Je lichaam doet het toch vanzelf een heel eind. Sommige dingen gaan zo natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Over een week ben ik dit vast vergeten, toch?
Ik maakte oer gegrom schijnbaar ^^, Zo in mijzelf gekeerd tijdens het laatste deel van de bevalling.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja dit, en dan alleen mn in rug (daar heb ik bij de menstruatie ook alleen maar pijn). Ik kon ook echt niet goed ontspannen tussen de weeën door, dus ook in de 'pauzes' had ik vreselijke kramp.
Maar het deed maar 2 uur echt pijn, dus achteraf gezien viel het wel mee.
Ik voelde me totaal niet vrouwelijk hoor, overal bloed enzo. Als iemand nog één keer over 'oervrouwen' begint.... alsof de holenmensen allemaal juichend bevielen
Ja hoor, en anders na een maand wel. Ik lees hierboven de pijn-verhalen, en dacht, oh ja, die rugweeen waren echt naar. Maar hoe het voelde weet ik echt oprecht al niet meer zo goed...quote:Op woensdag 16 september 2015 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Over een week ben ik dit vast vergeten, toch?
Whehehehr :'Dquote:Op woensdag 16 september 2015 12:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Alhoewel dat met wat leuke droogbloemen en kalebassen vast een kek Anne Geddes achtig tafereeltje moet opleveren.
Mijn man, gisteren: "Ach.. weet je, als A. en de mini dan op school zitten dan maken we gewoon nog een derde. Dat eerste jaar van A. ging me veel te snel."quote:Op woensdag 16 september 2015 12:48 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ja hoor, en anders na een maand wel. Ik lees hierboven de pijn-verhalen, en dacht, oh ja, die rugweeen waren echt naar. Maar hoe het voelde weet ik echt oprecht al niet meer zo goed...
En vanochtend toen ik F. een flesje gaf dacht ik zelfs: 3 kindjes is ook wel heel leuk eigenlijk...En dat terwijl ik echt altijd heb geroepen dat t bij max. 2 zal blijven
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:32 schreef Daui het volgende:
Ik kreeg gisteren opeens een gefeliciteerd met de tweeling en hoe was de bevalling email![]()
Heeft mijn moeder de 3D foto van A doorgestuurd en mensen denken dat het een echte baby is
quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Zouden er echt mensen zijn die serieus echt helemaal niet bang zijn?
Ja, ik was echt niet bang, ik keek al vanaf het begin uit naar de bevalling (de ervaring, niet dat ik het zwanger zijn toen al zat was). Alleen bang voor dat het op een keizersnede zou uitdraaien. Want in maart of april waren er ineens allemaal ongeplande keizersnedes in het z&g topic.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ik was echt niet bang, nieuwsgierig ja, en ik hoopte vooral heel erg dat ik het zelf mocht en kon doen. Maar bang? Nee.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ik was ook niet bang. Ik vond het wel spannend, meer meer vanuit nieuwsgierigheid, en ik had er ook wel weer zin in. Ik had me ingesteld op pijn en verder heb ik het laten gebeuren. Het moet toch.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Dta gebeurde bij N. dus, maar is helemaal goedgekomenquote:Op woensdag 16 september 2015 13:52 schreef Estrys het volgende:
Ik ben nu banger dan bij de eerste. Maar dat is meer omdat ik me na de laatste bewuster ben van wat er allemaal mis kan gaan. De jongste dipte nogal met de hartslag tijdens de bevalling. Toen kreeg ik de instructie dat ze er NU uit moest. En dat ze haar misschien meteen even mee moest nemen om haar goed op gang te brengen. Ik had er tot dan toe helemaal niet bij stilgestaan (of kop in het zand gestoken) dat er ook iets mis kon gaan. Dat maakt me wel angstiger.
+1quote:Op woensdag 16 september 2015 11:56 schreef Mariposas het volgende:
Ik vond de pijn echt zo erg meevallen, dacht dat ik het zou uitschreeuwen, maar ik heb niet één keer geluid gemaakt tijdens een wee. Omdat het zo mee viel kon ik me helemaal ontspannen, of ik kon me ontspannen en daarom viel het mee...
Ik ben niet zweverig en ik had ook geen romantische gedachten over regenbogen en golven en m'n kindje ontmoeten, maar ik kon wel heel goed in mijn bubbel komen tijdens de weeën en gewoon nergens aan denken behalve mijn ademhaling. De persfase vond ik daarom zo klote; geen weeën, geen persdrang en geen bubbel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was thuisquote:Op woensdag 16 september 2015 13:56 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dta gebeurde bij N. dus, maar is helemaal goedgekomenIk had er wel bij stilgestaan dat zulke dingen konden gebeurren, maar op het moment zelf was ik allang blij dat ze me gingen helpen om haar eruit te halen, en ik had vertrouwen in de artsen dat ze het op zouden lossen.
Hmm, ja wel herkenbaar. Op dat moment vond ik het trouwens niet eng, maar ik heb later op YouTube wat filmpjes bekeken van een bevalling met schouderdystocie en dat zag er toch wat minder prettig uit. Maar de volgende x gaat dat gewoon niet gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:52 schreef Estrys het volgende:
Ik ben nu banger dan bij de eerste. Maar dat is meer omdat ik me na de laatste bewuster ben van wat er allemaal mis kan gaan. De jongste dipte nogal met de hartslag tijdens de bevalling. Toen kreeg ik de instructie dat ze er NU uit moest. En dat ze haar misschien meteen even mee moest nemen om haar goed op gang te brengen. Ik had er tot dan toe helemaal niet bij stilgestaan (of kop in het zand gestoken) dat er ook iets mis kon gaan. Dat maakt me wel angstiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |