Ik vind het prima dat kersverse vaders een paar dagen extra verlof krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef marcodej het volgende:
Je kan als vader ook gewoon vrije dagen opnemen. Je weet al negen maanden dat je papa wordt,
Ik vind zijn opmerking anders wel reëel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:23 schreef marcodej het volgende:
Manuel is het geengageerde cabaretier van het irritante soort. Met zn open deuren.
Dit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:23 schreef marcodej het volgende:
Manuel is het geengageerde cabaretier van het irritante soort. Met zn open deuren.
Wat vind jij van die jurkjes?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind zijn opmerking anders wel reëel.
Poppenkast.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind jij van die jurkjes?
die met die bankbiljetten was beter dan die van vandaag.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
Marianne heeft altijd wel goeie jurkjes.
Soort nieuwe Freek, lust wel een glaasje azijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:34 schreef marcodej het volgende:
Wat een vervelend toontje van die Manuel.
Welnee. Die loser kan niet met één concreet voorbeeld komen. Losse flodders die netjes weggelachen worden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe die gladde Asscher zijn mediamomentje wordt verpest.
Hij is soeverein tov die babbelaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe die gladde Asscher zijn mediamomentje wordt verpest.
Ik ken hem wel. Hij komt uit Oost-Nederland; hier de regio is hij wat bekender.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:39 schreef Pedroso het volgende:
Is hij bekend overigens ? Nooit van die knakker gehoord.
Ik vind hem vooral onbeleefd; hij valt Asscher voortdurend in de rede. En dan ook nog met dingen waarvoor Asscher niet verantwoordelijk is, zoals de keuze die Wim Kok ooit maakte om commissaris bij een bank te worden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is soeverein tov die babbelaar.
Meer irritant dan grappig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Het gaat nergens over. Maar het is vast niet waar Asscher zich op had verheugd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Die loser kan niet met één concreet voorbeeld komen. Losse flodders die netjes weggelachen worden.
Ik vind hem zelfs een beetje engquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
Ik snap niet zo wat hier erg goed aan is.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 16-09-2015 om 09:53:13Voor 't eerst bewijs dat je vals Syriepaspoort kunt kopen: Voor $825 kocht ik in N-Syrie paspoort+ID voor Mark Rutte. http://t.co/A1WxOrEWH1 reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 16-09-2015 om 10:19:10Die paspoorten zijn dus vals, maar in zekere zin ook echt. Want mafia in NSyrie heeft lege paspoorten &officiele printers veroverd op Assad> reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 16-09-2015 om 10:23:55Volgens Syriers ter plekke bestaat er vooral interesse voor valse paspoorten/identiteit onder: 1. ISIS/Nusra-strijders die naar EU willen.> reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 16-09-2015 om 10:25:58>2. Syriers (Assad-regime of rebellen) die in Syrieoorlog hebben gemoord, verkracht etc & nu onder nieuwe naam leven willen opbouwen in EU> reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 16-09-2015 om 10:29:493. Niet-Syriers (esp Marokkanen,Palestijnen) die in Z-Turkije vals paspoort kopen &dan als "Syrische vluchteling" doorgaan naar GriekenL/EU< reageer retweet
Zijn wel mensen die iets kunnen (anders kun je niet 10k voor deze reis neertellen). Als ze straks 42% inkomstenbelasting betalen, dan wordt iedereen er beter van.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
We willen deze mensen niet, maar deze mensen willen hier dolgraag naartoe.
Een goede spreker leest niet voor.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die Jesse Klaver maar een stotteraar, het verbaast mij dat hij zo 'succesvol' is.
Vind hem retorisch juist ontzettend goed. Groenlinks is mijn partij niet, maar het is gewoon een talentvolle kerel als het om de politiek gaat. Al weet je natuurlijk niet wat hij voor elkaar weet te krijgen bij mensen en of het een goede leider van een organisatie is.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die Jesse Klaver maar een stotteraar, het verbaast mij dat hij zo 'succesvol' is.
De inlichtingendiensten in Nederland werken trouwens nog steeds samen met Assad. Assad weet wie wél of niet een onderdaan is.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef Confetti het volgende:
Eng verhaal. Het paspoort is dus gewoon echt en ook niet te controleren door de Marechaussee.
Maar hetzelfde geldt voor talloze landen, in de meeste (derde wereld) landen kun je wel een paspoort ritselen als je genoeg geld betaalt en de juiste connecties hebt.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef Confetti het volgende:
Eng verhaal. Het paspoort is dus gewoon echt en ook niet te controleren door de Marechaussee.
Asielzoekers met een goede opleiding en relevante werkervaring komen makkelijker aan de bak dan 55-jarige autochtone werklozen met een MAVO diploma.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Vond die econoom trouwens een zwak verhaal hebben over asielzoekers en werk. Er zijn momenteel meer dan 600.000 werklozen. Moet de overheid nu investeren in asielzoekers met een andere taal en cultuur.
Ik vermoed dat het aantal asielzoekers met een goede opleiding en relevante werkervaring niet heel groot is.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Asielzoekers met een goede opleiding en relevante werkervaring komen makkelijker aan de bak dan 55-jarige autochtone werklozen met een MAVO diploma.
Hoe kun je als arme krabbelaar dan die tocht van 10k naar Europa betalen?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het aantal asielzoekers met een goede opleiding en relevante werkervaring niet heel groot is.
Een goede Syrische ICT'er komt hier wel aan de bak. Maar laten we een ander beroep nemen waar hier een tekort aan is, bijvoorbeeld een tandarts. Die moet zich intensief omscholen aangezien de Nederlandse opleiding hele specifieke eisen stelt. Dat is gewoon opnieuw studeren, met taalachterstand en alle kosten die erbij horen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe kun je als arme krabbelaar dan die tocht van 10k naar Europa betalen?
Als er een tekort aan tandartsen is, dan is het juist goed dat dat wordt aangevuld. Dat daar inburgeringskosten aan zijn verbonden is niet zo relevant. Doen alsof het alleen kansarme parasieten zijn, is gewoon te kort door de bocht.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een goede Syrische ICT'er komt hier wel aan de bak. Maar laten we een ander beroep nemen waar hier een tekort aan is, bijvoorbeeld een tandarts. Die moet zich intensief omscholen aangezien de Nederlandse opleiding hele specifieke eisen stelt. Dat is gewoon opnieuw studeren, met taalachterstand en alle kosten die erbij horen.
10k is wat overdreven denk ik, met 3k kom je al een heel eind, dat kun je in een paar jaar wel bij elkaar sparen, ook buiten Europa.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe kun je als arme krabbelaar dan die tocht van 10k naar Europa betalen?
Ik doe niet alsof het alleen kansarme parasieten zijn. Wel dat de meerderheid hier vooral kansarm is.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er een tekort aan tandartsen is, dan is het juist goed dat dat wordt aangevuld. Dat daar inburgeringskosten aan zijn verbonden is niet zo relevant. Doen alsof het alleen kansarme parasieten zijn, is gewoon te kort door de bocht.
Juist niet. Zo mainstream als wat. En duidelijk succesvol. Is ook maar 30 of 31, doet het dus goed.quote:
Hij heeft ook een koffiehuis, nooit mensen maar wel bakken met geld.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Juist niet. Zo mainstream als wat. En duidelijk succesvol. Is ook maar 30 of 31, doet het dus goed.
quote:Op donderdag 17 september 2015 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Je zult als kunstenaar maar geïnspireerd moeten raken door de veilige, middle of the road-flutmuziek van Nick en Simon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]Verschrikkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:EWdeVlieger twitterde op donderdag 17-09-2015 om 14:36:22Vanavond mag ik mede nav mijn @BNR commentaren mijn opwachting bij #Pauw maken reageer retweet
Hoe weet je dit? Je kent het koffiehuis?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij heeft ook een koffiehuis, nooit mensen maar wel bakken met geld.
Mainstream money....quote:Op donderdag 17 september 2015 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Je zult als kunstenaar maar geïnspireerd moeten raken door de veilige, middle of the road-flutmuziek van Nick en Simon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |