Daarna moet er weer gevreten worden en krijgen we Wilders, Pechtold etc. nogquote:Op woensdag 16 september 2015 17:03 schreef Szura het volgende:
En nu Samsom, zijn we straks 2,5 uur verder
Gaat sowieso tot 23.00u duren dit. Maar ze kunnen morgen verder toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarna moet er weer gevreten worden en krijgen we Wilders, Pechtold etc. nog
minimaal 4 a 5 zetels vind ik prima.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet persé tegen een kiesdrempel, maar hoe hoger de drempel, des te ondemocratischer. Een situatie zoals in Turkije, met een kiesdrempel van 10 procent, moeten we hier niet willen.
Heeft hij gedronken?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Roemer wordt steeds meer een typetje
Zou best kunnen, hij maakt genoeg spreek- en grammaticafouten in ieder gevalquote:
Zei jij nou zij?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:28 schreef TheVulture het volgende:
Zij Samson nou "meneer de Voorzitter"?
Dat verstond ik ook ja xDquote:Op woensdag 16 september 2015 17:28 schreef TheVulture het volgende:
Zij Samson nou "meneer de Voorzitter"?
Kakquote:
Ik weet het niet, het komt toch een beetje te piep over, hij speelt de politicus... ik heb het idee dat de rest hem ook niet serieus neemtquote:Op woensdag 16 september 2015 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Klavertje , ik vind hem wel grappog.
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 september 2015 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het komt toch een beetje te piep over, hij speelt de politicus... ik heb het idee dat de rest hem ook niet serieus neemt
Onze kinderen de dupe van dat corrupte zootje in Den Haag, zakkenvuller!11!11!1quote:Op woensdag 16 september 2015 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Reken maar dat dit reacties van boze ouders oplevert...
Hele ochtend op staan oefenen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
Pechtold buit zijn grapje over Buma nog even uit. "Tuinman Buma".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |