abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156191681
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:13 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ja dat is dus t risico ;( eng he. Daarom moet ik nu ook eerder bellen als ie last heeft, want anders is t dus doei testis. En dit is al zn 'goeie' bal, die ander zijn we al voor onder controle bij de uroloog omdat ie retractiel is, maar dat kan ook nog operatief verholpen worden. Die zal iig niet snel draaien.
Echt he. Jongensdingen zijn best lastig als je zelf een vrouw bent :o
Nou! :X

Ik las trouwens dat je een atlas 'zoekt'. Ik heb nog een mooie Times Wereld Atlas waar ik graag van af wil, tegen verzendkosten. :)

Deze:

pi_156191695
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:10 schreef Estrys het volgende:
Bluh, ik heb hoofdpijn. Zoonlief wilde weer perse tussen ons in vannacht. Gevolg een crappy nacht. En voel me best slecht vandaag. Benauwd ook. Twijfel of ik ga bellen met de vk.
Doe maar wel. :*
pi_156191836
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:21 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik las trouwens dat je een atlas 'zoekt'. Ik heb nog een mooie Times Wereld Atlas waar ik graag van af wil, tegen verzendkosten. :)

Deze:

[ afbeelding ]

Kaarten O+ O+ O+ Anders wil ik die wel!

Wat klinkt dat eng en pijnlijk Pinq! Gelukkig waren jullie op tijd erbij.

En nog een :* voor Jagar omdat ze als enige de gemiddelde geboortetermijn voor de septemberbaby's richting 40 weken wil houden :P Het duurt nu echt niet lang meer, zet m op!
pi_156191884
Pinq, hoe is het afgelopen met je bruine afscheiding?
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  vrijdag 18 september 2015 @ 09:31:29 #280
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156191901
Ik denk dat Jagär al haar nestje puppy's aan het schoonlikken is. O+
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_156191961
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:31 schreef Mariposas het volgende:
lol
O+
Nee hoor die slaapt lekker uit O+
(ik heb t toch nooit goed met dit soort uitspraken)
pi_156192229
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:30 schreef Estrys het volgende:
Pinq, hoe is het afgelopen met je bruine afscheiding?
Nou, tis gestopt gisteren.. om vanmorgen weer terug te komen.. Geen idee verder eigenlijk. Het is niet veel hoor, gewoon bruin slijm. beginnetje menstruatie lijkt het
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156192238
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:21 schreef Limone het volgende:

[..]

Deze:

[ afbeelding ]

<3 tof! Die wil ik wel O+
pi_156192526
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:46 schreef pinquit het volgende:

[..]

Nou, tis gestopt gisteren.. om vanmorgen weer terug te komen.. Geen idee verder eigenlijk. Het is niet veel hoor, gewoon bruin slijm. beginnetje menstruatie lijkt het
Of beginnetje bevalling? Zou toch even bellen
pi_156192591
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:57 schreef Estrys het volgende:

[..]

Of beginnetje bevalling? Zou toch even bellen
Hm, ik maak(te) me niet echt zorgen, is bruine afscheiding een teken ja? Ik dacht dat het zelfs met 37wk nog weinig zegt over bevalling die begint. Maar ik ga toch maar even bellen dan :)
pi_156192665
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:59 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hm, ik maak(te) me niet echt zorgen, is bruine afscheiding een teken ja? Ik dacht dat het zelfs met 37wk nog weinig zegt over bevalling die begint. Maar ik ga toch maar even bellen dan :)
Ja ik weet het ook niet. Ik heb er niet voor geleerd. Maar dadelijk hoor je twee keer in twee dagen dat je eerder had moeten bellen, dus ik denk zeg het even ;)
pi_156192771
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja ik weet het ook niet. Ik heb er niet voor geleerd. Maar dadelijk hoor je twee keer in twee dagen dat je eerder had moeten bellen, dus ik denk zeg het even ;)
Je hebt helemaal gelijk :) voelt toch rot :')
pi_156192786
Zwangeren gezocht!

De BEN ( Beroepsvereniging Echoscopisten Nederland) organiseert op vrijdag 25 september een hands on trainingsdag voor verloskundigen/ echoscopisten
We zijn nog op zoek naar zwangeren van 20-22 weken, die hun SEO al gehad hebben en naar zwangeren tussen 11 en 13+ weken, het liefst die ook een NT meting gehad hebben.

We hebben 4 sessies , 9.30 uur, 11.15 uur, 13.45 uur en 15.30 uur.
Zwangeren kunnen voor 1 sessie inschrijven. er is een kleine attentie en leuke foto's op een usb stick, ze mogen natuurlijk ook iemand meenemen.

er trainenen dan ca 6 cursisten en 1 trainer als begeleider.

Adres waar het plaats vindt:
MetsCenter
Rembrandtlaan1c
3723 BG Bilthoven

Station Bilthoven op loop afstand.

Stuur me even een berichtje als je wilt inschrijven. Meer info dan dit heb ik niet, alleen de contactgegevens.
:)
pi_156192907
Ik heb niet echt een fijne nacht gehad. Ik werd om 3 uur wakker (want moest plassen) en kwam tot de ontdekking dat ik onder 't bloed zat down under.
Vriend ook wakker, paniek, want waar komt nu dat bloed vandaan!
Bleek uiteindelijk een flink bloedende aambei te zijn, gelukkig, maar mčn wat schrokken we.
pi_156193004
Holy shit Sillie :o niet zo eng doen hoor ;(
pi_156193451
Pff sillie ik snap je schrik! Jeetje zeg! Ik heb ook last van die krengen en na ieder toiletbezoek schrik ik toch weer van het bloed. Ik weet dat het van de aambeien of de fisuur, want joepie die komt ook weer terug, is, maar toch maakt mijn hart iedere keer even een extra slag!

Vanmorgen ben ik me ook kapot geschrokken. Ik ging plassen en daarna even dochter knuffelen die in bed lag, maar voor ik bij haar was liep er ineens een hele straal vocht langs mijn been. Druppelde helemaal op de grond dus ben snel naar het toilet gegaan en daar kwam nog meer. Dacht meteen aan vruchtwater natuurlijk, maar toen bedacht ik mij dat vriend en ik het gister eindelijk weer een keer gezellig hadden gemaakt in bed dus ik denk dat het een restant daarvan was :@ Rook ook niet zoet verder en ben daarna geen vocht meer verloren, maar schrok wel even flink zeg!

Jagär, wat fijn dat je in het ziekenhuis weer een normale bloeddruk had! Ik hoop dat je snel mag babyknuffelen O+

Jammer Wup, ben dan pas 19 weken en 5 oktober de 20 weken echo!

Al gebeld pinq?
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156193484
Pinq bruin slijmverlies past bij oud weinig bloed, een klein vaatje wat gesprongen is bij je baarmoedermond bijv. na seks of soms gebeurt het spontaan. Ik zou me er niet te druk om maken, maar als je er niet gerust op bent kun je altijd bellen om even te overleggen :)

Ik heb telefoon gehad van de kinderarts, ze gaat de afnameset voor navelstrengbloed naar ons huis sturen hoezee! *O* weer iets wat geregeld/afgestreept is. Fijn :)

En vandaag wordt de babykamer behangen woehoe! *O* O+ Ik kan niet wachten om straks wat spulletjes een beetje op hun plekje te gaan zetten enzo. Orde in de chaos en rust in mn hoofd zeg maar. Daar ben ik wel een klein beetje aan toe inmiddels.
:)
pi_156193962
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:31 schreef Mariposas het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
41 weken vandaag! *O* *O* *O*
pi_156194163
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 06:04 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Huuu... Mijn J had dat ook een paar jaar terug :X Te laat gediagnosticeerd en teruggedraaid (operatief); nu alleen nog ukkies via ivf ;(
duurde bij mijn man ook idioot lang. Tussen ongeluk en operatie zat 5maand. Was gelukkig niet volledig afgekneld maar binnen 6uur was nooit gelukt.

gelukkig is bij max alles zelf weer op zijn plek gedraaid.
pi_156194169
Cassandra, fijn dat je kleine menneke nog even een laatste groeispurt inzet! *O* En nu 'gewoon' afbakken, die baby!

Jagar, wat een verschil in BD-meting dan joh! Enniehouw, blij dat het zonder gekkigheid is afgelopen...

Oh Sillie, wat schrikken zeg, bloed! Ben hier zelf ook een keer tegen het plafond gesprongen van de schrik, maar gelukkig was dat een scheurtje in mijn anus, ivm versteende-hooibalen-met-spijkers-drollen. :P . Nog geen verbetering dus, met die stomme aambeien?

Pinq, oh, wat zielig voor je zoontje!

En Daui, hou jij het eigenlijk nog een beetje vol?
pi_156194373
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

anderhalf uur rijden. En mijn ouders wonen om de hoek dus als er stront aan de knikker is, is er geen man over boord. Ik vond deze week als laatste keer wel mooi maar daar is ie t niet mee eens :') morgen thuis maar eens bespreken. Wil ook geen spelbreker zijn.
Mijn man heeft 1,5 uur reistijd voor zijn werk. Maar goed, dat is overdag en daar kom je ook minder makkelijk onderuit.

Ik zou in elk geval wel met hem afspreken dat hij nuchter blijft zodat hij in elk geval snel naar huis kan als dat nodig is.
pi_156194968
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:29 schreef Kyara het volgende:

[..]

Mijn man heeft 1,5 uur reistijd voor zijn werk. Maar goed, dat is overdag en daar kom je ook minder makkelijk onderuit.

Ik zou in elk geval wel met hem afspreken dat hij nuchter blijft zodat hij in elk geval snel naar huis kan als dat nodig is.
werk is geen probleem, familie bedrijf. Hij blijft ook altijd nuchter want hij drinkt bijna nooit, misschien 1 a 2 x en safari cola per jaar, en dat is als ik kan rijden, dat doe ik nu ook niet meer.
Daarom sta ik er heel dubbel in, voel me echt een spelbreker, hij gaat al minder vaak als voorheen, maar ik vond de nachten alleen nooit prettig, maar nu met deze termijn en de ziekenhuis bezoeken die we hebben gehad al helemaal niet meer. Maar we gaan t vanmiddag maar bespreken :) als de kamers af zijn kan hij in de weekenden gaan.
pi_156195256
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:16 schreef Sara82 het volgende:
Cassandra, fijn dat je kleine menneke nog even een laatste groeispurt inzet! *O* En nu 'gewoon' afbakken, die baby!

Jagar, wat een verschil in BD-meting dan joh! Enniehouw, blij dat het zonder gekkigheid is afgelopen...

Oh Sillie, wat schrikken zeg, bloed! Ben hier zelf ook een keer tegen het plafond gesprongen van de schrik, maar gelukkig was dat een scheurtje in mijn anus, ivm versteende-hooibalen-met-spijkers-drollen. :P . Nog geen verbetering dus, met die stomme aambeien?

Pinq, oh, wat zielig voor je zoontje!

En Daui, hou jij het eigenlijk nog een beetje vol?
Ik schrok me inderdaad een hoedje. En het stomme is dat ik overdag waarschijnlijk meteen had bedacht dat het vast een aambei zou zijn, maar in half slapende toestand was ik alleen maar in paniek.

Maar goed, nu is aambei dus weer geklapt ( }:| ) en is de druk er af, dus de ergste pijn is foetsie. Nu meer jeukerig dan pijnlijk. 'T zal nu net als vorige ronde na een dag of 3 wel weer gaan slinken. *O*
pi_156200395
Buh schrikken Sillie, maar afname van de pijn is mooi meegenomen.

Hier dikke sticker van de gynaecoloog. Mini heeft het fijn bij me, mag weer terug naar wekelijkse controle. Elke week vruchtwater meten, dat is t grootste struikelblok. Uiterlijk met 39 weken inleiden, hopelijk is het niet nodig en breken mijn vliezen spontaan. Eerder is ook mogelijk als t vruchtwater opraakt. Dus veel meer duidelijkheid hebben we niet behalve dat ze niet verwachten dat hij voor week 37 gehaald moet worden. Wat ik dan weer een *O* *O* waard vind.
Volgende week extra lange afspraak met deze gyn om t bevalplan door te spreken. Erg fijn :s)

Ben zo blij met en trots op mini O+ O+
pi_156200408
Ooh en man blijft vanaf 36 weken thuis savonds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')