Heel eerlijk? Denk ik dat ze nu beter af zijn bij die landen. Minder instroom, relatief betere voorzieningen. Dat zou toch je prio moeten zijn zou je verwachten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar als je de kans hebt om voor het meest haalbare te gaan doe je dat toch? Wie weet of ze bv binnen tien jaar weer terug zouden kunnen gaan?
Ja dus geen uitzicht op een toekomst in Turkije of thuis in Syrië. Dan ga je idd verder zoeken als je die mogelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, het probleem is dus, dat ze in Turkije nooit burger kunnen worden.
[..]
Als Europa Turkije nou wat geld stuurt en Turkije die wet aanpast.
Dit is al eerder geweestquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Tware het volgende:
Op het station in Hongarije is lig al een IS's gespot:
[ afbeelding ]
en deze eerder al bij macedonie
[ afbeelding ]
Veeeeel beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Denk ik dat ze nu beter af zijn bij die landen. Minder instroom, relatief betere voorzieningen. Dat zou toch je prio moeten zijn zou je verwachten.
Kwam vanmiddag ook al voorbij en klopt niets van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Tware het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja misschien gaat idd blijken dat ze daar beter af zijn. Nu denken ze nog van niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Denk ik dat ze nu beter af zijn bij die landen. Minder instroom, relatief betere voorzieningen. Dat zou toch je prio moeten zijn zou je verwachten.
Not this shit againquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Tware het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt omdat niemand de moeite neemt om duidelijk aan te geven hoe het gaat werken als je eenmaal in Europa bent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien gaat idd blijken dat ze daar beter af zijn. Nu denken ze nog van niet.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Tware het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee volgens mij enige info die ze krijgen is van familieleden en er zijn volgens mij ook van die facebook groepen die 'tips&tricks' geven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Komt omdat niemand de moeite neemt om duidelijk aan te geven hoe het gaat werken als je eenmaal in Europa bent.
In land A is de uitkering 800 euro, in land B 600.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien gaat idd blijken dat ze daar beter af zijn. Nu denken ze nog van niet.
Ja dus dat. Al denk ik dat er genoeg mensen bij zitten die wel een opleiding hebben gehad en graag een toekomst willen opbouwen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
In land A is de uitkering 800 euro, in land B 600.
Er vanuit gaande dat je nooit aan een baan zult komen en ook niet de moeite wil doen hier meer van te maken. Is het verstandig door te reizen naar de 800 versie. 25% meer over een mensenleven is wel best veel namelijk.
Thank god!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Physsic het volgende:
Die batterijen van die megafoon zijn duidelijk leeg.
Allah geprezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Physsic het volgende:
Ja die zijn net geconfiskeerd. Heeft die kale knakker net 10 minuten staan uitleggen, de Servische omwonenden konden niet slapen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Physsic het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die zijn net geconfiskeerd. Heeft die kale knakker net 10 minuten staan uitleggen, de Servische omwonenden konden niet slapen.
Toch vind ik dat hele "iedereen heeft recht op een beter leven"-argument (wat je wel 'ns hoort of leest) vreemd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
In land A is de uitkering 800 euro, in land B 600.
Er vanuit gaande dat je nooit aan een baan zult komen en ook niet de moeite wil doen hier meer van te maken. Is het verstandig door te reizen naar de 800 versie. 25% meer over een mensenleven is wel best veel namelijk.
Het is gewoon avondquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Infection het volgende:
De migranten die nu bij het hek staan zijn volgensmij nieuwe? Ze lijken ook een stuk donkerder van huidskleur.
Ploegendienst toch ;pquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Infection het volgende:
De migranten die nu bij het hek staan zijn volgensmij nieuwe? Ze lijken ook een stuk donkerder van huidskleur.
En mensen zonder opleiding, die een toekomst willen opbouwen. Alleen men denkt dat dit het land van plenty is, maar daarin zijn ze verkeerd ingelicht.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus dat. Al denk ik dat er genoeg mensen bij zitten die wel een opleiding hebben gehad en graag een toekomst willen opbouwen.
Dat je die vergelijking maakt....quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Toch vind ik dat hele "iedereen heeft recht op een beter leven"-argument (wat je wel 'ns hoort of leest) vreemd.
Kan ik dan voortaan gewoon het huis van de overburen binnengaan? Zij hebben een grotere TV.
Of aankloppen bij Willy. Die heeft zo'n 4 paleizen. Plek zat. -we betalen er bovendien allemaal aan mee-
Ik snap wel dat ze het mogen proberen. Maar dan mogen wij toch ook weigeren?
Vind het trouwens nogal een risico, voor iets wat achteraf zeer waarschijnlijk gaat tegenvallen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die zijn net geconfiskeerd. Heeft die kale knakker net 10 minuten staan uitleggen, de Servische omwonenden konden niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |