quote:Op woensdag 16 september 2015 01:56 schreef -pinguinito- het volgende:
Toevallig deze discussie gehad vandaag!
Ik denk dat wij vrouwen, dus kan niet namens mannen spreken, bang zijn al snel te worden gezien als slet. En dat mannen geen behoefte hebben aan een afgelikte boterham.
Om eerlijk te zijn heb ik natuurlijk het liefst seks binnen een relatie. Maarja... Om nu een relatie te nemen voor de seks ..... Haha. Ligt erook aan met welke frequentie je het doet denk ik ... Alsin... In jaar tijd 10 verschillende mannen is best veel....
Alle vrouwen kunnen zoveel seks hebben als ze willen, en ook elke vrouw ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:08 schreef ludovico het volgende:
Hmm, mensen die veel seks hebben verwacht ik eigenlijk wel bovengemiddeld sociaal en ondernemend.
Want aan veel seksuele ervaringen hebben ligt altijd een probleem ten grondslag?quote:Op woensdag 16 september 2015 07:20 schreef dopfles1 het volgende:
Alle vrouwen kunnen zoveel seks hebben als ze willen, en ook elke vrouw ja.
Dus dat zegt niets over het bovengemiddeld sociaal en ondernemend zijn maar meer dat je een slechte jeugd hebt gehad en dit probeert weg te neuken. Of natuurlijk een ander probleem.
Maar moet je veel bedpartners hebben gehad om veel seks te hebben?quote:Op woensdag 16 september 2015 01:08 schreef ludovico het volgende:
Hmm, mensen die veel seks hebben verwacht ik eigenlijk wel bovengemiddeld sociaal en ondernemend.
Het aantal sekspartners kan een teken zijn dat je als man goed in de markt ligt. Dat is voor sommige vrouwen erg belangrijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:07 schreef K44S het volgende:
Ik heb er meer een hekel aan dat dames mij vreemd op kijken hoe WEINIG bedpartners ik heb gehad.
Omgedraaide wereld dus.
Welcome back in the '50squote:Op woensdag 16 september 2015 10:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
Een vrouw die veel partners gehad heeft laag ik links liggen. Ze stond dan zeker niet vooraan bij het uitdelen van normen en waarden. En fouten in het verleden tellen gewoon mee. (Het is voor de meeste vrouwen ook erg makkelijk om veel seks te hebben, dus dat is niet bepaald een verdienste)
Zelf ben ik niet zo hypocriet want ik vind het zelf ook belangrijk om niet al te wild te doen. Ik hanteer zelf dus ook geen losse seksuele moraal en heb hierdoor veel seks links laten liggen met onbegrip van vrienden als gevolg.
Gelukkig voor mij was mijn vriendin nog maagd, ze heeft dus zeker geen losse seksuele moraal. Als dit anders was geweest dan had ik waarschijnlijk geen enkele moeite genomen om haar tot mijn vriendin te maken.
Gelukkig maar ja. Jaren '70 en '80 waren verschrikkelijk met betrekking tot normen en waarden, drugs en vrije liefde.quote:
Ik zie het ook als compliment... maar alsnog krijg er wel jeuk van.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het aantal sekspartners kan een teken zijn dat je als man goed in de markt ligt. Dat is voor sommige vrouwen erg belangrijk.
Ja, zeggen dat die vrouwen geen normen en waarden hebben is echt een 'voorkeur'. Voorkeuren prima, maar praat dan niet zo denigrerend.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Trieste opmerking, iedereen heeft recht op zijn eigen voorkeuren.
Ho, ho, ho. Dat zeg ik niet. Ik vind promiscuïteit niet getuigen van goede normen en waarden, dan maakt het niet uit of het vrouwen of mannen betreft.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:50 schreef Raves het volgende:
[..]
Ja, zeggen dat die vrouwen geen normen en waarden hebben is echt een 'voorkeur'. Voorkeuren prima, maar praat dan niet zo denigrerend.
Dat is niet wat hij zegt. Hij zegt dat vrouwen met een lossere seksuele moraal dan hebben er andere normen en waarden op nahouden dan dat hij dat doet.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:50 schreef Raves het volgende:
[..]
Ja, zeggen dat die vrouwen geen normen en waarden hebben is echt een 'voorkeur'. Voorkeuren prima, maar praat dan niet zo denigrerend.
Omdat het confronterend is met je zelfbeeld. En het vertelt hoe iemand in zijn leven staat en leeft, zoals het überhaupt aanhangen van een religie of het hebben van een politieke voorkeur.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Nu vraag ik mij af waarom dit zo relevant is? Een vrijgezel die geniet van het vrijgezelle leven en dus redelijk wat bedpartners verzameld hoeft toch geen slechte partner te zijn? Daarnaast lijkt het mij ook erg weinig te zeggen over de achterliggende persoon behalve dat hij/zij van seks houdt. Iets wat mij dan juist weer een goed punt lijkt te zijn.
Ooow, ok. Dan is het in ieder geval geen seksistisch vooroordeel, en alleen nog maar een vooroordeel.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ho, ho, ho. Dat zeg ik niet. Ik vind promiscuïteit niet getuigen van goede normen en waarden, dan maakt het niet uit of het vrouwen of mannen betreft.
Dat en bij mensen met een groot aantal bedpartners is het risico op geslachtsziekten groter. Ook kunnen mensen met een groot aantal bedpartners zich minder goed hechten/binden aan een persoon.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:55 schreef probeer het volgende:
gebrek aan zelfvertrouwen, onzekerheid over de ander als monogame partner alsmede over het eigen presteren in bed, taboe op seks.
Zoiets denk ik.
Zelf geen last van.
Hoezo is dat een vooroordeel in jouw boek?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Ooow, ok. Dan is het in ieder geval geen seksistisch vooroordeel, en alleen nog maar een vooroordeel.
Herkenbare klacht. Is het zo vreemd dat je als man niet overal bovenop duikt?quote:Op woensdag 16 september 2015 09:07 schreef K44S het volgende:
Ik heb er meer een hekel aan dat dames mij vreemd op kijken hoe WEINIG bedpartners ik heb gehad.
Omgedraaide wereld dus.
Los van het feit dat ik het niet met je eens ben en geen problemen heb met mensen die wat meer bedpartners gehad hebben, wil ik je even een complimentje geven. Waarschijnlijk krijg je straks half FOK over je heen omdat ze van alles vinden van wat jij vindt, vandaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoezo is dat een vooroordeel in jouw boek?![]()
Dat mensen stelen slecht vinden is dat ook een vooroordeel volgens jou?
Heeft gewoon met normen en waarden van een persoon te maken.
Volgens sommigen is iets goed en juist wenselijk en volgens anderen is het slecht en onwenselijk.
Ja, want er wordt verondersteld dat je dat als man graag wilt. Je kunt je afvragen of dat ook zo is. Dan moet je wel eerlijk zijn tegen jezelf. Wil je het echt niet, of praat je jezelf dat aan omdat je weinig tot geen kansen hebt? In het laatste geval zou dat een slecht teken zijn, een waarschuwing voor het andere geslacht dat je ongewild bent.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbare klacht. Is het zo vreemd dat je als man niet overal bovenop duikt?
Ja ok, goed punt, is inderdaad niet zozeer een vooroordeel. mybad (kusje).quote:Op woensdag 16 september 2015 11:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoezo is dat een vooroordeel in jouw boek?![]()
Dat mensen stelen slecht vinden is dat ook een vooroordeel volgens jou?
Heeft gewoon met normen en waarden van een persoon te maken.
Volgens sommigen is iets goed en juist wenselijk en volgens anderen is het slecht en onwenselijk.
Of hij heeft gewoon andere normen en waarden dan jij...quote:Op woensdag 16 september 2015 10:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Ooow, ok. Dan is het in ieder geval geen seksistisch vooroordeel, en alleen nog maar een vooroordeel.
Normen en waarden zijn geen magische woorden die bevooroordeling automatisch uitsluiten.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef Westerling het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon andere normen en waarden dan jij...
Klopt. Alleen in dit geval is er simpelweg geen sprake van een vooroordeel. Zoals degene waar ik op reageerde hierboven ook al in zag.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Normen en waarden zijn geen magische woorden die bevooroordeling automatisch uitsluiten.
Net als cultuur en geloof dat niet is.
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja ok, goed punt, is inderdaad niet zozeer een vooroordeel. mybad (kusje).
Vind het alleen nog steeds wel ehh .. veroordelend. Iemand afrekenen (slechte normen en waarden) op één bepaald aspect van zijn/haar leven. Wat als ghandi 20+ vrouwen geneukt heeft?
En dan vind ik iets als 'diefstal prima vinden' wel meer over iemand zeggen dan het aantal bedpartners.
Wat een panisch gedoe. Er wordt gezegd dat iemand andere normen en waarden heeft en dat je daarom geen relatie met diegene wilt.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik krijg een beetje jeuk van die normen en waarden discussie en niet op een goede manier.
Wat is er mis met behoefte hebben aan seks? Dus als iemand zijn hele leven netjes volgens de regels leeft, nooit door rood licht loopt, netjes zijn belasting betaald en iedereen respectvol behandeld, MAAR! regelmatig seks heeft met wisselende partners is hij/zij direct iemand zonder normen en waarden?
Ik ga nu maar coke snuiven op het toilet en een asielzoeker schoppen. Ik heb toch geen normen en waarden.
Nee, dit is niet veroordelend.quote:Een vrouw die veel partners gehad heeft laag ik links liggen. Ze stond dan zeker niet vooraan bij het uitdelen van normen en waarden. En fouten in het verleden tellen gewoon mee. (Het is voor de meeste vrouwen ook erg makkelijk om veel seks te hebben, dus dat is niet bepaald een verdienste)
Zeggen dat iemand iets fouts doet omdat diegene andere normen en waarden heeft is wel zeker een vooroordeel.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:02 schreef Westerling het volgende:
[..]
Klopt. Alleen in dit geval is er simpelweg geen sprake van een vooroordeel. Zoals degene waar ik op reageerde hierboven ook al in zag.
Wat een onzin. ISIS doet niets fout als ze mensen onthoofden, ze hebben gewoon andere normen en waarden en doen dus dingen anders in plaats van fout. Dit extreme relativisme maakt het taalgebruik totaal onduidelijk. Als iemand volgens mijn normen en waarden iets fout doet, dan zeg ik dat ik vind dat diegene het fout doet en niet dat ie het anders doet.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand iets fouts doet omdat diegene andere normen en waarden heeft is wel zeker een vooroordeel.
Het is namelijk niet fout, gewoon anders. dat hij geen meisje wil die veel bedpartners heeft gehad is zijn goed recht, daar oordeel ik niet over.
Nee, het zou een vooroordeel zijn. Als je meer dingen eraan gaat koppelen, dan dat ze doet; of de verkeerde dingen als oorzaak aanwijst. Bijvoorbeeld, ze heeft veel bedpartners, dus ze offert baby's, ze is vroeger mishandelt, ze heeft een blanke of zwarte huidskleur.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand iets fouts doet omdat diegene andere normen en waarden heeft is wel zeker een vooroordeel.
Het is namelijk niet fout, gewoon anders. dat hij geen meisje wil die veel bedpartners heeft gehad is zijn goed recht, daar oordeel ik niet over.
Je vergelijkt het afslachten van mensen met meerdere bedpartners hebben? Vond het steel argument al krom, maar deze slaat alles.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:22 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat een onzin. ISIS doet niets fout als ze mensen onthoofden, ze hebben gewoon andere normen en waarden en doen dus dingen anders in plaats van fout. Dit extreme relativisme maakt het taalgebruik totaal onduidelijk. Als iemand volgens mijn normen en waarden iets fout doet, dan zeg ik dat ik vind dat diegene het fout doet en niet dat ie het anders doet.
Nog los van het feit dat een vooroordeel een mening is die niet op feiten is gebaseerd, en gezien dit nergens aan getoetst (behalve aan je normen en waarden dus) kan worden kan daar heel geen sprake van zijn.
Tja, als je dat soort zaken hiermee gaat vergelijken zoek je het wel erg ver denk je niet?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:22 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat een onzin. ISIS doet niets fout als ze mensen onthoofden, ze hebben gewoon andere normen en waarden en doen dus dingen anders in plaats van fout. Dit extreme relativisme maakt het taalgebruik totaal onduidelijk. Als iemand volgens mijn normen en waarden iets fout doet, dan zeg ik dat ik vind dat diegene het fout doet en niet dat ie het anders doet.
Nog los van het feit dat een vooroordeel een mening is die niet op feiten is gebaseerd, en gezien dit nergens aan getoetst (behalve aan je normen en waarden dus) kan worden kan daar heel geen sprake van zijn.
''Ze heeft veel sekspartner gehad'' gekoppeld aan ''ze heeft in het verleden foute dingen gedaan''quote:Op woensdag 16 september 2015 12:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, het zou een vooroordeel zijn. Als je meer dingen eraan gaat koppelen, dan dat ze doet; of de verkeerde dingen als oorzaak aanwijst. Bijvoorbeeld, ze heeft veel bedpartners, dus ze offert baby's, ze is vroeger mishandelt, ze heeft een blanke of zwarte huidskleur.
Nee, ik leg ermee uit waarom dat taalgebruik totaal onzinnig is. Ik toon aan dat je op basis van normen en waarden best kunt zeggen dat je iets fout vindt. Dat doen we in geval van ISIS namelijk ook gewoon continu.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Je vergelijkt het afslachten van mensen met meerdere bedpartners hebben? Vond het steel argument al krom, maar deze slaat alles.
Leg eens uit, welke normen en waarden gaat het dan om, wat is er dan slecht aan meerdere bedpartners hebben? Wat is er dan fout aan?
Ik maak een vergelijking om aan te tonen dat dat relativistische taalgebruik waarin niemand iets fout mag vinden, heel erg onhandig is. Vergezocht of niet, het werkt. Ik had ook voor eerwraak of meisjesbesnijdenis kunnen gaan, dat is waar. Volgens de relativistische inslag ook niet fout maar 'anders'.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, als je dat soort zaken hiermee gaat vergelijken zoek je het wel erg ver denk je niet?
Dat is wat hij verstaat onder 'foute dingen'.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
''Ze heeft veel sekspartner gehad'' gekoppeld aan ''ze heeft in het verleden foute dingen gedaan''
Misschien ga ik er nu wel te ver op in gezien het eigenlijk helemaal niet de discussie is, maar er zit een groot verschil tussen iets fout vinden en zeggen dat iets fout is.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik maak een vergelijking om aan te tonen dat dat relativistische taalgebruik waarin niemand iets fout mag vinden, heel erg onhandig is. Vergezocht of niet, het werkt. Ik had ook voor eerwraak of meisjesbesnijdenis kunnen gaan, dat is waar. Volgens de relativistische inslag ook niet fout maar 'anders'.
Zonder te weten waarom iemand dat slechte normen en waarden vindt, waarom iemand het fout vindt kan je helemaal niet stellen of het vooroordelen zijn of niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:32 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nee, ik leg ermee uit waarom dat taalgebruik totaal onzinnig is. Ik toon aan dat je op basis van normen en waarden best kunt zeggen dat je iets fout vindt. Dat doen we in geval van ISIS namelijk ook gewoon continu.
Nogmaals, er is gewoon feitelijk geen sprake van vooroordelen.
Ik heb verder geen behoefte om zijn standpunten te verdedigen, vond alleen dat hij op onterechte gronden werd aangevallen.
Dat is waar, in het geval dat hij er allerlei dingen aan koppelt zoals bijvoorbeeld SOA's en ontrouw, zou er sprake van een vooroordeel kunnen zijn (het kan ook een feitelijk correcte koppeling zijn).quote:Op woensdag 16 september 2015 12:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Zonder te weten waarom iemand dat slechte normen en waarden vindt, waarom iemand het fout vindt kan je helemaal niet stellen of het vooroordelen zijn of niet.
9 vd 10 keer wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want aan veel seksuele ervaringen hebben ligt altijd een probleem ten grondslag?
Is dat ook bij mannen zo?quote:
Die laatste zin is enigszins in tegenstrijd met:quote:Op woensdag 16 september 2015 12:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien ga ik er nu wel te ver op in gezien het eigenlijk helemaal niet de discussie is, maar er zit een groot verschil tussen iets fout vinden en zeggen dat iets fout is.
Ik vind heel veel dingen fout, zoals vreemdgaan, maar er zijn ook legio mensen die er geen fout in zien, dus het mijn mening, geen algemene waarheid.
Maar nogmaals, ik wilde in eerste instantie gewoon aangeven dat normen en waarden geen excuus hoeft te zijn om maar te zeggen wat je wil en dat een ander daar dan weer geen mening over mag hebben.
Maar voor de rest zijn we het redelijk eens hoor, ik vond alleen het taalgebruik hier niet helder en consequent.quote:Het is namelijk niet fout, gewoon anders
Had je door dat haast iedereen jouw bericht negeerde maar wel in ging op een ander bericht die eigenlijk veel milder was?quote:
Dat zit er bij mij ook wel een beetje in ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:15 schreef pietjepuk38 het volgende:
Een vd redenen dat ik een lager aanral bedpartners prefereer is omdat ik het gevoel heb vergeleken te worden met allen die voor mij kwamen.
edit2, Snap eindelijk wat je bedoelt. Het interesseert mij eerlijk gezegd totaal niet wat anderen van mijn mening denken. Ik zoek niet steeds bevestiging omdat ik onzeker ben, zoals jij.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Had je door dat haast iedereen jouw bericht negeerde maar wel in ging op een ander bericht die eigenlijk veel milder was?
Dat komt omdat iedereen ondertussen wel weet dat je een troll bent en dus niet meer de moeite nemen om op jouw spuwsel in te gaan.
Iemand kan best enkele serieuze relaties hebben gehad en in de interbellums enorm genoten hebben van het beschikbare aanbodquote:Op woensdag 16 september 2015 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor mij heeft het er meer mee te maken dat ik zelf meer ben van de vaste relaties en dat eigenlijk ook zoek in een partner. Liever iemand die 2/3 serieuze relaties heeft gehad en daarin gewoon ervaring heeft opgedaan, dan iemand die wat losser leeft. Met beide leefstijlen is absoluut niks mis, maar ik denk dat iedereen toch wel een partner zoekt die goed bij hem of haar past en een beetje dezelfde voorkeuren heeft. Ik kan seks best zien als lust en dus ook los zien van een relatie, maar het betekent gewoon veel meer in een relatie (voor mij althans). Je gaat je meer hechten e.d...zo ervaar ik dat tenminste. En de seks is ook meteen veel beter, omdat je elkaars lichaam veel beter kent.
Daarnaast vind ik het gewoon geen fijn idee dat mijn partner het bed heeft gedeeld met heel veel mensen. Ik vind het fijn om nieuwe dingen samen te ontdekken. Het wordt voor mij persoonlijk wat lastig als ik weet dat mijn partner eigenlijk alles al tig maal heeft gedaan en er eigenlijk geen toevoegde waarde meer inziet. Dat is voor iedereen persoonlijk.
Dus helemaal in combinatie met mijn eerste punt...tja, ik vind het gewoon fijner
In welke mate zijn ze qua sekspartners neit te vergelijken dan? Wat is de reden dat dat verschilt? En hoeveel?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn niet gelijk. Dus dat kan je niet vergelijken.
Waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:38 schreef Westerling het volgende:
Overigens nog nooit meegemaakt dat een vrouw op wat voor manier dan ook een probleem maakte van mijn aantal voorgaande bedpartners, behalve toen de teller nog op nul stond...
Algemeen bekend dat vrouwen die een slechte jeugd hebben gehad of wanneer haar liefde het heeft uitgemaakt dit vaak proberen "weg te neuken".quote:Op woensdag 16 september 2015 13:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
In welke mate zijn ze qua sekspartners neit te vergelijken dan? Wat is de reden dat dat verschilt? En hoeveel?
Ik zoek geen bevestiging hoor, zeker niet van jou en onzeker ben ik ook niet in dit opzicht.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:43 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
edit2, Snap eindelijk wat je bedoelt. Het interesseert mij eerlijk gezegd totaal niet wat anderen van mijn mening denken. Ik zoek niet steeds bevestiging omdat ik onzeker ben, zoals jij.
Een sleutel die meerdere sloten kan openen is een goede sleutel. Een slot dat door meerdere sleutels geopend kan worden is een slecht slot.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
In welke mate zijn ze qua sekspartners neit te vergelijken dan? Wat is de reden dat dat verschilt? En hoeveel?
Ik heb in dit topic maar 1 post gelezen van jou (jou reactie op mij) dus mijn reactie sloeg daar niet op.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zoek geen bevestiging hoor, zeker niet van jou en onzeker ben ik ook niet in dit opzicht.
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:06 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Een sleutel die meerdere sloten kan openen is een goede sleutel. Een slot dat door meerdere sleutels geopend kan worden is een slecht slot.
![]()
1990 wil zijn analogie terug.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:06 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Een sleutel dat meerdere sloten kan openen is een goede sleutel. een slot dat door meerdere sleutels geopend kan worden is een slecht slot.
Geen idee, het werd ook niet expliciet gezegd, maar ik weet zeker dat het daardoor kwam.quote:
Hoeveel bedpartners heb jij gehad snakelady?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
1990 wil zijn analogie terug.![]()
Maar dan kan ik ook zeggen.
Een potlood die veel gebruikt wordt slijt meer en meer af tot er niks meer over is terwijl een puntenslijper 1000den potloden scherp kan maken zonder te slijten.
Slaat dus net zo goed nergens op.
Misschien zie je het allemaal niet meer zo helder door je minachting voor vrouwen.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic maar 1 post gelezen van jou (jou reactie op mij) dus mijn reactie sloeg daar niet op.
Ik heb het over je onzekerheid die van je PoHi afstraalt.
Ik heb niets tegen vrouwen.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien zie je het allemaal niet meer zo helder door je minachting voor vrouwen.
Niet dat het ook maar enigszins van toegevoegde waarde heeft maar omdat ik weet dat jij nu denkt dat ik er heel veel heb gehad, maar letterlijk een handvol.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Hoeveel bedpartners heb jij gehad snakelady?
Sletquote:Op woensdag 16 september 2015 14:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet dat het ook maar enigszins van toegevoegde waarde heeft maar omdat ik weet dat jij nu denkt dat ik er heel veel heb gehad, maar letterlijk een handvol.
Goh...jij had de aanname dat ik door mij PoHi onzeker ben, laat ik nu dezelfde aanname over jou hebben door jouw PoHiquote:Op woensdag 16 september 2015 14:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen vrouwen.
Waarom denk je dat ik iets tegen vrouwen heb?
Ongetwijfeld te danken aan onzekerheid. Net als al die mensen die zich druk maken over aantal partners.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien zie je het allemaal niet meer zo helder door je minachting voor vrouwen.
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een potlood die veel gebruikt wordt slijt meer en meer af tot er niks meer over is terwijl een puntenslijper 1000den potloden scherp kan maken zonder te slijten.
Maak je lekker druk schat.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:11 schreef Drieklank het volgende:
Het zou mij in ieder geval niet interesseren.
Normen en waarden zijn verzinsels om de samenleving op orde te houden, dierlijke instincten te onderdrukken en worden te pas en te onpas gebruikt zoals het uitkomt in het voordeel van de actor.
Een meisje kan een enkele bedpartner gehad hebben waarmee ze het vaker heeft gedaan op meer mogelijke manieren dan je ooit met haar zult beleven of een meisje kan tien bedpartners hebben gehad waar ze een keer vijf minuten onder heeft gelegen. Wat niet weet, wat niet deert en ik voel het verschil toch niet.
Ja verschrikkelijk, de soa's druipen er vanaf.quote:
De theorie hierachter is vaak dat mannen zonder moeite zeer veel nageslacht kunnen produceren de investering is slechts vijf minuten seks en tadaa mogelijk een nakomeling. Vrouwen investeren bij succesvolle bevruchting direct 9 maand extra voeding lichamelijk ongemak en jaren zorg er na. In andere tijden een realistische kans het te bekopen met hun eigen leven.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
Behalve dat heel FOK! het met mij eens is dat 99% van de topics die jij opent alleen ten doel hebben om bevestiging te ontvangen.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:12 schreef snakelady het volgende:
Goh...jij had de aanname dat ik door mij PoHi onzeker ben, laat ik nu dezelfde aanname over jou hebben door jouw PoHi
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
[..]
Maak je lekker druk schat.
Oh sorry, ik wist niet heel Fok! een geheime meeting met bijbehorende poll heeft gehouden , mijn excusses, my bad.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:13 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Behalve dat heel FOK! het met mij eens is dat 99% van de topics die jij opent alleen ten doel hebben om bevestiging te ontvangen.
Staat ook gewoon in 99% van je topics hoor. Zo geheim is het niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet heel Fok! een geheime meeting met bijbehorende poll heeft gehouden , mijn excusses, my bad.
Wat een even achterlijke theorie is als dat veel bedpartners iemand een slet maakt.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
De theorie hierachter is vaak dat mannen zonder moeite zeer veel nageslacht kunnen produceren de investering is slechts vijf minuten seks en tadaa mogelijk een nakomeling. Vrouwen investeren bij succesvolle bevruchting direct 9 maand extra voeding lichamelijk ongemak en jaren zorg er na. In andere tijden een realistische kans het te bekopen met hun eigen leven.
Vanuit deze gedachtegang is het logisch dat vrouwen kieskeuriger zijn wanneer ze seks willen. Combineer dit met duizend jaar een door mannen gedomineerde cultuur waarin machtsopvolging via legitieme zonen liep en je krijgt ongein als het maagd het huwelijk in in de cultuur en dat vreemdgaan van vrouwen veel erger is.
Probleem daarvan is dat je er dan vanuit gaat dat we slechts een product zijn van de natuur en achterliggende cultuur. Wat tot op een bepaalde hoogte wel stand zou houden maar de meeste argumenten zijn totaal niet meer relevant door een andere huidige cultuur en voorbehoedsmiddelen en worden dus gereduceerd tot een "gevoel"
Wederom 99%...jij zou voor het CBS moeten gaan werken, echt iets voor jou.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in 99% van je topics hoor. Zo geheim is het niet.
Dat vreemdgaan van vrouwen veel erger is lijkt me puur nature. Immers een man die vreemdgaat schaadt zijn vrouw evolutionair op geen enkele manier. Andersom loopt een man het risico in andermans nageslacht te investeren.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Combineer dit met duizend jaar een door mannen gedomineerde cultuur waarin machtsopvolging via legitieme zonen liep en je krijgt ongein als het maagd het huwelijk in in de cultuur en dat vreemdgaan van vrouwen veel erger is.
Maak je maar niet zorgen over mijn werk.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wederom 99%...jij zou voor het CBS moeten gaan werken, echt iets voor jou.
Huh wat? Wat mankeert er aan die theorie? Gewoon een sluitende redenering als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat een even achterlijke theorie is als dat veel bedpartners iemand een slet maakt.
Wilde precies dit zeggen ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 16 september 2015 14:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Maak je maar niet zorgen over mijn werk.
Heb jij al werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |