Als je in 2014 al had besloten om in 2015 een marathon te lopen, dan snap ik niet dat je kennelijk pas 3 weken van te voren met de voorbereiding begint. Heb je afgelopen jaar echt nog geen lange duurlopen gelopen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:30 schreef Doncamatic het volgende:
[..]
In 2014 heb ik mezelf beloofd om in 2015 een marathon te lopen. De marathon van Eindhoven is mijn enige optie.
Ik heb in 2014 dan wat mudruns gedaan van HM afstanden. In 2015 inderdaad geen echte duurlopen voor mij. Alleen af en toe een uitschieter van 15 km.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:22 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Als je in 2014 al had besloten om in 2015 een marathon te lopen, dan snap ik niet dat je kennelijk pas 3 weken van te voren met de voorbereiding begint. Heb je afgelopen jaar echt nog geen lange duurlopen gelopen?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:52 schreef YUR het volgende:
Ik ga dit 1 keer zeggen:
Een marathon is heel anders dan twee halve marathons
Een halve marathon is heel anders dan een mudrun halve marathon
Zo...klaar
Ja, want das veel te leukquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:56 schreef Quoi het volgende:
YUR, ga je nu meedoen aan het crosscircuit?
Dat is een erg goede en leuke basis! Ik ga de helft daarvan doen denk ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, want das veel te leuk
En aan de LVML, de Duinstrandloop, de Meijendelloop, de Meeuwen Makrelenloop en uiteraard de kerstcross en de Puinduinrun.
Terug naar de basis
Noem dat maar de basis. Leukquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, want das veel te leuk
En aan de LVML, de Duinstrandloop, de Meijendelloop, de Meeuwen Makrelenloop en uiteraard de kerstcross en de Puinduinrun.
Terug naar de basis
Die zit samen met de Duinrellcross, de andere oliebollencross en de clingendaelcross is het circuit toch?quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:14 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dat is een erg goede en leuke basis! Ik ga de helft daarvan doen denk ik.
Je vergeet trouwens nog de oliebollencross
Kom een keertje hier crossen dan!quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Jullie boffen wel met zoveel leuke crossjes in omgeving Den Haag. Voor mij in ieder geval de BAV wintercup en de Sylvestercross denk ik, maar hopelijk nog wel wat meer!
En er begint zich ook een nieuw doel in mijn hoofd te kristalliseren!
Misschien doe ik dat ook wel een keer, maar het leuke is juist bijna elke week laagdrempelig een wedstrijdje waar je je op de dag en locatie zelf voor inschrijft en praktisch geen reistijd voor hebt, als vervanging voor een training. Als je er weer 3 uur voor in de trein moet zitten wordt het gelijk weer zo'n vermoeiend gedoe..quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook wel een keer, maar het leuke is juist bijna elke week laagdrempelig een wedstrijdje waar je je op de dag en locatie zelf voor inschrijft en praktisch geen reistijd voor hebt, als vervanging voor een training. Als je er weer 3 uur voor in de trein moet zitten wordt het gelijk weer zo'n vermoeiend gedoe..
quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:22 schreef Quoi het volgende:
Ik heb de middag vrijgenomen en stap op de fiets naar Runnersworld. Gevaarlijk! Ik ga er oa nieuwe patties ophalen voor meneer. Maat 50,5 inmiddels. Zouden die voeten doorgroeien? Hoe ga ik die vervoeren?
[..]
Dat klopt.
Dat is juist een van de redenen waarom ik ze bij trails altijd draagquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:27 schreef Quoi het volgende:
Is het trouwens heel gek om hoge sokken aan te doen tijdens een cross/trail, puur en alleen vanwege irritant groeisel dat je tegenkomt? En dan zonder compressie natuurlijk, want er is niks mis mijn mijn beentjes.
Edit: afijn, ik miep teveel. Een ding tegelijk.
Heb dan wel geen trail experience maar het lijkt me het beste om zo comfortabel mogelijk te lopen. Was laatst op een normaal loopje door een soort van brandnetels gegaan mijn hele armen en benen jeukte als de pest en elke zweet druppel irriteerde ook.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:27 schreef Quoi het volgende:
Is het trouwens heel gek om hoge sokken aan te doen tijdens een cross/trail, puur en alleen vanwege irritant groeisel dat je tegenkomt? En dan zonder compressie natuurlijk, want er is niks mis mijn mijn beentjes.
Edit: afijn, ik miep teveel. Een ding tegelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Quoi op 18-09-2015 15:34:03 ]
Maar dat is geen cross toch? Ik wil hem ook lopen, maar weet het nog niet zeker. Mijn broertje wordt die dag 30 en normaal viert ie het niet,maar nu misschien omdat ie 30 wordt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb alleen de Montferlandrun nog maar gepland, verder nog niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |