abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156172149
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:38 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Hihi, je hebt groot gelijk ;) En straks met een minibaby kun je ook relaxed de hele dag door kleine slaapjes doen <3
_O-

Edit: ii weet dat er heel veel babies zijn waar dit wel kan hoor. Ik hoop op volgende keer ook een knussere kraamtijd :')
Kwak
pi_156172278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:50 schreef Krisvc het volgende:
Is het nieuwbouw Estrys? Dan heb je de eerste 7 jaar garantie. Het bedrijf dat het huis heeft gebouwd is daar nog verantwoordelijk voor. Het heeft in dat geval zin om het bedrijf (schriftelijk) aansprakelijk te stellen.

Mocht zoiets uit de hand lopen en het bedrijf onredelijk blijven kan je terecht bij de geschillencommissie (als de aankoop na 2007 is geweest, wat zo lijkt te zijn) voor een procedure.
Ja maar op dak zit 3 jaar garantie. Verborgen gebreken staat 5,5 jaar voor. Die discussie heb ik vorig jaar al met ze gevoerd. Ze wezen onze klacht vorig jaar af namelijk met de 3 jaar garantie termijn op het dak.
Ze komen morgen die hele buis eraf halen en bekijken geloof ik. Eerst zien...
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156172444
Ik zou even contact opnemen met het SWK (Stichting Waarborgfonds Koopwoningen). Zij kunnen je vertellen wat je rechten mbt de garantie zijn en eventueel helpen bij de afhandeling van een klacht en adviseren hoe verder te gaan.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_156173215
De gyn wou graag dat we naar het ziekenhuis gingen om een plan van aanpak te bespreken ivm mogelijke preeclempsia. Dus, nu gaan we zo op weg naar het ziekenhuis. Ik hoop nog steeds een inleiding te voorkomen...Let's see!
  donderdag 17 september 2015 @ 16:47:42 #230
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_156173567
Oh wat naar nu ineens, jagar! Ik duim dat het gewoon een teken is dat de bevalling op het punt staat de beginnen zoals bij gestreeptestoel ook het geval was!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_156173671
Ik sluit me aan bij Mariposas, Jagar! Ik hoop ook dat het gewoon een teken is dat de bevalling eraan komt, net als de harde buik van gisteravond :* Succes!
pi_156173763
Ik stel voor dat die baby nu maar gewoon uit zichzelf buiten komt spelen Jager :Y
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156173818
Sterkte Jagar!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_156173864
Dat zou een omslag zijn jagar, hopelijk valt het mee en heb je je kleintje snel in je armen!
pi_156173900
Persen Jager! Dan maar zonder weeën.

Succes :*
pi_156174051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:47 schreef Mariposas het volgende:
Oh wat naar nu ineens, jagar! Ik duim dat het gewoon een teken is dat de bevalling op het punt staat de beginnen zoals bij gestreeptestoel ook het geval was!
Idd, zo begon t hier ook. Bloeddruk werd steeds hoger! Succes
pi_156174186
Oh Jagar, dat is toch best ineens schrikken of niet? Succes!

En nog even een jompel voor Razz! *O* Wat fijn zeg!
pi_156174244
Sterkte Jagar! Hopelijk is je bloeddruk "gewoon" hoger omdat je mini naar buiten wil!
pi_156174260
Spannend Jagär! Succes in het ziekenhuis!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156176692
Heel veel succes Jagar!!

quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:46 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Heb jij al je onderzoek gehad :*
Maandag is het bloed voor de NIPT afgenomen. Nu nog 1,5 week wachten op de uitslag.
pi_156177475
He bah L0t, 1,5 week is akelig lang om af te moeten wachten.. Ik duim voor een goeie uitslag, veel sterkte met het wachten :*

Jagar, succes! Hopelijk snel je baby in je armen O+
pi_156177565
L0t ik ken de zenuwen, dikke kus en heel veel sterkte met afwachten :*

Jagar het gaat vast beginnen nu! Spannend hoor!
pi_156177956
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:04 schreef Kyara het volgende:
Persen Jager! Dan maar zonder weeën.

Succes :*
dit! weeën zijn voor mietjes joh, gewoon persen :Y
Hopelijk niks aan de hand en gewoon voortekenen van naderende bevalling :*

L0t! veel succes met afwachten. Ik duim voor een mooie uitslag :*
:)
pi_156178252
Jagär, hopelijk is alles oké. Sterkte en succes!

L0t, spannend voor jullie! Ik duim!

Hier een korte update:
We zijn vandaag uit het ziekenhuis ontslagen *G*
Twix doet het super goed en ik ook :). Mijn bekkenpijn is echt al voor 80% afgenomen en kan nu dus al beter vooruit dan voor de bevalling. 'Helaas' hebben we een strenge kraam die goed voor ons zorgt, mij in bed houdt, fruit schilt, vers sap perst, lekkere lunch maakt, enz. Ze is heel lief voor Twix, het klikt goed met ons en ze geeft ons vertrouwen voor de komende, eerste nacht alleen.
Kortom, hier een grote blauwe wolk O+
pi_156178281
Dank! Kans is 99% dat het goed zit dus daar probeer ik maar vanuit te gaan. Bij goede uitslag krijg ik een smsje en bij slechte uitslag word ik gebeld dus dat wordt obsessief telefoonstaren :').
pi_156178346
Ohhh heerlijk Malteser!! O+ Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat, laat je maar lekker vertroetelen :*.
pi_156178512
Mignonne, weet jij toevallig wat meer van of die bloeduitslagen van de combinatietest nog een voorspeller zijn voor evt beloop van de zwangerschap? Ik had een heel lage papp-a en hoge beta-hcg. De gyn kon me er eigenlijk niets over zeggen en de informatie op internet word ik niet echt wijs uit.
pi_156179051
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:39 schreef L0t.. het volgende:
Dank! Kans is 99% dat het goed zit dus daar probeer ik maar vanuit te gaan. Bij goede uitslag krijg ik een smsje en bij slechte uitslag word ik gebeld dus dat wordt obsessief telefoonstaren :').
Snap ik! Mijn duimen draaien!

Vergeet helemaal te jompelen voor Cassandra en haar P10 kindje!! Super! Hopelijk zet de groei nog even door en mag je ondanks weinig vruchtwater nog even door.
pi_156179320
Zo, wij zijn weer thuis. In het ziekenhuis was m'n bloeddruk voorbeeldig, onderdruk van 70, zo laag was hij in tijden niet. Nog een CTG, bloed afgenomen en een uitgebreide echo...Alles zag er goed uit.

Nu zondag weer voor controle naar het ziekenhuis...
pi_156179371
Fijn dat je thuis bent, Malteser! Je klinkt zo gelukkig!

En L0t, hier draaien de duimen dat je een smsje krijgt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')