Vlak voor de bouwvak, 9 juli. Het gaat heel hard. Alvast begonnen met zooi weggooien en inpakkenquote:Op donderdag 24 september 2015 07:45 schreef laziness het volgende:
Echt bizar hoe snel ze dat bij jullie gedaan hebben P4. Wanneer waren ze ook alweer begonnen?
Ik vond ze bij ons al zo vlot. Binnen zes maanden de sleutel.
Dit is óf een ontwerpfout (cementdekvloer te dun ontworpen) of een bouwfout (de vloer te dun gestort)..quote:Op donderdag 24 september 2015 00:25 schreef P4tje het volgende:
Bij ons was alles ook erg vaag... Eerste keer betaling uit het bouwdepot afgekeurd, nu te laat met betalen. Wij zouden renteverlies zelf betalen, maar ging automatisch van het bouwdepot af.
ze hopen week 44 - 46 op te leveren als alle nuts bedrijven op één lijn komen. Als ik de tijd kan vinden maak ik een topic, ik veel leuke domotica plannen.
Voortgang, openingsfeest "eerste paal" met het leggen van een dakpan
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleempjede dekvloer is te laag voor de vloerverwarming, maar te hoog voor de voordeur. Oplossing
![]()
(ander huis):
[ afbeelding ]
Daar gaan we niet mee akkoord, ik heb nog geen idee wat woningborg / het bouwbesluit over de dekvloer zegt.
Ik ben benieuwd of die deuren schoon te krijgen zijn, er zitten geen bouwdeuren in.
aiai, dat zijn vervelende foutjesquote:Op donderdag 24 september 2015 00:25 schreef P4tje het volgende:
Bij ons was alles ook erg vaag... Eerste keer betaling uit het bouwdepot afgekeurd, nu te laat met betalen. Wij zouden renteverlies zelf betalen, maar ging automatisch van het bouwdepot af.
ze hopen week 44 - 46 op te leveren als alle nuts bedrijven op één lijn komen. Als ik de tijd kan vinden maak ik een topic, ik veel leuke domotica plannen.
Voortgang, openingsfeest "eerste paal" met het leggen van een dakpan
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleempjede dekvloer is te laag voor de vloerverwarming, maar te hoog voor de voordeur. Oplossing
![]()
(ander huis):
[ afbeelding ]
Daar gaan we niet mee akkoord, ik heb nog geen idee wat woningborg / het bouwbesluit over de dekvloer zegt.
Ik ben benieuwd of die deuren schoon te krijgen zijn, er zitten geen bouwdeuren in.
jij ook alquote:Op maandag 28 september 2015 11:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Volgende week naar de vtwonen beurs in de rai gaan. Ben benieuwd!
Toevallig gratis tickets van de projectontwikkelaar gekregen
Wij gaan ook zaterdagquote:Op maandag 28 september 2015 11:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij ook alWij gaan zaterdag. we hadden wel zoiets van "eerst een huis van 260k kopen en dan 'gratis' naar de beurs mogen"
Maar ben wel benieuwd, hopen dat nicolette kluivers of een nance er ook rond huppelen
Moet je daar een afspraak voor maken? Dacht dat het een soort van vrije inloop was..quote:Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wij gaan ook zaterdag![]()
Denk dat we nog even een afspraak maken met een architect oid om inspiratie voor de indeling van het huis te krijgen.
Je kan zelf ook veel proberen met floorplanner. Super fijn om zelf te kunnen schuivenquote:Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wij gaan ook zaterdag![]()
Denk dat we nog even een afspraak maken met een architect oid om inspiratie voor de indeling van het huis te krijgen.
Ik dacht dat je daar inderdaad een afspraak voor moest maken op de website van vtwonen beurs.quote:Op maandag 28 september 2015 11:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Moet je daar een afspraak voor maken? Dacht dat het een soort van vrije inloop was..
Ja inderdaad, ben ik ook al mee bezig geweest. Ben toch benieuwd wat een 'professional' er van maakt , ook van de tuin als er een tuinarchitect isquote:Op maandag 28 september 2015 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan zelf ook veel proberen met floorplanner. Super fijn om zelf te kunnen schuiven
Leuke plattegrondquote:Op maandag 28 september 2015 11:58 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar inderdaad een afspraak voor moest maken op de website van vtwonen beurs.
[..]
Ja inderdaad, ben ik ook al mee bezig geweest. Ben toch benieuwd wat een 'professional' er van maakt , ook van de tuin als er een tuinarchitect is
[ afbeelding ]
5.1 breed bij 9.4 lang (binnenmaten).quote:Op maandag 28 september 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Leuke plattegrondHoe breed is je woonkamer? Niet bang dat de afstand tvmeubel - bank te groot is?
Succes, alvast proficiatquote:Op maandag 28 september 2015 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vandaag krabbelen voor een nieuw huis
Ik weet niet hoe groot je tv is. Ik zit met mijn 42/44" TV op een 3,6 meter en dat is prima. Niet te groot, niet te klein.quote:Op maandag 28 september 2015 12:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
5.1 breed bij 9.4 lang (binnenmaten).
Wat betreft afstand, geen idee. Anders moet de bank al snel in het 'midden' van de kamer staan waardoor ik denk dat de ruimte optisch veel kleiner wordt.
Tv wordt minstens 50".quote:Op maandag 28 september 2015 12:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot je tv is. Ik zit met mijn 42/44" TV op een 3,6 meter en dat is prima. Niet te groot, niet te klein.
Volgens mij leggen ze daar leidingen door.. Dacht ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand idee waar deze gaten in de vloer voor dienen?
[ afbeelding ]
Ook gekochtquote:Op donderdag 24 september 2015 09:29 schreef P4tje het volgende:
[..]
Vlak voor de bouwvak, 9 juli. Het gaat heel hard. Alvast begonnen met zooi weggooien en inpakken.
Verhuisdozen gekocht, dankzij de tip van Chicolade.
K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #41
.
Ze doen het prima, let alleen wel op met stapelen, ze kunnen er niet heel goed tegen als er zwaardere dozen op staan (voor langere tijd). Bij ons was een doos met studieboeken op een andere doos terecht gekomen, die doos eronder was nogal vervormdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook gekochtVan de week even ophalen in Den bosch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |