quote:Op donderdag 17 september 2015 12:38 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Hihi, je hebt groot gelijkEn straks met een minibaby kun je ook relaxed de hele dag door kleine slaapjes doen <3
Ja maar op dak zit 3 jaar garantie. Verborgen gebreken staat 5,5 jaar voor. Die discussie heb ik vorig jaar al met ze gevoerd. Ze wezen onze klacht vorig jaar af namelijk met de 3 jaar garantie termijn op het dak.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:50 schreef Krisvc het volgende:
Is het nieuwbouw Estrys? Dan heb je de eerste 7 jaar garantie. Het bedrijf dat het huis heeft gebouwd is daar nog verantwoordelijk voor. Het heeft in dat geval zin om het bedrijf (schriftelijk) aansprakelijk te stellen.
Mocht zoiets uit de hand lopen en het bedrijf onredelijk blijven kan je terecht bij de geschillencommissie (als de aankoop na 2007 is geweest, wat zo lijkt te zijn) voor een procedure.
Idd, zo begon t hier ook. Bloeddruk werd steeds hoger! Succesquote:Op donderdag 17 september 2015 16:47 schreef Mariposas het volgende:
Oh wat naar nu ineens, jagar! Ik duim dat het gewoon een teken is dat de bevalling op het punt staat de beginnen zoals bij gestreeptestoel ook het geval was!
Maandag is het bloed voor de NIPT afgenomen. Nu nog 1,5 week wachten op de uitslag.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:46 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Heb jij al je onderzoek gehad
dit! weeën zijn voor mietjes joh, gewoon persenquote:Op donderdag 17 september 2015 17:04 schreef Kyara het volgende:
Persen Jager! Dan maar zonder weeën.
Succes
Snap ik! Mijn duimen draaien!quote:Op donderdag 17 september 2015 19:39 schreef L0t.. het volgende:
Dank! Kans is 99% dat het goed zit dus daar probeer ik maar vanuit te gaan. Bij goede uitslag krijg ik een smsje en bij slechte uitslag word ik gebeld dus dat wordt obsessief telefoonstaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |