Er gaat geen dag voorbij zonder SBS 9 in huize Opper.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds ik het digitale tv kastje van mijn moeder heb gepikt beschik ik heden over deze geweldige zender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door KingRoland op 15-09-2015 22:34:24 ]RED ONS HENNIEGOD
Kezman met zijn handvol CL goals?quote:
nou nou nouquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een achterlijke staatsmongool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook ja.quote:
Ik krijg het idee dat eentje ervan Philip Cocu heet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn mensen die Hendrix niet goed vinden.
Jammer dat Hendrix tijden lang op de bank werd gehouden door een Mexicaan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb ook weer 24Kitchen, geen dag in huize Nap zonder de kookkunsten van Rudolph. Ik heb al eens een tekening ingestuurd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er gaat geen dag voorbij zonder SBS 9 in huize Opper.
Liet me een beetje gaanquote:
Als visionair opende ik zijn fantopic.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb ook Penthouse TVquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb ook weer 24Kitchen, geen dag in huize Nap zonder de kookkunsten van Rudolph. Ik heb al eens een tekening ingestuurd.
typisch post hier nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Typisch weer een Luuk de Jong actie, zo'n bal moet gewoon hangen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als visionair opende ik zijn fantopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |