Nee ik kan er niet zoveel van zeggen. Een lage papp-a met hoge Bhcg kan passen bij een van de trisomieën, maar zover was je inmiddels zelf ook. Er zijn ook aanwijzingen dat een verlaagde papp-a een wat hogere kans (! dus geen zekerheid), op groeivertraging of zwangerschapsvergiftiging geeft. Maar de onderzoeken daar naar zijn nog in volle gang en daar kun je zeker geen zekerheidsfactor aan verbinden. Veel vaker is het niets namelijk, een toevalsbevinding.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:43 schreef L0t.. het volgende:
Mignonne, weet jij toevallig wat meer van of die bloeduitslagen van de combinatietest nog een voorspeller zijn voor evt beloop van de zwangerschap? Ik had een heel lage papp-a en hoge beta-hcg. De gyn kon me er eigenlijk niets over zeggen en de informatie op internet word ik niet echt wijs uit.
Duidelijk, dank!quote:Op donderdag 17 september 2015 20:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee ik kan er niet zoveel van zeggen. Een lage papp-a met hoge Bhcg kan passen bij een van de trisomieën, maar zover was je inmiddels zelf ook. Er zijn ook aanwijzingen dat een verlaagde papp-a een wat hogere kans (! dus geen zekerheid), op groeivertraging of zwangerschapsvergiftiging geeft. Maar de onderzoeken daar naar zijn nog in volle gang en daar kun je zeker geen zekerheidsfactor aan verbinden. Veel vaker is het niets namelijk, een toevalsbevinding.
anderhalf uur rijden. En mijn ouders wonen om de hoek dus als er stront aan de knikker is, is er geen man over boord. Ik vond deze week als laatste keer wel mooi maar daar is ie t niet mee eensquote:Op donderdag 17 september 2015 21:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Is ie ver uit de buurt dan vannacht en als ie bij z'n ouders slaapt? Is dat te ver rijden van jullie af? Kan je niet bespreken of ie vanaf x weken in de buurt blijft, al is het maar voor jouw gemoedsrust?
in dit geval ben je geen spelbreker. Vind ik. Je geeft gewoon je (bereikte?) grens aan.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
anderhalf uur rijden. En mijn ouders wonen om de hoek dus als er stront aan de knikker is, is er geen man over boord. Ik vond deze week als laatste keer wel mooi maar daar is ie t niet mee eensmorgen thuis maar eens bespreken. Wil ook geen spelbreker zijn.
Super fijn Jagär!quote:Op donderdag 17 september 2015 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, wij zijn weer thuis. In het ziekenhuis was m'n bloeddruk voorbeeldig, onderdruk van 70, zo laag was hij in tijden niet. Nog een CTG, bloed afgenomen en een uitgebreide echo...Alles zag er goed uit.
Nu zondag weer voor controle naar het ziekenhuis...
Oef klinkt eng. Dat dat kan?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:59 schreef pinquit het volgende:
Gelukkig geen operatie nodig voor Maxws is zijn bal gedraaid geweest, maar spontaan teruggedraaid. Als het nog eens gebeurt moet ik eerder bellen, want zoiets moet eigenlijk 6u na begin van de klachten verholpen worden, anders sterft de bal af brrrrrr
Huuu... Mijn J had dat ook een paar jaar terugquote:Op donderdag 17 september 2015 20:26 schreef pinquit het volgende:
Buhh, wij gaan zo richting de hap. Nier voor mij maar voor Max, die ineens balpijn/buikpijn heeft. Naar gedoe
Tjee!quote:Op vrijdag 18 september 2015 06:04 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Huuu... Mijn J had dat ook een paar jaar terugTe laat gediagnosticeerd en teruggedraaid (operatief); nu alleen nog ukkies via ivf
Ja dat is dus t risicoquote:Op vrijdag 18 september 2015 06:04 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Huuu... Mijn J had dat ook een paar jaar terugTe laat gediagnosticeerd en teruggedraaid (operatief); nu alleen nog ukkies via ivf
Ja als er genoeg ruimte is kan dat 'gewoon' gebeuren. Maar het doet echt extreem veel pijn, dus tis wel duidelijk als het mis is begreep ik van de uroloog gisteren. Als de zaadleider+bloedvat te lang gekneld zitten krijgt de testis geen zuurstof meer en gaat ie gewoon doodquote:Op vrijdag 18 september 2015 06:31 schreef Limone het volgende:
[..]
Tjee!Wat heftig. Besluit zo'n bal dan uit zichzelf te draaien?
Maar je hebt toch aan 1 bal genoeg? Of heeft hij het bij allebei gehad? Mijn man heeft iets soortgelijks gehad en een bal is toen afgestorven (is nu een soort verschrompeld rozijntje). Maar wij hadden aan 1 bal genoeg om nu al twee keer op de ouwerwetse manier zwanger te worden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 06:04 schreef JufMariska het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |