Vandaag moet donderdag beschikbaar komenquote:Op zondag 27 september 2015 18:03 schreef SSJKliko het volgende:
Zou je 1 oktober van te voren kunnen zien? Ik lees tegenstrijdige berichten erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2015 10:28 schreef Woelli het volgende:
Ik hoopte echt zo dat Bowien niet dood wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2015 10:28 schreef Woelli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op maandag 28 september 2015 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Dit soort cliffs eindigen bij deze schrijvers 9 van de 10 keer met het sterven van de gastrol.Helaas wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaag ze aanquote:Op maandag 28 september 2015 15:59 schreef Frey het volgende:
http://www.gtstfanclub.nl(...)an-sylvia/#more-8080
Mijn stukje staat op de GTST Fanclub zie ik.
quote:Op maandag 28 september 2015 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Dit soort cliffs eindigen bij deze schrijvers 9 van de 10 keer met het sterven van de gastrol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof nooit dat het besprokene over Rover gaat. Die is nog geen 18 in de serie.quote:Op maandag 28 september 2015 18:38 schreef Nexum het volgende:
Rover is toch minderjarig in de serie?
Doen ze nu alleen maar om SBS6 dwars te zitten omdat die om 20:30u namelijk beginnen met een nieuwe Dokter Tinus. Erland is gewoon bangquote:
Ben dan op vakantie, jammerquote:Op maandag 28 september 2015 10:50 schreef Frey het volgende:
Ik denk dat we er donderdag toch weer een keertje ouderwets voor gaan zitten.
Hij was toch al eens gezakt voor z'n examens? Als hij dan nu alsnog een score van 30% haalt is hij volgens mij niet heel erg goedquote:Op maandag 28 september 2015 20:20 schreef vencodark het volgende:
Ooh Sjoerd doet blijkbaar mbo techniek.
quote:Op maandag 28 september 2015 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]ferry verlaat levend de serie, waarschijnlijk gaat hij naar stefano.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of straatmuzikant bij Meerdijk Centraal Stationquote:Op maandag 28 september 2015 20:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hij was toch al eens gezakt voor z'n examens? Als hij dan nu alsnog een score van 30% haalt is hij volgens mij niet heel erg goed
En dat wordt binnenkort weer 2x vader. Dat wordt burgers flippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |