Nou!quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja dat is dus t risicoeng he. Daarom moet ik nu ook eerder bellen als ie last heeft, want anders is t dus doei testis. En dit is al zn 'goeie' bal, die ander zijn we al voor onder controle bij de uroloog omdat ie retractiel is, maar dat kan ook nog operatief verholpen worden. Die zal iig niet snel draaien.
Echt he. Jongensdingen zijn best lastig als je zelf een vrouw bent
Doe maar wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:10 schreef Estrys het volgende:
Bluh, ik heb hoofdpijn. Zoonlief wilde weer perse tussen ons in vannacht. Gevolg een crappy nacht. En voel me best slecht vandaag. Benauwd ook. Twijfel of ik ga bellen met de vk.
Kaartenquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou!![]()
Ik las trouwens dat je een atlas 'zoekt'. Ik heb nog een mooie Times Wereld Atlas waar ik graag van af wil, tegen verzendkosten.![]()
Deze:
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:31 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk dat Jagär al haar nestje puppy's aan het schoonlikken is.
Nou, tis gestopt gisteren.. om vanmorgen weer terug te komen.. Geen idee verder eigenlijk. Het is niet veel hoor, gewoon bruin slijm. beginnetje menstruatie lijkt hetquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:30 schreef Estrys het volgende:
Pinq, hoe is het afgelopen met je bruine afscheiding?
<3 tof! Die wil ik welquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou!![]()
Ik las trouwens dat je een atlas 'zoekt'. Ik heb nog een mooie Times Wereld Atlas waar ik graag van af wil, tegen verzendkosten.![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Of beginnetje bevalling? Zou toch even bellenquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:46 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nou, tis gestopt gisteren.. om vanmorgen weer terug te komen.. Geen idee verder eigenlijk. Het is niet veel hoor, gewoon bruin slijm. beginnetje menstruatie lijkt het
Hm, ik maak(te) me niet echt zorgen, is bruine afscheiding een teken ja? Ik dacht dat het zelfs met 37wk nog weinig zegt over bevalling die begint. Maar ik ga toch maar even bellen danquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Of beginnetje bevalling? Zou toch even bellen
Ja ik weet het ook niet. Ik heb er niet voor geleerd. Maar dadelijk hoor je twee keer in twee dagen dat je eerder had moeten bellen, dus ik denk zeg het evenquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hm, ik maak(te) me niet echt zorgen, is bruine afscheiding een teken ja? Ik dacht dat het zelfs met 37wk nog weinig zegt over bevalling die begint. Maar ik ga toch maar even bellen dan
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet. Ik heb er niet voor geleerd. Maar dadelijk hoor je twee keer in twee dagen dat je eerder had moeten bellen, dus ik denk zeg het even
quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:31 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk dat Jagär al haar nestje puppy's aan het schoonlikken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.41 weken vandaag!![]()
![]()
![]()
duurde bij mijn man ook idioot lang. Tussen ongeluk en operatie zat 5maand. Was gelukkig niet volledig afgekneld maar binnen 6uur was nooit gelukt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 06:04 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Huuu... Mijn J had dat ook een paar jaar terugTe laat gediagnosticeerd en teruggedraaid (operatief); nu alleen nog ukkies via ivf
Mijn man heeft 1,5 uur reistijd voor zijn werk. Maar goed, dat is overdag en daar kom je ook minder makkelijk onderuit.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
anderhalf uur rijden. En mijn ouders wonen om de hoek dus als er stront aan de knikker is, is er geen man over boord. Ik vond deze week als laatste keer wel mooi maar daar is ie t niet mee eensmorgen thuis maar eens bespreken. Wil ook geen spelbreker zijn.
werk is geen probleem, familie bedrijf. Hij blijft ook altijd nuchter want hij drinkt bijna nooit, misschien 1 a 2 x en safari cola per jaar, en dat is als ik kan rijden, dat doe ik nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mijn man heeft 1,5 uur reistijd voor zijn werk. Maar goed, dat is overdag en daar kom je ook minder makkelijk onderuit.
Ik zou in elk geval wel met hem afspreken dat hij nuchter blijft zodat hij in elk geval snel naar huis kan als dat nodig is.
Ik schrok me inderdaad een hoedje. En het stomme is dat ik overdag waarschijnlijk meteen had bedacht dat het vast een aambei zou zijn, maar in half slapende toestand was ik alleen maar in paniek.quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:16 schreef Sara82 het volgende:
Cassandra, fijn dat je kleine menneke nog even een laatste groeispurt inzet!En nu 'gewoon' afbakken, die baby!
Jagar, wat een verschil in BD-meting dan joh! Enniehouw, blij dat het zonder gekkigheid is afgelopen...
Oh Sillie, wat schrikken zeg, bloed! Ben hier zelf ook een keer tegen het plafond gesprongen van de schrik, maar gelukkig was dat een scheurtje in mijn anus, ivm versteende-hooibalen-met-spijkers-drollen.. Nog geen verbetering dus, met die stomme aambeien?
Pinq, oh, wat zielig voor je zoontje!
En Daui, hou jij het eigenlijk nog een beetje vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |