Nee maar als je de kans hebt om voor het meest haalbare te gaan doe je dat toch? Wie weet of ze bv binnen tien jaar weer terug zouden kunnen gaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom zijn een heleboel mensen ook helemaal klaar met deze 'vluchtelingen'. Omdat ze dat als ze eenmaal in Servie of Hongarije zijn aangekomen, helemaal niet meer zijn.
Tja, als we immigranten mochten uitkiezen, dan zou ik zelfs voor meer immigranten pleiten. Maar zo werkt het dus niet he.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef Physsic het volgende:
Als ze beloven de
[..]
Als ze beloven de Islam lekker binnenshuis te houden en niet moeilijk gaan doen over de dingen die hier volgens de wet gewoon zijn toegestaan, ga ik echt niet protesteren tegen de opvang van een aantal van die mensen.
Wel liever gezinnen dan alleenstaande mannen. De laatste azc's bestaan al alleen uit mannen, dus die hebben we genoeg.
Nou, het probleem is dus, dat ze in Turkije nooit burger kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is het ook met die opvangkampen in de regio. Niemand weet of het conflict snel zal oplossen.
Als Europa Turkije nou wat geld stuurt en Turkije die wet aanpast.quote:Around 30 percent of these live in 22 government-run camps near the Syrian-Turkish border.[208] However under Turkish law they cannot apply for refugee status but only temporary protection status. Registering for temporary protection status gives access to government services such as health and education, as well as the right to apply for a work permit in certain geographic areas and professions. But over a third of urban refugees are not registered
Heel eerlijk? Denk ik dat ze nu beter af zijn bij die landen. Minder instroom, relatief betere voorzieningen. Dat zou toch je prio moeten zijn zou je verwachten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar als je de kans hebt om voor het meest haalbare te gaan doe je dat toch? Wie weet of ze bv binnen tien jaar weer terug zouden kunnen gaan?
Ja dus geen uitzicht op een toekomst in Turkije of thuis in Syrië. Dan ga je idd verder zoeken als je die mogelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, het probleem is dus, dat ze in Turkije nooit burger kunnen worden.
[..]
Als Europa Turkije nou wat geld stuurt en Turkije die wet aanpast.
Dit is al eerder geweestquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Tware het volgende:
Op het station in Hongarije is lig al een IS's gespot:
[ afbeelding ]
en deze eerder al bij macedonie
[ afbeelding ]
Veeeeel beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Denk ik dat ze nu beter af zijn bij die landen. Minder instroom, relatief betere voorzieningen. Dat zou toch je prio moeten zijn zou je verwachten.
Kwam vanmiddag ook al voorbij en klopt niets van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Tware het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja misschien gaat idd blijken dat ze daar beter af zijn. Nu denken ze nog van niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Denk ik dat ze nu beter af zijn bij die landen. Minder instroom, relatief betere voorzieningen. Dat zou toch je prio moeten zijn zou je verwachten.
Not this shit againquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Tware het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt omdat niemand de moeite neemt om duidelijk aan te geven hoe het gaat werken als je eenmaal in Europa bent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien gaat idd blijken dat ze daar beter af zijn. Nu denken ze nog van niet.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Tware het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee volgens mij enige info die ze krijgen is van familieleden en er zijn volgens mij ook van die facebook groepen die 'tips&tricks' geven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Komt omdat niemand de moeite neemt om duidelijk aan te geven hoe het gaat werken als je eenmaal in Europa bent.
In land A is de uitkering 800 euro, in land B 600.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien gaat idd blijken dat ze daar beter af zijn. Nu denken ze nog van niet.
Ja dus dat. Al denk ik dat er genoeg mensen bij zitten die wel een opleiding hebben gehad en graag een toekomst willen opbouwen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
In land A is de uitkering 800 euro, in land B 600.
Er vanuit gaande dat je nooit aan een baan zult komen en ook niet de moeite wil doen hier meer van te maken. Is het verstandig door te reizen naar de 800 versie. 25% meer over een mensenleven is wel best veel namelijk.
Thank god!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Physsic het volgende:
Die batterijen van die megafoon zijn duidelijk leeg.
Allah geprezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Physsic het volgende:
Ja die zijn net geconfiskeerd. Heeft die kale knakker net 10 minuten staan uitleggen, de Servische omwonenden konden niet slapen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Physsic het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die zijn net geconfiskeerd. Heeft die kale knakker net 10 minuten staan uitleggen, de Servische omwonenden konden niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |