Oh ja, dat scheelt. Alsnog lijkt het me een onprettige ervaring, zo snel dat je er door overrompeld wordt lijkt me. Ik vond het wel fijn dat ik aan het idee kon wennen.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:59 schreef Estrys het volgende:
Voordeel van van ene op andere moment snoeiharde weeën was bij mij wel dat ik na twee uur ook wel een baby in handen had. Dan is twee uurtjes nog wel te doen.
Dat had ik bij de eerste. Bij de tweede wist ik wel wat er komen ging mocht het weer zo gaan als bij de eerste. Toen kon ik ook beter opvangen. Bij de eerste dacht ik alleen: ik ben echt kleinzerig, hoe doen vrouwen dit?? Dit kan toch niet?! En dan denk je ik moet dit nog minstens 7 uur volhouden, want 1 cm per uur zeggen ze. Ben je net een uur bezig. Wist ik veel dat die haastige van ons van 0 naar 10 ging in een uurquote:Op woensdag 16 september 2015 12:09 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh ja, dat scheelt. Alsnog lijkt het me een onprettige ervaring, zo snel dat je er door overrompeld wordt lijkt me. Ik vond het wel fijn dat ik aan het idee kon wennen.
Dit! En dan geen plasje gal in een emmer maar een mooie baby. Veel leukerquote:Op woensdag 16 september 2015 12:01 schreef Dot. het volgende:
Ik vond mijn bevalling qua ongemak eigenlijk best lijken op voedselvergiftigingAlleen nu met een leuker eindresultaat. Maar wel dezelfde golven die telkens komen en de pauze's waarbij je even op adem kan komen en het gevoel dat je jezelf overgeeft aan je lijf en volgt wat je lijf aangeeft. En dat er een eindtijd is, dus dat je ergens naartoe werkt.
Over een week ben ik dit vast vergeten, toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:46 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat jagertrut nu helemaal niet meer wil
Ja dit, en dan alleen mn in rug (daar heb ik bij de menstruatie ook alleen maar pijn). Ik kon ook echt niet goed ontspannen tussen de weeën door, dus ook in de 'pauzes' had ik vreselijke kramp.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:42 schreef Estrys het volgende:
Bij mij was het gewoon menstruatiepijn x100 000. Zonder regelmaat. Gewoon BAM BAM en dan een uur lang met tussenpozen van 30 seconde tot een minuut of anderhalf.
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Alhoewel dat met wat leuke droogbloemen en kalebassen vast een kek Anne Geddes achtig tafereeltje moet opleveren.
Je lichaam doet het toch vanzelf een heel eind. Sommige dingen gaan zo natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Over een week ben ik dit vast vergeten, toch?
Ik maakte oer gegrom schijnbaar ^^, Zo in mijzelf gekeerd tijdens het laatste deel van de bevalling.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja dit, en dan alleen mn in rug (daar heb ik bij de menstruatie ook alleen maar pijn). Ik kon ook echt niet goed ontspannen tussen de weeën door, dus ook in de 'pauzes' had ik vreselijke kramp.
Maar het deed maar 2 uur echt pijn, dus achteraf gezien viel het wel mee.
Ik voelde me totaal niet vrouwelijk hoor, overal bloed enzo. Als iemand nog één keer over 'oervrouwen' begint.... alsof de holenmensen allemaal juichend bevielen
Ja hoor, en anders na een maand wel. Ik lees hierboven de pijn-verhalen, en dacht, oh ja, die rugweeen waren echt naar. Maar hoe het voelde weet ik echt oprecht al niet meer zo goed...quote:Op woensdag 16 september 2015 12:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Over een week ben ik dit vast vergeten, toch?
Whehehehr :'Dquote:Op woensdag 16 september 2015 12:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Alhoewel dat met wat leuke droogbloemen en kalebassen vast een kek Anne Geddes achtig tafereeltje moet opleveren.
Mijn man, gisteren: "Ach.. weet je, als A. en de mini dan op school zitten dan maken we gewoon nog een derde. Dat eerste jaar van A. ging me veel te snel."quote:Op woensdag 16 september 2015 12:48 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ja hoor, en anders na een maand wel. Ik lees hierboven de pijn-verhalen, en dacht, oh ja, die rugweeen waren echt naar. Maar hoe het voelde weet ik echt oprecht al niet meer zo goed...
En vanochtend toen ik F. een flesje gaf dacht ik zelfs: 3 kindjes is ook wel heel leuk eigenlijk...En dat terwijl ik echt altijd heb geroepen dat t bij max. 2 zal blijven
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:32 schreef Daui het volgende:
Ik kreeg gisteren opeens een gefeliciteerd met de tweeling en hoe was de bevalling email![]()
Heeft mijn moeder de 3D foto van A doorgestuurd en mensen denken dat het een echte baby is
quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Zouden er echt mensen zijn die serieus echt helemaal niet bang zijn?
Ja, ik was echt niet bang, ik keek al vanaf het begin uit naar de bevalling (de ervaring, niet dat ik het zwanger zijn toen al zat was). Alleen bang voor dat het op een keizersnede zou uitdraaien. Want in maart of april waren er ineens allemaal ongeplande keizersnedes in het z&g topic.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ik was echt niet bang, nieuwsgierig ja, en ik hoopte vooral heel erg dat ik het zelf mocht en kon doen. Maar bang? Nee.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ik was ook niet bang. Ik vond het wel spannend, meer meer vanuit nieuwsgierigheid, en ik had er ook wel weer zin in. Ik had me ingesteld op pijn en verder heb ik het laten gebeuren. Het moet toch.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef SaskiaR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |