abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156339274
Zit bij ING en ben daar wel tevreden over. Totaal geen klachten, proces tot aan notaris en daarna verliep soepel. Het indienen van facturen voor betalingen uit het bouwdepot kan online en wordt snel verwerkt.

Bouw gaat ook nog eens voorspoedig, eigenlijk ben ik zelf degene die achter loopt. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_156339865
Bij ons was alles ook erg vaag... Eerste keer betaling uit het bouwdepot afgekeurd :') , nu te laat met betalen. Wij zouden renteverlies zelf betalen, maar ging automatisch van het bouwdepot af.

ze hopen week 44 - 46 op te leveren als alle nuts bedrijven op één lijn komen. Als ik de tijd kan vinden maak ik een topic :+ , ik veel leuke domotica plannen.

Voortgang *O*, openingsfeest "eerste paal" met het leggen van een dakpan :+ .

Probleempje ;( de dekvloer is te laag voor de vloerverwarming, maar te hoog voor de voordeur. Oplossing ;( 8)7 (ander huis):

Daar gaan we niet mee akkoord, ik heb nog geen idee wat woningborg / het bouwbesluit over de dekvloer zegt.

Ik ben benieuwd of die deuren schoon te krijgen zijn, er zitten geen bouwdeuren in.
  donderdag 24 september 2015 @ 07:45:21 #53
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156342676
Echt bizar hoe snel ze dat bij jullie gedaan hebben P4. Wanneer waren ze ook alweer begonnen?
Ik vond ze bij ons al zo vlot. Binnen zes maanden de sleutel.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_156343583
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 07:45 schreef laziness het volgende:
Echt bizar hoe snel ze dat bij jullie gedaan hebben P4. Wanneer waren ze ook alweer begonnen?
Ik vond ze bij ons al zo vlot. Binnen zes maanden de sleutel.
Vlak voor de bouwvak, 9 juli. Het gaat heel hard. Alvast begonnen met zooi weggooien en inpakken :D .

Verhuisdozen gekocht, dankzij de tip van Chicolade ^O^ .
K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #41
.
pi_156346409
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 00:25 schreef P4tje het volgende:
Bij ons was alles ook erg vaag... Eerste keer betaling uit het bouwdepot afgekeurd :') , nu te laat met betalen. Wij zouden renteverlies zelf betalen, maar ging automatisch van het bouwdepot af.

ze hopen week 44 - 46 op te leveren als alle nuts bedrijven op één lijn komen. Als ik de tijd kan vinden maak ik een topic :+ , ik veel leuke domotica plannen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Probleempje ;( de dekvloer is te laag voor de vloerverwarming, maar te hoog voor de voordeur. Oplossing ;( 8)7 (ander huis):
[ afbeelding ]

Daar gaan we niet mee akkoord, ik heb nog geen idee wat woningborg / het bouwbesluit over de dekvloer zegt.

Ik ben benieuwd of die deuren schoon te krijgen zijn, er zitten geen bouwdeuren in.
Dit is óf een ontwerpfout (cementdekvloer te dun ontworpen) of een bouwfout (de vloer te dun gestort)..

Als er vloerverwarming in moet kunnen moet de architect hier rekening mee houden in de dikte die op tekening komt te staan. Als de uitvoerder de juiste dikte conform tekening heeft gemaakt ligt de fout dus niet bij de bouwer zou ik zeggen.

Wel erg zuur!
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:14:57 #56
447072 Firestorm83
Ik hou altijd schroefjes over!
pi_156374133
Hoera! Het bod wat O+ en ik uitgebracht hebben is, na stevig onderhandelen, geaccepteerd door de verkopende partij! *O* Nu snel een afspraak maken bij de hypotheekadviseur om e.e.a in werking te zetten ~O>
Ook heb ik vanmiddag mijn nieuwe contract binnen gekregen (onbepaalde tijd *O* ) wat de aanvraag ook weer eenvoudiger zou moeten maken. Dit contract gaat alleen pas 1-11 in, weet iemand hoe daar door banken etc. mee omgegaan wordt?
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:18:12 #57
447072 Firestorm83
Ik hou altijd schroefjes over!
pi_156374208
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 00:25 schreef P4tje het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

aiai, dat zijn vervelende foutjes -O-
Bij oplevering zou alles schoon opgeleverd moeten zijn. Hou wel in de gaten of er geen meerwerk gerekend word voor het aanpassen van de vloer en/of vervangen van je voordeur!
pi_156374591
Woensdag eindinspectie en donderdag tekenen! Daarna lekker klussen!
pi_156444763
Volgende week naar de vtwonen beurs in de rai gaan. Ben benieuwd!
Toevallig gratis tickets van de projectontwikkelaar gekregen :)
pi_156444828
Ik ben ook benieuwd wat je er van vind. Ik ben vorig jaar geweest :)
pi_156444977
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Volgende week naar de vtwonen beurs in de rai gaan. Ben benieuwd!
Toevallig gratis tickets van de projectontwikkelaar gekregen :)
jij ook al :P Wij gaan zaterdag. we hadden wel zoiets van "eerst een huis van 260k kopen en dan 'gratis' naar de beurs mogen" :')

Maar ben wel benieuwd, hopen dat nicolette kluivers of een nance er ook rond huppelen :9
pi_156445011
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:33 schreef Thrilled het volgende:

[..]

jij ook al :P Wij gaan zaterdag. we hadden wel zoiets van "eerst een huis van 260k kopen en dan 'gratis' naar de beurs mogen" :')

Maar ben wel benieuwd, hopen dat nicolette kluivers of een nance er ook rond huppelen :9
Wij gaan ook zaterdag :)

Denk dat we nog even een afspraak maken met een architect oid om inspiratie voor de indeling van het huis te krijgen.
pi_156445208
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Denk dat we nog even een afspraak maken met een architect oid om inspiratie voor de indeling van het huis te krijgen.
Moet je daar een afspraak voor maken? Dacht dat het een soort van vrije inloop was.. :)
pi_156445442
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Je kan zelf ook veel proberen met floorplanner. Super fijn om zelf te kunnen schuiven :Y
pi_156445495
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:45 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Moet je daar een afspraak voor maken? Dacht dat het een soort van vrije inloop was.. :)
Ik dacht dat je daar inderdaad een afspraak voor moest maken op de website van vtwonen beurs.

quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:56 schreef Puala het volgende:

[..]

Je kan zelf ook veel proberen met floorplanner. Super fijn om zelf te kunnen schuiven :Y
Ja inderdaad, ben ik ook al mee bezig geweest. Ben toch benieuwd wat een 'professional' er van maakt , ook van de tuin als er een tuinarchitect is :P

pi_156445775
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 11:58 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je daar inderdaad een afspraak voor moest maken op de website van vtwonen beurs.

[..]

Ja inderdaad, ben ik ook al mee bezig geweest. Ben toch benieuwd wat een 'professional' er van maakt , ook van de tuin als er een tuinarchitect is :P

[ afbeelding ]
Leuke plattegrond :Y Hoe breed is je woonkamer? Niet bang dat de afstand tvmeubel - bank te groot is? :)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 september 2015 @ 12:13:21 #67
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_156445850
Vandaag krabbelen voor een nieuw huis *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_156445988
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Leuke plattegrond :Y Hoe breed is je woonkamer? Niet bang dat de afstand tvmeubel - bank te groot is? :)
5.1 breed bij 9.4 lang (binnenmaten).
Wat betreft afstand, geen idee. Anders moet de bank al snel in het 'midden' van de kamer staan waardoor ik denk dat de ruimte optisch veel kleiner wordt.

quote:
6s.gif Op maandag 28 september 2015 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vandaag krabbelen voor een nieuw huis *O*
Succes, alvast proficiat ;)
pi_156446477
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 12:20 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

5.1 breed bij 9.4 lang (binnenmaten).
Wat betreft afstand, geen idee. Anders moet de bank al snel in het 'midden' van de kamer staan waardoor ik denk dat de ruimte optisch veel kleiner wordt.
Ik weet niet hoe groot je tv is. Ik zit met mijn 42/44" TV op een 3,6 meter en dat is prima. Niet te groot, niet te klein.
pi_156446978
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:51 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe groot je tv is. Ik zit met mijn 42/44" TV op een 3,6 meter en dat is prima. Niet te groot, niet te klein.
Tv wordt minstens 50".

Dus met 50" tv, ongeveer 4.1m afstand van bank tot tv, moet wel te doen zijn lijkt mij. Maar ben benieuwd naar andere indelingen van anderen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Snoepje5 op 28-09-2015 17:54:38 ]
pi_156479992
Iemand idee waar deze gaten in de vloer voor dienen?
pi_156480023
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand idee waar deze gaten in de vloer voor dienen?
[ afbeelding ]
Volgens mij leggen ze daar leidingen door.. Dacht ik :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156480055
Scheelt gewicht voor transport en grondstoffen bij fabricage
pi_156546968
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:29 schreef P4tje het volgende:

[..]

Vlak voor de bouwvak, 9 juli. Het gaat heel hard. Alvast begonnen met zooi weggooien en inpakken :D .

Verhuisdozen gekocht, dankzij de tip van Chicolade ^O^ .
K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #41
.
Ook gekocht :P Van de week even ophalen in Den bosch.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156548743
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ook gekocht :P Van de week even ophalen in Den bosch.
Ze doen het prima, let alleen wel op met stapelen, ze kunnen er niet heel goed tegen als er zwaardere dozen op staan (voor langere tijd). Bij ons was een doos met studieboeken op een andere doos terecht gekomen, die doos eronder was nogal vervormd :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')