abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156302942
En het blijft voor mij altijd maar de vraag wat teveel is..
compact en kleverig.
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:41:34 #102
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156303590
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zal eerlijk zijn: nee, dat boeit me oprecht niet.
Als hij serieus is met mij en ik wil wat met hem, is dat voor mij totaal geen issue.

Ik vind je vergelijking ook wat raar, je gaat er eigenlijk vanuit dat het uit een soort verslaving is dat mensen seks hebben met verschillende mensen, of in elk geval omdat ze het leuk vinden om seks te hebben met nieuwe mensen, dat gaat allebei lang niet altijd op.
Als je een relatie zou willen, maar niemand tegenkomt waarmee het blijvend is, kun je zomaar een redelijk aantal hebben.

Nogmaals, ik kan me wel voorstellen dat je er iemand om zou afwijzen hoor, vanwege t feit dat er nou eenmaal allerlei (voor)oordelen aan kunnen hangen, zoals die ook kunnen hangen aan maagdelijkheid op latere leeftijd.
Hij was ook serieus met 60 andere dames. Maar jij bent vast de ene hoor, haha.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_156303731
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:41 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Hij was ook serieus met 60 andere dames. Maar jij bent vast de ene hoor, haha.
ik heb een relatie van 8,5 jaar gehad met een man die rond de 80/100 zat en ben nu ook alweer 7 jaar samen met iemand die meer vrouwen heeft gehad dan jij goed zou vinden...
Dus ja, behoorlijk serieus met mij ja.

Alsof die vrouwen allemaal te horen hebben gekregen dat ze 'de ware' waren ofzo :')
Seks zónder de ander wijs te maken dat je de rest van je leven met hem/haar door wil brengen, kan natuurlijk ook gewoon he.
compact en kleverig.
pi_156303926
Ik heb daar ook helemaal geen zin in. Ik heb ook regelmatig gemerkt dat een vrouw, ondanks haar geveinsde desinteresse, stiekem toch wel op meer hoopt dan alleen seks. Als ik dat doorheb (en het gevoel is niet wederzijds) dan kap ik het direct af. Geeneens zozeer uit 'respect' maar meer omdat ik hoofdpijn wil vermijden.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')