twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 16-09-2015 om 09:53:13Voor 't eerst bewijs dat je vals Syriepaspoort kunt kopen: Voor $825 kocht ik in N-Syrie paspoort+ID voor Mark Rutte. http://t.co/A1WxOrEWH1 reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 16-09-2015 om 10:19:10Die paspoorten zijn dus vals, maar in zekere zin ook echt. Want mafia in NSyrie heeft lege paspoorten &officiele printers veroverd op Assad> reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 16-09-2015 om 10:23:55Volgens Syriers ter plekke bestaat er vooral interesse voor valse paspoorten/identiteit onder: 1. ISIS/Nusra-strijders die naar EU willen.> reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 16-09-2015 om 10:25:58>2. Syriers (Assad-regime of rebellen) die in Syrieoorlog hebben gemoord, verkracht etc & nu onder nieuwe naam leven willen opbouwen in EU> reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 16-09-2015 om 10:29:493. Niet-Syriers (esp Marokkanen,Palestijnen) die in Z-Turkije vals paspoort kopen &dan als "Syrische vluchteling" doorgaan naar GriekenL/EU< reageer retweet
Zijn wel mensen die iets kunnen (anders kun je niet 10k voor deze reis neertellen). Als ze straks 42% inkomstenbelasting betalen, dan wordt iedereen er beter van.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
We willen deze mensen niet, maar deze mensen willen hier dolgraag naartoe.
Een goede spreker leest niet voor.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die Jesse Klaver maar een stotteraar, het verbaast mij dat hij zo 'succesvol' is.
Vind hem retorisch juist ontzettend goed. Groenlinks is mijn partij niet, maar het is gewoon een talentvolle kerel als het om de politiek gaat. Al weet je natuurlijk niet wat hij voor elkaar weet te krijgen bij mensen en of het een goede leider van een organisatie is.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die Jesse Klaver maar een stotteraar, het verbaast mij dat hij zo 'succesvol' is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |