zou een partij moeten zijn die ook die intense flapdrollen aanmoedigt om aan zichzelf te werken. Eigenlijk zou je dat van de PvdA verwachten, maar volgens mij is haast heel links meer bezig met die mensen te pamperen en zielig te houden.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:47 schreef Kaas- het volgende:
Wat voor intense flapdrol ben je als je je baan kwijtraakt aan zo'n buitenlands brabbelende vluchteling. Als die concurrentie je al te gek is, man man man.
Dat is een heel ander topicquote:Op woensdag 16 september 2015 21:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laag opgeleid, die mensen zijn dom.
Vraag is, waarom mogen ze eigenlijk stemmen?
Daar komt die angst toch vandaan? 'Hellup, ik kan niks, en nu komt er een Allah Akbariaan die hoger is opgeleid en met mijn werk uitkering aan de haal gaat'quote:
Ze zijn allemaal hoog opgeleid hè. Dus ze pakken de banen in van hoogopgeleiden. Maar die stemmen uiteraard geen PVV, te slim om in demagogie te trappen, en dus hoor je dat argument wrs niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:47 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij verwar je mensen met beide benen op de grond met mensen met beide benen in de grond.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Voor naïeve dromers wel.
Mensen die met beide benen op de grond staan zien het gevaar wat op ons afkomt.
Niet janken straks als het geld op is voor de zorg of sociale voorzieningen. Hoe wereldvreemd ben je wel niet als je geld als iets triviaals ziet.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nederland is vol? Ik woon in de fucking randstad en forens met de bus, er is waanzinnig veel platteland beschikbaar waar zo een tijdelijk dorp kan worden gebouwd.
Criminaliteit? Waarom zouden die mensen criminele activiteiten ondernemen, ze zijn gevlucht uit een oorlogsgebied. Zijn al lang blij met een warm bed, eten en wat om handen.
Overlast? Wat voor overlast? Natuurlijk merk je dat die mensen er zijn en ze zullen vast rond wandelen, maar in principe kun je ze gewoon klusjes geven op het azc.
Kosten? Is dat dan het doorslaggevend argument? Mensen vluchten van slachtende fundamentalistische idioten, naar een plek waar ze een beter leven kunnen hebben. En dan zeggen wij: Sorry, je bent te duur!
Mooie wereld wordt dat. Ik zie uit naar de dag dat wij in oorlog raken. En we naar een ander land willen en die omwille van iets triviaals als geld ons opvang weigeren.
Op gegeven moment worden er geen uitkeringen meer uitgedeeld hè. Kunnen we niet meer betalen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar komt die angst toch vandaan? 'Hellup, ik kan niks, en nu komt er een Allah Akbariaan die hoger is opgeleid en er met mijn werk uitkering aan de haal gaat'
V.
Bovendien worden we niet geweigerd door een ander land: Het VN Vluchtelingenverdrag is door veel landen getekend. Dus als hier oorlog uitbreekt, kunnen we vluchten naar Duitsland of België. En indien nodig nog een land verder. Maar het zou niet raar zijn als Canada of de VS ons dan weigeren, want duizenden kilometers vluchten is niet echt geloofwaardig. Net zoals vluchtelingen uit Syrië opvangen in Nederland volkomen absurd is.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Niet janken straks als het geld op is voor de zorg of sociale voorzieningen. Hoe wereldvreemd ben je wel niet als je geld als iets triviaals ziet.
Geld is ons overlevingsmiddel. Levensbehoefte nummer 1.
Doen ze eigenlijk allemaal.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders heeft weer theater staan maken, lees ik?
En dat geld is ons zo godverdomme veel waard dat we al onze fucking principes, nota bene de volledige reden waarom ons land uberhaupt ooit enig bestaansrecht had, overboord te gooien?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Niet janken straks als het geld op is voor de zorg of sociale voorzieningen. Hoe wereldvreemd ben je wel niet als je geld als iets triviaals ziet.
Geld is ons overlevingsmiddel. Levensbehoefte nummer 1.
Maar dit zijn dus de woorden van de gek van D66? Dus wat Pechtold zegt is gek, en wat Wilders beweert is niets minder dan de absolute waarheid?quote:"Veel Indonesiërs, Surinamers, Marokkanen en Turken zijn goed geïntegreerd, leveren al decennia een waardevolle bijdrage aan onze samenleving. Ook dat mag wat meer worden gezegd", aldus Pechtold. "Want de problemen, die er natuurlijk ook zijn, worden wel voldoende benadrukt. En is het dan zo gek dat veel goed geïntegreerde mensen zich inmiddels tweederangs burgers voelen door een venijnig klimaat van: ‘we zijn jullie liever kwijt dan rijk’?"
via Nu.nl
Theater, maar wel de waarheidquote:Op woensdag 16 september 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Topografielesje was het vooral...quote:Op woensdag 16 september 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zonder geld gaan we DOOD. Eraan. Armoede. Honger. Geen zorg. Geen onderwijs. NIKS.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En dat geld is ons zo godverdomme veel waard dat we al onze fucking principes, nota bene de volledige reden waarom ons land uberhaupt ooit enig bestaansrecht had, overboord te gooien?
Goed bezig!
Zo werkt cabaret.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Theater, maar wel de waarheid
1: ja, nederland is vol. Er is nauwelijk meer een plek te vinden in nederland waarin je tot de horizon geen bebouwing vindquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nederland is vol? Ik woon in de fucking randstad en forens met de bus, er is waanzinnig veel platteland beschikbaar waar zo een tijdelijk dorp kan worden gebouwd.
Criminaliteit? Waarom zouden die mensen criminele activiteiten ondernemen, ze zijn gevlucht uit een oorlogsgebied. Zijn al lang blij met een warm bed, eten en wat om handen.
Overlast? Wat voor overlast? Natuurlijk merk je dat die mensen er zijn en ze zullen vast rond wandelen, maar in principe kun je ze gewoon klusjes geven op het azc.
Kosten? Is dat dan het doorslaggevend argument? Mensen vluchten van slachtende fundamentalistische idioten, naar een plek waar ze een beter leven kunnen hebben. En dan zeggen wij: Sorry, je bent te duur!
Mooie wereld wordt dat. Ik zie uit naar de dag dat wij in oorlog raken. En we naar een ander land willen en die omwille van iets triviaals als geld ons opvang weigeren.
De Speld vatte Wilders' speech van te voren goed samen:quote:Op woensdag 16 september 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Alhoewel Wilders ook de namen van zo'n 150-200 gemeenten heeft voorgelezen, dat was wel verrassend.quote:12:10 Wilders waarschuwt voor een tsunami van knettergekke asielbommen in het kwadraat waar we ons voor moeten schamen.
Absoluut.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Theater, maar wel de waarheid
Geld is helemaal niet onmisbaar, en al zeker niet levensbehoefte nummer 1quote:Op woensdag 16 september 2015 21:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En dat geld is ons zo godverdomme veel waard dat we al onze fucking principes, nota bene de volledige reden waarom ons land uberhaupt ooit enig bestaansrecht had, overboord te gooien?
Goed bezig!
Democracy is the art of running the circus from the monkey cage.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Nergens. Dat is het enige punt wat ik Wilders zijn betoog mis.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
1: ja, nederland is vol. Er is nauwelijk meer een plek te vinden in nederland waarin je tot de horizon geen bebouwing vind
Ja, want een land met een BBP per inwoner van >45.000 euro gaat helemaal onderdoor aan wat vluchtelingen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zonder geld gaan we DOOD. Eraan. Armoede. Honger. Geen zorg. Geen onderwijs. NIKS.
Man man. De bescherming van de welvaart van dit land is de nummer 1 prioriteit van iedere Staat.
Jij bent duidelijk nog nooit op het platteland in de randprovincies geweest. Grond die braak ligt te over, maar de boeren willen er geen windmolens hebben want dat is 'landschapsvervuiling'.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
1: ja, nederland is vol. Er is nauwelijk meer een plek te vinden in nederland waarin je tot de horizon geen bebouwing vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |