SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door KingRoland op 15-09-2015 22:34:24 ]RED ONS HENNIEGOD
Kezman met zijn handvol CL goals?quote:
nou nou nouquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een achterlijke staatsmongool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook ja.quote:
Ik krijg het idee dat eentje ervan Philip Cocu heet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn mensen die Hendrix niet goed vinden.
Jammer dat Hendrix tijden lang op de bank werd gehouden door een Mexicaan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb ook weer 24Kitchen, geen dag in huize Nap zonder de kookkunsten van Rudolph. Ik heb al eens een tekening ingestuurd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er gaat geen dag voorbij zonder SBS 9 in huize Opper.
Liet me een beetje gaanquote:
Als visionair opende ik zijn fantopic.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb ook Penthouse TVquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb ook weer 24Kitchen, geen dag in huize Nap zonder de kookkunsten van Rudolph. Ik heb al eens een tekening ingestuurd.
typisch post hier nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Typisch weer een Luuk de Jong actie, zo'n bal moet gewoon hangen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als visionair opende ik zijn fantopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |