Ja zeg, wie laat die ballen nou helemaal door he!quote:

Dat is toch niet smerig!? Hij helpt het Neerlandsche clubvoetbal op de kaart te zetten, zo lijkt 't iig beter dan het isquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:25 schreef Zorro het volgende:
Smerige tactiek van v Gaal. Eerst Guardado eruit laten schoppen zodat Schaars erin komt en het middenveld plotseling dramatisch is, en dan zelf een middenvelder wisselen want nu is het niet gevaarlijk meer.
Of zoiets.

VIlareal was ooit ook eens een subtopper en is ook eens gedegradeerd. Ik verwacht beter van je, misschien nog een kwartiertje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een subtopper degradeert ja

Je komt ze tegen op SBS9.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
IK MIS INDERDAAD SHOWNIEUWS!
En heb je tegenwoordig ook al SBS9?

Depor was in zijn tijd geen subtopper , ouwe luchtfietserquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
VIlareal was ooit ook eens een subtopper en is ook eens gedegradeerd. Ik verwacht beter van je, misschien nog een kwartiertje?

Sinds ik het digitale tv kastje van mijn moeder heb gepikt beschik ik heden over deze geweldige zender.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |