Als je het mij vraagt: ja! Ik had het gisteren zelfs koud in lang/lang.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:59 schreef Murmeli het volgende:
Zal ik zo in lang lang een rondje gaan doen?![]()
Kouddddd!
Ook weer waar! En je wordt steeds sneller dus zo'n 30k training kost volgend jaar nog maar ruim 2 uurtjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar eigenlijk moet ik ook gewoon niet zo zeuren, als ik in 2016 een ultra wil lopen is een voorjaars marathon niet eens zo gek idee. Luxe (en dure) LDL
Ik moet nog even een fatsoenlijke lang-lang outfit kopenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:59 schreef Murmeli het volgende:
Zal ik zo in lang lang een rondje gaan doen?![]()
Kouddddd!
Sorryquote:
Enige goede aan de herfst is dat het snel november is.quote:
Wut...? Dan zit je nu wel zo'n beetje onder de 30min, of wat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef GotC het volgende:
Ahum..Weer een PR op de 5km gelopen
. Weer tijdens een intervaltraining. Wel met een kleine kanttekening, m'n GPS was op de LvM beetje weggewaaid.
Was wel lekker met m'n thermoshirt aan, maar had nog niet gehoeven.
Nee joh, van 31:06 vorige week naar 30:41quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wut...? Dan zit je nu wel zo'n beetje onder de 30min, of wat?
Binnenkort in een goeie wedstrijd loop je datquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee joh, van 31:06 vorige week naar 30:41
De dag dat ik een 5km onder de 30 min loop, trek ik een fles champagne open
dit dus.... om de legendarische Jan Knippenberg nog maar even te citeren 'ultralopen is marathontraining zonder taperen'quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar eigenlijk moet ik ook gewoon niet zo zeuren, als ik in 2016 een ultra wil lopen is een voorjaars marathon niet eens zo gek idee. Luxe (en dure) LDL
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef GotC het volgende:
Ahum..Weer een PR op de 5km gelopen
. Weer tijdens een intervaltraining. Wel met een kleine kanttekening, m'n GPS was op de LvM beetje weggewaaid.
Was wel lekker met m'n thermoshirt aan, maar had nog niet gehoeven.
Heb je 'm al in huis? Ik zou maar opschietenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je de champagne al?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker gedaan ook!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:42 schreef Quoi het volgende:
Whoeha GotC!
Bij gebrek aan trainer splitste onze groep op. Of naar de snelste, of naar groep 3. Ik deed dan maar eens de snelste. 8x2 min (2 min rust) + 8x1 min (1 min rust) en dat 2 keerIk voel mijn benen!
Ik liep overigens gewoon met de middenmoot mee, hoezee![]()
Straks ff uitlezen.
Hmm nee nog niet op de planning. Moet even kijken wanneer m'n rustweek is, misschien kan ik dan wel een 5km doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lekker gedaan ook!
@GotC: staat er nog een 5km wedstrijdje op de planning binnenkort?
Als het alleen 15 graden was vond ik het niet zo erg, maar die wind hier deed het hem.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
serieus jongens, het is 15 graden. Lange kleding?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm nee nog niet op de planning. Moet even kijken wanneer m'n rustweek is, misschien kan ik dan wel een 5km doen.
Maar als je al PRs tijdens intervaltraining loopt met dus wrsch ook nog rust ertussen, dan moet sub30 toch ook lukken?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef GotC het volgende:
Q, lekker zeg! Gewoon met de snelle groep meeWas zeker wel effe lekker, snelle intervaltraining?
En hats, weggehageldHier was het gelukkig droog.
En thanks allen. Nee nog niet in huis, kan me nog niet voorstellen dat ik binnenkort eronder ga duiken. Het is zo'n grens voor m'n gevoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |