We kregen 2 maand geleden te horen dat ze in oktober begonnen met de fundering. Dit moest enkele weken uitharden en dan zouden ze na de winter verder bouwen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:10 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoe krijgt men dat dan voor elkaar om de bouw zo ver naar achter te schuiven, wat is de reden?
Zou je niet al in januari kunnen passeren? Ze hoeven niet persee al direct te bouwen..
Ja inderdaad. Dat lijkt me ook.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:26 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar je kan toch al passeren bij de oplevering van de grond, dat kan misschien een tijdje voor het bouwen zijn?
Bij ons zouden we ook oktober kunnen passeren volgens makelaar. Ze zullen dan ook wel voor de winter al beginnen neem ik aan.
Beetje late reactie.. maar het merk weet ik zo even niet, niet van luxaflex zelf in ieder geval. Dit was al de iets voordeligere variant. Ik vond het gewoon erg prijzig voor twee niet al te grote ramen. Maarja, ik vergis me altijd in de prijzen van raambekledingquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:16 schreef Snoepje5 het volgende:
¤1400 voor gordijnen en houten jaloezieen valt toch wel reuze mee? Ja kan ook voor de helft als je het bij de bouwmarkt haalt.
Wat voor merk heb je voor die prijs vanhouten jalozieen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 17 september 2015 12:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wij hebben gisteren de sleutel gekregenen ik wil even pimpen met mijn badkamer als dat mag, ik ben er zo blij mee
Leuk in de douche zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben gisteren de sleutel gekregenen ik wil even pimpen met mijn badkamer als dat mag, ik ben er zo blij mee
Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg dat er echt niet doorheen hier![]()
Gelukkig lagen er in onze gang ook al tegels, en die blijven:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 12:16 schreef Kirb het volgende:
[..]
Wauw!![]()
Ik krijg dat er echt niet doorheen hier![]()
Gelukkig lagen er in onze gang ook al tegels, en die blijven:
Die zijn ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik ook wel willen.
Genoeg verbouwplannen ook, gelukkig geen geld voor![]()
Kost handenvol met geld jaquote:Op donderdag 17 september 2015 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wauw
Dat zou ik ook wel willen.
Genoeg verbouwplannen ook, gelukkig geen geld voor
Ander keukenraam (hoger), nieuwe vloer (oude tegels moeten er eerst uit ivm drempels en deuren), nieuwe keuken, badkamer en kan zo nog wel even door gaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kost handenvol met geld ja
vloer kan ook PVC zijn dan, dat is maar 2 mmquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ander keukenraam (hoger), nieuwe vloer (oude tegels moeten er eerst uit ivm drempels en deuren), nieuwe keuken, badkamer en kan zo nog wel even door gaan
Niet dat het noodzakelijk is (zeker niet), maar zou wel leuk zijn
Probleem is dat ik bij de voordeur geen drempel heb en de vloer daar iets lager ligt dan in de rest van het huis. Nou is dat met die tegels die ik nu heb niet zo erg, want dat zie je niet, maar als ik daar een mooie vloer in houttint neer leg ben ik bang dat je het wel zietquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
vloer kan ook PVC zijn dan, dat is maar 2 mm
Zodra je betaald, ben je verzekerd. Als de verzekering nog niet verpand is aan je hypotheek (doet de bank) gaat het geld naar jou / je nabestaanden. Als de verzekering al verpand is, gaat het geld naar de bank.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:31 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand of dit klopt? Ik betaal al voor mijn overlijdensrisicoverzekering maar ben nog niet gepasseerd bij de notaris.
Als ik nu zou overlijden, krijg ik dan al dat bedrag van de hypotheek uitgekeerd?
Zijn de ontbindende voorwaarden al verlopen? Mogelijk heeft je adviseur daarom je ORV al in laten gaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:31 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand of dit klopt? Ik betaal al voor mijn overlijdensrisicoverzekering maar ben nog niet gepasseerd bij de notaris.
Als ik nu zou overlijden, krijg ik dan al dat bedrag van de hypotheek uitgekeerd?
Welke ontbindende voorwaarden? Financieringsvoorbehoud etc? Ja zijn al verlopen. Ofja, de hypotheek is akkoord. Ik kan alleen nog ontbinden als de bouw na 6 maanden niet doorgaat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:46 schreef Kirb het volgende:
[..]
Zijn de ontbindende voorwaarden al verlopen? Mogelijk heeft je adviseur daarom je ORV al in laten gaan.
Ik neem aan dat dat voor de verkopers wel financiële consequenties heeft?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:45 schreef LadyPayton het volgende:
Gatverdamme. Nu belt om half zes de notaris dat de stukken van de verkoper niet compleet zijn. Maandag ochtend passeren gaat dus niet lukken.. Wanneer wel.. Geen idee. . Dus we wachten het maar weer af. Ondertussen drie weken aan vrije dagen opgenomen voor een huis waar ik niet in kan.
En we wonen dus ook al drie weken tussen de dozen met een peuter. . Lachen joh.
Niet grappig dit.
Als dat het gat van de 1e offerte is moet dat geen groot probleem zijn lijkt me. Tenzij je het gat van 2k op een keuken van 4k isquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:18 schreef marcodej het volgende:
Zo, bij de eerste keukenboer geweest... Daar moeten nog wel een paar knaken vanaf.Gat met mijn max budget is 2K.
mn max is 7500.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:54 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als dat het gat van de 1e offerte is moet dat geen groot probleem zijn lijkt me. Tenzij je het gat van 2k op een keuken van 4k isEn anders goedkopere merken apparatuur of showroomspul..
Onze keuken is 7500 en hebben alles inbouw, oven/magnetron, vaatwasser, koelkast, vriezer. Mooi composiet werkblad, inductie enz. Je kunt er aardig wat vanaf lullen ook.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
mn max is 7500.
9500 voor een redelijk rechttoe rechtaan keukentje (kunststof blad, recht, apparatuur in het middensegment) is natuurlijk lachwekkend. Dus ik ga ervan dat ik die 7500 wel moet kunnen halen.
Het spel vind ik wel leuk.
Heb mn max budget al genoemd, wellicht was dat niet zo slim.
Heb ook alles inbouw, greeploos, hoogglans. Wilde ook composiet in eerste instantie, maar toen gaf ze aan dat dat voor mijn budget sowieso nooit zou lukken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onze keuken is 7500 en hebben alles inbouw, oven/magnetron, vaatwasser, koelkast, vriezer. Mooi composiet werkblad, inductie enz. Je kunt er aardig wat vanaf lullen ook.
Maximaal budget noemen is niet handig Nee haha.
Blad was wel dik ja, 6cm. Vond ik robuuster ogen. Hoogglans vond ik zelf mooier dan mat. Mat oogt wmb ook 'goedkoop'. Kwestie van smaak. Drie bovenkasten en een voorraadkastje boven de combimag.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:39 schreef laziness het volgende:
Wij hebben ook een keuken voor die prijs met een recht blok en een kastenwand er tegenover.
Is die hoogglans niet o.a. wat het duur maakt? Dat maakte bij ons echt uit wat je daarin kiest.
Dikte van het aanrechtblad maakte ook uit.
Ah, vandaar dat ze per sé mijn nieuw postcode, die ik nog niet uit mijn hoofd ken, wilde weten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:19 schreef Chicolade het volgende:
Let wel op dat als je bij een Mandemakers keukenboer bent geweest, en je gegevens hebt achtergelaten, dat andere bedrijven uit dezelfde groep op basis van jouw naam/adres eerdere offertes kunnen inzien en op magische wijze op ongeveer dezelfde prijs uitkomen.
Waar heb je die keuken gekocht en wat voor merken heb je in de keuken zitten als ik vragen mag? Ik vind het een erg scherpe prijs.quote:Op maandag 21 september 2015 16:00 schreef Kirb het volgende:
Ik heb een U keuken voor iets over de 8k.. met composiet aanrechtblad van 6cm dik en incl. 6pits gasfornuis met twee ovens en overige apparatuur (wel zonder bovenkastjes). Lijkt me dat ze met jouw wensenlijst dan ook wel in de buurt van je budget moeten kunnen komen?
quote:Op maandag 21 september 2015 18:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Waar heb je die keuken gekocht en wat voor merken heb je in de keuken zitten als ik vragen mag? Ik vind het een erg scherpe prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet erbij vertellen dat wij wel hebben gekozen voor zelf plaatsen.[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
Ik had een keuken kunnen scoren met 3x1m kookeiland + vaste kastenwand van 4 hoge kasten. Met daarin een grote koelkast, vriezer, vaatwasser, kookplaat (gas), afzuigkap, oven en aparte magnetron voor 7K. Blad was wel maar 3 cm dik ok, maar dan nog verschilt het behoorlijk van wat jij betalen zouquote:Op maandag 21 september 2015 18:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Waar heb je die keuken gekocht en wat voor merken heb je in de keuken zitten als ik vragen mag? Ik vind het een erg scherpe prijs.
Dat is wel fijn als je zonder auto naar het werk kan. Kunnen wij helaas niet, of we moeten 40km fietsen iedere dag. Dan had ik jullie graag als buren zonder auto gehadquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:56 schreef laziness het volgende:
Wij werken allebei en hebben maar 1 auto.
Als we verhuisd zijn gaan we allebei zonder auto naar werk zelfs![]()
Wel hebben we twee parkeerplaatsen voor ons zelf achter en nog visite plekken aan de voorkant. Best luxe heb ik begrepen.
Succesquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef Yankee het volgende:
Vandaag de hypotheekofferte ontvangen, we mogen nog meer documenten gaan mailen![]()
Dank u! Ik vond mijzelf al een azijnpissert worden omdat ik dat gevoel net zo ervaar.. blijkbaar is een uitspraak als 'ik bel u vandaag nog terug' bij niemand reden genoeg om ook daadwerkelijk die dag terug te bellen, vrijwel alles wat vastgelegd moet worden gaat een keer fout.. Bij ons zijn ze nu nog in de ruwbouw maar ik hoop dat de uitvoering stukken beter verloopt dan alle voorbereiding-drama die we nu al achter de rug hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:13 schreef laziness het volgende:
Ik erger me trouwens dood hoe je bij de bouwer, de keukenzaak, de vloerenzaak etc overal enorm achteraan moet zitten.
Er gaat veel tijd zitten in bellen en mailen.
Zijn mijn tekeningen verwerkt bij de bouwer, is de vloer besteld, is de plaatsing van de keuken ingepland, waarom is de elektra hoger aangelegd dan het adviesschema van de keukenboer etc.
Werkelijk allemaal gaat het niet in 1x vanzelf.
Af en toe komt het hele huis gedoe mijn strot uit. Ik wil wel weer eens werken zonder continue tussendoor nog er achteraan te moeten bellen en mailen
Sterkte + succes, blij dat ik die rompslomp achter de rug hebquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef Yankee het volgende:
Vandaag de hypotheekofferte ontvangen, we mogen nog meer documenten gaan mailen![]()
Vlak voor de bouwvak, 9 juli. Het gaat heel hard. Alvast begonnen met zooi weggooien en inpakkenquote:Op donderdag 24 september 2015 07:45 schreef laziness het volgende:
Echt bizar hoe snel ze dat bij jullie gedaan hebben P4. Wanneer waren ze ook alweer begonnen?
Ik vond ze bij ons al zo vlot. Binnen zes maanden de sleutel.
Dit is óf een ontwerpfout (cementdekvloer te dun ontworpen) of een bouwfout (de vloer te dun gestort)..quote:Op donderdag 24 september 2015 00:25 schreef P4tje het volgende:
Bij ons was alles ook erg vaag... Eerste keer betaling uit het bouwdepot afgekeurd, nu te laat met betalen. Wij zouden renteverlies zelf betalen, maar ging automatisch van het bouwdepot af.
ze hopen week 44 - 46 op te leveren als alle nuts bedrijven op één lijn komen. Als ik de tijd kan vinden maak ik een topic, ik veel leuke domotica plannen.
Voortgang, openingsfeest "eerste paal" met het leggen van een dakpan
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleempjede dekvloer is te laag voor de vloerverwarming, maar te hoog voor de voordeur. Oplossing
![]()
(ander huis):
[ afbeelding ]
Daar gaan we niet mee akkoord, ik heb nog geen idee wat woningborg / het bouwbesluit over de dekvloer zegt.
Ik ben benieuwd of die deuren schoon te krijgen zijn, er zitten geen bouwdeuren in.
aiai, dat zijn vervelende foutjesquote:Op donderdag 24 september 2015 00:25 schreef P4tje het volgende:
Bij ons was alles ook erg vaag... Eerste keer betaling uit het bouwdepot afgekeurd, nu te laat met betalen. Wij zouden renteverlies zelf betalen, maar ging automatisch van het bouwdepot af.
ze hopen week 44 - 46 op te leveren als alle nuts bedrijven op één lijn komen. Als ik de tijd kan vinden maak ik een topic, ik veel leuke domotica plannen.
Voortgang, openingsfeest "eerste paal" met het leggen van een dakpan
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleempjede dekvloer is te laag voor de vloerverwarming, maar te hoog voor de voordeur. Oplossing
![]()
(ander huis):
[ afbeelding ]
Daar gaan we niet mee akkoord, ik heb nog geen idee wat woningborg / het bouwbesluit over de dekvloer zegt.
Ik ben benieuwd of die deuren schoon te krijgen zijn, er zitten geen bouwdeuren in.
jij ook alquote:Op maandag 28 september 2015 11:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Volgende week naar de vtwonen beurs in de rai gaan. Ben benieuwd!
Toevallig gratis tickets van de projectontwikkelaar gekregen
Wij gaan ook zaterdagquote:Op maandag 28 september 2015 11:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij ook alWij gaan zaterdag. we hadden wel zoiets van "eerst een huis van 260k kopen en dan 'gratis' naar de beurs mogen"
Maar ben wel benieuwd, hopen dat nicolette kluivers of een nance er ook rond huppelen
Moet je daar een afspraak voor maken? Dacht dat het een soort van vrije inloop was..quote:Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wij gaan ook zaterdag![]()
Denk dat we nog even een afspraak maken met een architect oid om inspiratie voor de indeling van het huis te krijgen.
Je kan zelf ook veel proberen met floorplanner. Super fijn om zelf te kunnen schuivenquote:Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wij gaan ook zaterdag![]()
Denk dat we nog even een afspraak maken met een architect oid om inspiratie voor de indeling van het huis te krijgen.
Ik dacht dat je daar inderdaad een afspraak voor moest maken op de website van vtwonen beurs.quote:Op maandag 28 september 2015 11:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Moet je daar een afspraak voor maken? Dacht dat het een soort van vrije inloop was..
Ja inderdaad, ben ik ook al mee bezig geweest. Ben toch benieuwd wat een 'professional' er van maakt , ook van de tuin als er een tuinarchitect isquote:Op maandag 28 september 2015 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan zelf ook veel proberen met floorplanner. Super fijn om zelf te kunnen schuiven
Leuke plattegrondquote:Op maandag 28 september 2015 11:58 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar inderdaad een afspraak voor moest maken op de website van vtwonen beurs.
[..]
Ja inderdaad, ben ik ook al mee bezig geweest. Ben toch benieuwd wat een 'professional' er van maakt , ook van de tuin als er een tuinarchitect is
[ afbeelding ]
5.1 breed bij 9.4 lang (binnenmaten).quote:Op maandag 28 september 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Leuke plattegrondHoe breed is je woonkamer? Niet bang dat de afstand tvmeubel - bank te groot is?
Succes, alvast proficiatquote:Op maandag 28 september 2015 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vandaag krabbelen voor een nieuw huis
Ik weet niet hoe groot je tv is. Ik zit met mijn 42/44" TV op een 3,6 meter en dat is prima. Niet te groot, niet te klein.quote:Op maandag 28 september 2015 12:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
5.1 breed bij 9.4 lang (binnenmaten).
Wat betreft afstand, geen idee. Anders moet de bank al snel in het 'midden' van de kamer staan waardoor ik denk dat de ruimte optisch veel kleiner wordt.
Tv wordt minstens 50".quote:Op maandag 28 september 2015 12:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot je tv is. Ik zit met mijn 42/44" TV op een 3,6 meter en dat is prima. Niet te groot, niet te klein.
Volgens mij leggen ze daar leidingen door.. Dacht ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand idee waar deze gaten in de vloer voor dienen?
[ afbeelding ]
Ook gekochtquote:Op donderdag 24 september 2015 09:29 schreef P4tje het volgende:
[..]
Vlak voor de bouwvak, 9 juli. Het gaat heel hard. Alvast begonnen met zooi weggooien en inpakken.
Verhuisdozen gekocht, dankzij de tip van Chicolade.
K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #41
.
Ze doen het prima, let alleen wel op met stapelen, ze kunnen er niet heel goed tegen als er zwaardere dozen op staan (voor langere tijd). Bij ons was een doos met studieboeken op een andere doos terecht gekomen, die doos eronder was nogal vervormdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook gekochtVan de week even ophalen in Den bosch.
haha mooi! Ik ben nog nooit een verhuisdoos tegen gekomen die daar wel tegen kan dus komt vast goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:36 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Ze doen het prima, let alleen wel op met stapelen, ze kunnen er niet heel goed tegen als er zwaardere dozen op staan (voor langere tijd). Bij ons was een doos met studieboeken op een andere doos terecht gekomen, die doos eronder was nogal vervormd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keuze lijkt dus te worden Pelgrium+kunststof blad, of composiet-blad+apparatuur van een iets minder merk (in dit geval Zanker/Zanussi).
Composiet heeft mijn voorkeur. Heeft iemand ervaring met Zanussi/Zanger)?
[ Bericht 4% gewijzigd door marcodej op 02-10-2015 21:30:19 ]"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef marcodej het volgende:
De afgelopen weken verder gegaan met keukenjacht. Offertes zitten nu binnen budget.
Bruynzeel (mix Pelgrim/Etna apparatuur, kunststof blad) EU 9400 --> Bemmel en Kroon (alles Pelgrim, composiet) 7600 EU, met nog wat onderhandelruimte ---> Superkeukens (mix Zanussi/Zanker, composiet 6cm) EU 6300. Met Pelgrim+composiet ging ik bij Superkeukens ook al richting de 8K.
Bruynzeel belde al terug vanavond, gaf ik aan dat het gat met de rest vrij groot is, en dat ik dan niet eens composiet heb. Dus dat ik niet van plan was terug te komen... Belde ze half uur later terug: kan ze ineens ook richting die prijzen gaan met composiet, maar dan wel met huismerk Bruynzeel-apparatuur.
Hoe graag wil je die 6cm? Kun je niet 1 of 2 cm eraf doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keuze lijkt dus te worden Pelgrium+kunststof blad, of composiet-blad+apparatuur van een iets minder merk (in dit geval Zanker/Zanussi).
Composiet heeft mijn voorkeur. Heeft iemand ervaring met Zanussi/Zanger)?![]()
Wij hebben voor alles van Etna gekozen. Hebben we nu ook oven en fornuis van en bevalt ons goed. Dus verwacht dat dat straks ook wel goed zit
I solemnly swear i'm up to no good
Ook laten plaatsen door Superkeukens? Vond 459,- voor plaatsing ook verdacht weinig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:44 schreef laziness het volgende:
Wij hebben geloof ik siemens, aeg, zanussi en zanker in onze superkeukens order. Leuke mix![]()
Mijn eigen ervaring met zanussi is prima dus ik durfde het wel aan.
Dat bedrag wat je noemde is dat inclusief montage of komt dat er nog bij?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook laten plaatsen door Superkeukens? Vond 459,- voor plaatsing ook verdacht weinig.
Bedragen waren incl. plaatsing (exclusief het verleggen van leidingen overigens). Plaatsing bij Bemmel en Kroon was 1100, bij Superkeukens dus nog geen 500. Verdacht dus...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat bedrag wat je noemde is dat inclusief montage of komt dat er nog bij?
Wel mooi bedrag wij betalen uh aanzienlijk meer
Ja er zit nogal verschil in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bedragen waren incl. plaatsing (exclusief het verleggen van leidingen overigens). Plaatsing bij Bemmel en Kroon was 1100, bij Superkeukens dus nog geen 500. Verdacht dus...
Extra groepenvoor de inductie, lichtknop de stroompunt voor de spotjes kwamen er ook nog bij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:25 schreef laziness het volgende:
Wij betalen 840 op een totaal van 7750.
Maar wij betalen dan ook al de elektricien van de bouwer opdat alles al op de juiste plek ligt, extra groepen zijn aangemaakt etc.
Rente aftrek kan per maand, dus ik meen per direct. Norariskosten weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:53 schreef Thrilled het volgende:
Ook even een vraagje neer leggen hier
Wanneer is het moment dat ik iets met de belasting moet gaan regelen met betrekking tot hypotheekrente aftrek, teruggave van uitgaves et cetera? We hebben nu het hele circus achter de rug van hypotheken en notaris etc, maar dan..? Ik begin nu te betalen aan de hypotheek, dus wil de volgende hobbel ook maar in beeld hebbenMoet ik nog ergens op letten?
Notaris kosten enzo hebben we al wel opgegeven. Maar daarvan maakt het volgens mij niet zoveel uit wanneer je dat aanvraagt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:47 schreef laziness het volgende:
Wij hebben het bedrag van de oude hypotheek die ruim een ton minder was doorlaten lopen en pakken de rest wel bij de IB volgend jaar in 1x terug.
Aangezien die rente langzaam opbouwt die je betaalt zou ik inderdaad laag inzetten.
Die eenmalige kosten zou ik nog buiten beschouwing laten nu.
Maar mijn vent doet dit als werk dus ik laat het rustig aan hem over.
Oh zo. Ja maar heb gevraagd we hebben het van de eerste maand doorgegeven dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:59 schreef laziness het volgende:
Als je te hoog inschat heb je met die eenmalige kosten niet opgeven een buffertje. Dat was mijn redenatie.
Wij hebben alle apparatuur bij keukenloods vandaan. Ging in principe perfect, ware het niet dat onze kookplaat niet leverbaar was en dat ze even vergeten te melden waren dat de hele levering 6 dagen voor de levering van m'n keuken niet doorging. Na flink boos worden kon het allemaal uiteindelijk nog geregeld worden. Apparatuur zelf is netjes bezorgd en bij montage kwam de keukenman ook niks geks tegen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:13 schreef Platina het volgende:
Iemand ervaringen met de apparatuur van Keukenloods?
Zit te denkn om bij Superkeukens de panelen en montage etc. te regelen en om apparatuur dan via Keukenloods aan te schaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |