Dan zit je met sub 4 wel goed ja met de snelhedenquote:Op donderdag 17 september 2015 11:35 schreef Doncamatic het volgende:
[..]
+13 km/u. Dit is meestal tot een afstand van 12 km. Vanaf die afstand heb ik nooit de 13 km/u gehaald, en zit ik rond de 12 km/u. Heb 3 dagen geleden dus 17.5 km gelopen met een gemiddelde van 11.2 km/u, en wil komende maandag 25 km lopen met ongeveer hetzelfde gemiddelde.
[..]
Ja, dat is dus mijn grootste vrees. Mijn opbouw is inderdaad te extreem, dus zal moeten opletten.
Behalve Ajax is dat zo ongeveer al drie weken mijn donderdagavond. Ik duik ook de bank op.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:05 schreef mosselmossel het volgende:
Lang gewerkt, file, te laat voor de training, moe en Ajax op tv. Ik ga lekker Ajax kijken ipv lopen.
Het parcours is anders dan vorig jaar. En vergeet tijd maar gewoonquote:Op donderdag 17 september 2015 20:00 schreef Quoi het volgende:
Ik ga even in de uitslagen van de St Pietersberg trail kijken. Even kijken wat de achterhoede vorig jaar deed. Dat kan ik mezelf toch een beetje een streeftijd opleggen. Ik heb nu totaal geen idee!
Trial by mudquote:Op donderdag 17 september 2015 20:13 schreef Quoi het volgende:
En mijn trailschoentjes zitten dus nog steeds in de doosDie gaan even goed gedoopt worden.
Thanks, lijkt me wel een aardige eerste serieuze wedstrijd na al het hapsnapgebeuren waar ik nu mee bezig ben.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm vorig jaar gelopen. Goed georganiseerd, parcours niet heel boeiend. Oppassen voor omvallende hijskranen onderweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan inderdaad gewoon je route tracken met apps zoals strava, endomondo etc. Maakt niet uit of je fietst, rent, wandelt, kruipt of in het vliegtuig zit, als je maar GPS ontvangst hebtquote:Op donderdag 17 september 2015 20:47 schreef d4v1d het volgende:
Beetje offtopic, maar van t weekend ga ik de dam tot damloop wandelen, 27KM. Bestaan er net zoals voor hardlopen wandelapps? KM/h en aantal kcal maakt me vrij weinig uit, wil vooral de route vastleggen
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kunt met 'hardloop-apps' ook prima wandelen
Mooi, dan ga ik even apps bekijken.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kan inderdaad gewoon je route tracken met apps zoals strava, endomondo etc. Maakt niet uit of je fietst, rent, wandelt, kruipt of in het vliegtuig zit, als je maar GPS ontvangst hebt
Zijn prima schoenen. Twijfelde tussen een paar La Sportiva's en Hoka's, maar wist eigenlijk van te voren al dat ik Hoka's wilde..quote:Op donderdag 17 september 2015 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft iemand hier ervaring met La Sportiva schoenen?
Wil jouw vriend mijn startbewijs hebben of doet hij al mee?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:00 schreef Quoi het volgende:
Ik ga even in de uitslagen van de St Pietersberg trail kijken. Even kijken wat de achterhoede vorig jaar deed. Dat kan ik mezelf toch een beetje een streeftijd opleggen. Ik heb nu totaal geen idee!
Je bent 'm nog niet kwijt? Hij doet al mee idd. Voor welke afstand is het?quote:Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil jouw vriend mijn startbewijs hebben of doet hij al mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |