Ik vind het prima dat kersverse vaders een paar dagen extra verlof krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef marcodej het volgende:
Je kan als vader ook gewoon vrije dagen opnemen. Je weet al negen maanden dat je papa wordt,
Ik vind zijn opmerking anders wel reëel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:23 schreef marcodej het volgende:
Manuel is het geengageerde cabaretier van het irritante soort. Met zn open deuren.
Dit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:23 schreef marcodej het volgende:
Manuel is het geengageerde cabaretier van het irritante soort. Met zn open deuren.
Wat vind jij van die jurkjes?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind zijn opmerking anders wel reëel.
Poppenkast.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind jij van die jurkjes?
die met die bankbiljetten was beter dan die van vandaag.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
Marianne heeft altijd wel goeie jurkjes.
Soort nieuwe Freek, lust wel een glaasje azijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:34 schreef marcodej het volgende:
Wat een vervelend toontje van die Manuel.
Welnee. Die loser kan niet met één concreet voorbeeld komen. Losse flodders die netjes weggelachen worden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe die gladde Asscher zijn mediamomentje wordt verpest.
Hij is soeverein tov die babbelaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe die gladde Asscher zijn mediamomentje wordt verpest.
Ik ken hem wel. Hij komt uit Oost-Nederland; hier de regio is hij wat bekender.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:39 schreef Pedroso het volgende:
Is hij bekend overigens ? Nooit van die knakker gehoord.
Ik vind hem vooral onbeleefd; hij valt Asscher voortdurend in de rede. En dan ook nog met dingen waarvoor Asscher niet verantwoordelijk is, zoals de keuze die Wim Kok ooit maakte om commissaris bij een bank te worden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is soeverein tov die babbelaar.
Meer irritant dan grappig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Het gaat nergens over. Maar het is vast niet waar Asscher zich op had verheugd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Die loser kan niet met één concreet voorbeeld komen. Losse flodders die netjes weggelachen worden.
Ik vind hem zelfs een beetje engquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
Ik snap niet zo wat hier erg goed aan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |