abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2015 @ 20:09:36 #251
50430 Yuki
Student Midwife
pi_156179372
He Jagär, wat spannend zo ineens! Hopelijk is het gerommel voor de bevalling en duurt het nu niet lang meer.

Spuit 11 :')
Gelukkig alles goed O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_156180013
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:43 schreef L0t.. het volgende:
Mignonne, weet jij toevallig wat meer van of die bloeduitslagen van de combinatietest nog een voorspeller zijn voor evt beloop van de zwangerschap? Ik had een heel lage papp-a en hoge beta-hcg. De gyn kon me er eigenlijk niets over zeggen en de informatie op internet word ik niet echt wijs uit.
Nee ik kan er niet zoveel van zeggen. Een lage papp-a met hoge Bhcg kan passen bij een van de trisomieën, maar zover was je inmiddels zelf ook. Er zijn ook aanwijzingen dat een verlaagde papp-a een wat hogere kans (! dus geen zekerheid), op groeivertraging of zwangerschapsvergiftiging geeft. Maar de onderzoeken daar naar zijn nog in volle gang en daar kun je zeker geen zekerheidsfactor aan verbinden. Veel vaker is het niets namelijk, een toevalsbevinding.
:)
pi_156180108
Buhh, wij gaan zo richting de hap. Nier voor mij maar voor Max, die ineens balpijn/buikpijn heeft. Naar gedoe :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156180223
oh gatsie Max :{ sterkte daarmee pinq. Hopelijk niks aan de hand :*
:)
pi_156181097
Cassandra wat een goed nieuws! *O* en Malteser wat klink je verliefd, zo leuk O+ geniet ervan!

L0t wat moet je lang wachten op die uitslag, wist niet dat dat zo lang duurde.. maar de duimen draaien hier voor een positief smsje :). En pinquit oh dat is schrikken, hopelijk is alles goed met Max!

Ik ben in een rothumeur en volgens mij komt het omdat we het weer gehad hebben over KDV enzo en elke keer als ik eraan denk dat ik het kindje straks moet wegbrengen word ik chagrijnig. Stomme hormonen.
pi_156181365
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nee ik kan er niet zoveel van zeggen. Een lage papp-a met hoge Bhcg kan passen bij een van de trisomieën, maar zover was je inmiddels zelf ook. Er zijn ook aanwijzingen dat een verlaagde papp-a een wat hogere kans (! dus geen zekerheid), op groeivertraging of zwangerschapsvergiftiging geeft. Maar de onderzoeken daar naar zijn nog in volle gang en daar kun je zeker geen zekerheidsfactor aan verbinden. Veel vaker is het niets namelijk, een toevalsbevinding.
Duidelijk, dank!

Ohh pinq, succes! Hopelijk valt het mee.
pi_156181485
Fijn dat je bloeddruk netjes is en dat er geen sprake os van inleiding jagar!

Pinq sterkte met Max!

Hetzusjevan wel enigszins herkenbaar. Gelukkig heb je nog ruim de tijd om aan het idee te wennen :*
pi_156181644
Eh mini is aan het indalen en zet zich af tegen mijn buikwand. Niet heel comfortabel. En man is niet thuis vannacht. En die wil nog wel een paar keer weg (gaat eens in de week of twee weken bij zijn beste vriendin langs en slaapt dan bij zijn ouders, nu t nog kan, als de kleine er is gaat hij niet meer weg zonder ons) begrijpelijk maar mijn hormonen vinden t niet leuk :') ben veel te bang dat de bevalling uit zichzelf te vroeg begint.
pi_156181875
Is ie ver uit de buurt dan vannacht en als ie bij z'n ouders slaapt? Is dat te ver rijden van jullie af? Kan je niet bespreken of ie vanaf x weken in de buurt blijft, al is het maar voor jouw gemoedsrust?
pi_156182035
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Is ie ver uit de buurt dan vannacht en als ie bij z'n ouders slaapt? Is dat te ver rijden van jullie af? Kan je niet bespreken of ie vanaf x weken in de buurt blijft, al is het maar voor jouw gemoedsrust?
anderhalf uur rijden. En mijn ouders wonen om de hoek dus als er stront aan de knikker is, is er geen man over boord. Ik vond deze week als laatste keer wel mooi maar daar is ie t niet mee eens :') morgen thuis maar eens bespreken. Wil ook geen spelbreker zijn.
pi_156182486
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

anderhalf uur rijden. En mijn ouders wonen om de hoek dus als er stront aan de knikker is, is er geen man over boord. Ik vond deze week als laatste keer wel mooi maar daar is ie t niet mee eens :') morgen thuis maar eens bespreken. Wil ook geen spelbreker zijn.
in dit geval ben je geen spelbreker. Vind ik. Je geeft gewoon je (bereikte?) grens aan.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156183263
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, wij zijn weer thuis. In het ziekenhuis was m'n bloeddruk voorbeeldig, onderdruk van 70, zo laag was hij in tijden niet. Nog een CTG, bloed afgenomen en een uitgebreide echo...Alles zag er goed uit.

Nu zondag weer voor controle naar het ziekenhuis...
Super fijn Jagär!
pi_156185167
Wat klinkt je blauwe wolk fijn Malteser!

Morgen voor t eerst weer in positie broek de deur uit :o niet omdat mijn broeken niet meer passen (easy nog) maar ik moet een riem om dan en dat zit niet fijn meer. Nu was ik dat 180x hijsen vandaag wel zat :') dus dan maar zo... MM's broeken gaan dus goed gebruikt worden <3
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156186071
Gelukkig geen operatie nodig voor Max :) ws is zijn bal gedraaid geweest, maar spontaan teruggedraaid. Als het nog eens gebeurt moet ik eerder bellen, want zoiets moet eigenlijk 6u na begin van de klachten verholpen worden, anders sterft de bal af brrrrrr :o
pi_156186164
Oh jee, een echt jongetjesding Pinq.. Wat fijn dat het goed is! En ook voor Jagär. Spannende dag geweest.
pi_156187312
Spannend jager! Hopelijk mag je snel babyknuffelen O+

Ik las goed nieuw voor Cassandra *O*
En ik ben het Kuukske eens, je mag nu best je grenzen aangeven :Y

Pff Pinq dat klinkt pijnlijk ook :o Hoe kan zoiets nou draaien? :? Fijn in ieder geval dat het allemaal weer op z'n plek teruggedraaid is :D
pi_156190082
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:59 schreef pinquit het volgende:
Gelukkig geen operatie nodig voor Max :) ws is zijn bal gedraaid geweest, maar spontaan teruggedraaid. Als het nog eens gebeurt moet ik eerder bellen, want zoiets moet eigenlijk 6u na begin van de klachten verholpen worden, anders sterft de bal af brrrrrr :o
Oef klinkt eng. Dat dat kan?

Jagar, vergat helemaal voor jou te jompelen gisterenavond. Fijn dat je bd weer gezakt is.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156190162
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:26 schreef pinquit het volgende:
Buhh, wij gaan zo richting de hap. Nier voor mij maar voor Max, die ineens balpijn/buikpijn heeft. Naar gedoe :{
Huuu... Mijn J had dat ook een paar jaar terug :X Te laat gediagnosticeerd en teruggedraaid (operatief); nu alleen nog ukkies via ivf ;(
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156190230
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 06:04 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Huuu... Mijn J had dat ook een paar jaar terug :X Te laat gediagnosticeerd en teruggedraaid (operatief); nu alleen nog ukkies via ivf ;(
Tjee! :{ Wat heftig. Besluit zo'n bal dan uit zichzelf te draaien?
pi_156190504
Jagar ik heb gisteravond helemaal over je bericht heengelezen, maar wat fijn! Maar jij hebt echt een voorbeeldige zwangerschap tot nu toe of niet? :)

Cassandra ik zou het idd nog even aankaarten, jullie komen er vast wel uit. En jouw gemoedsrust is ook een reden he.

En JufMariska wat heftig zoiets! :o ;(. Ik wist helemaal niet dat zoiets kon.. Pf pinquit wat fijn dat het niet operatief hoefde en dat jullie er op tijd bij waren.
pi_156190745
quote:

[..]

Ja dat is dus t risico ;( eng he. Daarom moet ik nu ook eerder bellen als ie last heeft, want anders is t dus doei testis. En dit is al zn 'goeie' bal, die ander zijn we al voor onder controle bij de uroloog omdat ie retractiel is, maar dat kan ook nog operatief verholpen worden. Die zal iig niet snel draaien.
Echt he. Jongensdingen zijn best lastig als je zelf een vrouw bent :o
pi_156190771
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 06:31 schreef Limone het volgende:

[..]

Tjee! :{ Wat heftig. Besluit zo'n bal dan uit zichzelf te draaien?
Ja als er genoeg ruimte is kan dat 'gewoon' gebeuren. Maar het doet echt extreem veel pijn, dus tis wel duidelijk als het mis is begreep ik van de uroloog gisteren. Als de zaadleider+bloedvat te lang gekneld zitten krijgt de testis geen zuurstof meer en gaat ie gewoon dood ;( en te lang is dus >6u al :{
pi_156190817
Goedemorgen :D nog babies geworpen vannacht? *O*
pi_156190820
quote:

[..]

Maar je hebt toch aan 1 bal genoeg? Of heeft hij het bij allebei gehad? Mijn man heeft iets soortgelijks gehad en een bal is toen afgestorven (is nu een soort verschrompeld rozijntje). Maar wij hadden aan 1 bal genoeg om nu al twee keer op de ouwerwetse manier zwanger te worden.
pi_156191455
Bluh, ik heb hoofdpijn. Zoonlief wilde weer perse tussen ons in vannacht. Gevolg een crappy nacht. En voel me best slecht vandaag. Benauwd ook. Twijfel of ik ga bellen met de vk.

[ Bericht 21% gewijzigd door Estrys op 18-09-2015 09:21:00 ]
ti amo pių di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')