abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156106670
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:02:04 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_156106818
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar denk je dat dat dan ooit nog wel gaat gebeuren?
Een lager gewicht is daarbij vaak niet heilig, voor je zelfbeeld.
Klopt, het lagere gewicht heb ik inmiddels al.
Ik ben wel zover dat ik weet dat ik er prima uitzie. Alleen meestal vind ik dat niet :')
Stomme blijft ook dat ik mezelf nog vaak genoeg dik vind als ik in de spiegel kijk. En dan niet van: ik moet nog wennen aan mijn uiterlijk. Maar gewoon dikker dan de dag ervoor ofzo :')
Ik heb nu wel al behaald dat ik me bijna niet meer schaam voor mijn lichaam, das al fijn. Gewoon in bikini kunnen lopen of een shortje enz.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:08:45 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_156106975
Oh en ik weet wel zeker dan ik gelukkiger bent als slank persoon dan toen ik dikker was.
Dat zag er gewoon echt niet mooi uit, ik had geen conditie en was vooral zelf ook echt niet blij met mijn gewicht.
Ik heb zo'n ronde dikke buik dan, continue de vraag of je zwanger bent is niet leuk 8)7
(hoewel ik op mijn lichtst de vraag zelfs nog een keer kreeg van de postbode o|O )
pi_156107193
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb nu wel al behaald dat ik me bijna niet meer schaam voor mijn lichaam, das al fijn. Gewoon in bikini kunnen lopen of een shortje enz.
Ik kreeg ooit op een fokmeet een compliment dat ik zo'n strak topje durfde te dragen. Ja, gezien mijn gewicht vond ze dat heel dapper. Ik geloof dat het oprecht aardig bedoeld was, maar man oh man wat kwam dat er verrot uit :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:20:19 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_156107255
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kreeg ooit op een fokmeet een compliment dat ik zo'n strak topje durfde te dragen. Ja, gezien mijn gewicht vond ze dat heel dapper. Ik geloof dat het oprecht aardig bedoeld was, maar man oh man wat kwam dat er verrot uit :D
Haha ja klinkt altijd leuk zoiets.
Net als mensen die dan vragen of je nieuwe kleding hebt ofzo. en dan zeggen: apart!
Je kon beter je mond houden he!
(was vroeger alto/gothic, dus meestal vond men het niet mooi :') )
pi_156107265
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Klopt, het lagere gewicht heb ik inmiddels al.
Ik ben wel zover dat ik weet dat ik er prima uitzie. Alleen meestal vind ik dat niet :')
Stomme blijft ook dat ik mezelf nog vaak genoeg dik vind als ik in de spiegel kijk. En dan niet van: ik moet nog wennen aan mijn uiterlijk. Maar gewoon dikker dan de dag ervoor ofzo :')
Wel fijn dat je je in ieder geval niet meer schaamt in ieder geval :)
pi_156107290
quote:

[..]

Wel een erg bijzonder compliment inderdaad.
pi_156107554
Ik vind kroeg-aandacht meestal kut, maar daar hoef je niet dun voor te zijn joh.

Hoe leuker je jezelf vindt, hoe meer aandacht je krijgt. Dat denk ik.
pi_156107754
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:31 schreef Rucola het volgende:
Ik vind kroeg-aandacht meestal kut, maar daar hoef je niet dun voor te zijn joh.

Hoe leuker je jezelf vindt, hoe meer aandacht je krijgt. Dat denk ik.
Tot op zekere hoogte.
Zelfvertrouwen is goed. Arrogantie is het tegenovergestelde :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:41:55 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156107818
hmm.. mijn quote lijkt kapot..

anyway, in het verlengde van het strakke topje van isa..
Ik wil al een tijdje tegen een flink gezette vrouw op de sportschool zeggen dat ik het zo goed vind dat ze er iedere week toch weer is en dat ze enorm d'r best doet, ondanks haar gezet-heid zeg maar.. ik wildat op een steunende manier uiten, maar ik ben zo bang dat er uit komt van : "wat goed dat je dat doed ondanks dat je zo dik bent " -O-
dus ik hou voorlopig maar m'n mond :[
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_156107855
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:39 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte.
Zelfvertrouwen is goed. Arrogantie is het tegenovergestelde :P
Zo van; als je blij bent met jezelf en je straalt dat uit, komen er wel mensen op je af. Ook met 15 kilo overgewicht kan je supermooi of aantrekkelijk zijn.

Maar ja, lekker boeiend ook die aandacht, als je jezelf maar mooi en leuk vindt.
pi_156107893
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:41 schreef Barreltje het volgende:

Ik wil al een tijdje tegen een flink gezette vrouw op de sportschool zeggen dat ik het zo goed vind dat ze er iedere week toch weer is en dat ze enorm d'r best doet, ondanks haar gezet-heid zeg maar.. ik wildat op een steunende manier uiten, maar ik ben zo bang dat er uit komt van : "wat goed dat je dat doed ondanks dat je zo dik bent " -O-
Tja...
Ik heb ook een collega, die op haar manier bezig is met afvallen. Ze gaat trouw twee keer per week sporten en houdt dat ook vol.
Maar ondertussen eet ze elke dag alles wat los en vast zit.

Dus wat is dan precies 'zo ontzettend je best doen'. Ik vind het eerder jezelf voor de gek houden.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:46:04 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_156107898
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:41 schreef Barreltje het volgende:

Mja eigenlijk is dat het toch ook?
Net als bij isa, diegene denkt dat ze het aardig bedoelt, maar hoezo dan?
Die ander vind je te dik voor het topje dus vind het knap, anders was het niet knap. Dus is het helemaal niet aardig.

en jou voorbeeld ook, omdat ze dik is is het een compliment waard? Klinkt raar eigenlijk. Kun je nog beter een keer zeggen: Hey ben je hier nou alweer? Dat klinkt neutraal en is wel stiekem een compliment
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:50:52 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156108029
mja vandaar dat ik ook zo twijfel..
kijk wat die vrouw verder doet thuis of op haar evt werk weet ik natuurlijk niet. ik weet niet of ze daadwerkelijk kilo's afvalt.
ik vind het gewoon tof dat ze wel de moeite neemt. er zijn ook genoeg mensen die gewoon weg vegeteren op de bank.

en het feit dat je dik bent maakt het JUIST moeilijker om naar de sportschool te gaan. mijn lief ( ook de kleinste niet) heeft er een jaar over gedaan om daadwerkelijk naar de sportschool te gaan.. hij vond zichzelf te dik om er heen te gaan.. mja... van dat denken wordt je ook niet dunner natuurlijk.. dus jah.. ik kan me voorstellen dat het voor dikkere mensen ( Moi inclus) lastiger is om daadwerkelijk naar de sportschool te gaan.. tenmidden van al die slanke lijven die je aankijken van :"ZO! die heeft nog een hoop te doen "

en dan vind ik het gewoon super stoer dat ze WEL gaat.
pi_156108042
quote:

[..]

Namen en rugnummers.
Ja doei.
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:54:58 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_156108104
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:50 schreef Barreltje het volgende:
kijk wat die vrouw verder doet thuis of op haar evt werk weet ik natuurlijk niet. ik weet niet of ze daadwerkelijk kilo's afvalt.
ik vind het gewoon tof dat ze wel de moeite neemt. er zijn ook genoeg mensen die gewoon weg vegeteren op de bank.

en het feit dat je dik bent maakt het JUIST moeilijker om naar de sportschool te gaan. mijn lief ( ook de kleinste niet) heeft er een jaar over gedaan om daadwerkelijk naar de sportschool te gaan.. hij vond zichzelf te dik om er heen te gaan.. mja... van dat denken wordt je ook niet dunner natuurlijk.. dus jah.. ik kan me voorstellen dat het voor dikkere mensen ( Moi inclus) lastiger is om daadwerkelijk naar de sportschool te gaan.. tenmidden van al die slanke lijven die je aankijken van :"ZO! die heeft nog een hoop te doen "

Dat is het ook zeker.
Alleen klinkt het wel heel lullig als je dus een compliment geeft die neerkomt op: Tof dat je er bent ondanks je dikheid zeg maar.
Daarom zou ik eerder een ander soort compliment geven als je haar graag een compliment wil geven.
pi_156108131
quote:

Ja hoor, maar denk niet dat al zie slanke lijven denken: zo, die heeft nog een hoop te doen. Meeste zijn bezig met zichzelf.

Mensen vullen altijd zoveel in voor anderen, vind ik zonde.
pi_156108331
quote:

Ik denk dat het juist veel fijner is om (in de gym, of waar dan ook) behandeld te worden zoals iedereen. Dus zeg gewoon, hee wat tof dat jij zo vaak en zo fanatiek aan het sporten bent! Zonder enige referentie aan of dat ondanks of dankzij het gewicht is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:15:53 #19
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156108588
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk dat het juist veel fijner is om (in de gym, of waar dan ook) behandeld te worden zoals iedereen. Dus zeg gewoon, hee wat tof dat jij zo vaak en zo fanatiek aan het sporten bent! Zonder enige referentie aan of dat ondanks of dankzij het gewicht is.
daar ben ik het ook mee eens.. en ik was dus op zoek naar de juiste formulering zodat de ander niet gaat denken dat ik het zeg omdat ze dikker is..
maar over een paar weken ga ik het er eens ingooien jah :)

tnx voor de adviezen! ^O^
pi_156109423
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Iemand zei ooit tegen mij dat hij vond dat ik zo goed bezig was in de sportschool. Misschien ook vanwege mijn gewicht, wie weet. Maar het was een neutraal en vriendelijk compliment.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 september 2015 @ 16:44:45 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156111205
Weird or what... Ik sta rauwe andijvie te snaaien :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_156111243
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:44 schreef Sjeen het volgende:
ok... pas je op dat je niet teveel kcal binnen krijgt? :')
pi_156111407
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:44 schreef Sjeen het volgende:
rauwe andijviestamp met spekjes :9
Gut, waarom ben ik ook weer dik :')
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 september 2015 @ 16:53:42 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156111473
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

ja, was ik dus aan het maken :D
pi_156111610
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mja eigenlijk is dat het toch ook?
Net als bij isa, diegene denkt dat ze het aardig bedoelt, maar hoezo dan?
Die ander vind je te dik voor het topje dus vind het knap, anders was het niet knap. Dus is het helemaal niet aardig.

en jou voorbeeld ook, omdat ze dik is is het een compliment waard? Klinkt raar eigenlijk. Kun je nog beter een keer zeggen: Hey ben je hier nou alweer? Dat klinkt neutraal en is wel stiekem een compliment
Het kan ook anders geweest zijn. Veel dikke mensen zijn geneigd om wijdvallende kleren te dragen om zichzelf verstoppen. Terwijl er imo meer dan genoeg een figuur hebben voor een getailleerde jurk of wat dan ook. Misschien was het wel oprecht gemeend van "joh staat je echt mooi. Veel beter dan de losse flodders die je soms ziet"
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:58:42 #26
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_156111613
quote:

[..]

Portiecontrole alleeeesss! :P Andijviestamp though O+
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:59:31 #27
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_156111634
Mijn D wordt overigens homemade kipfiletnuggets, gekruide groenterestjes mix :P en een stukje rösti.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_156111744
Ik weet nog niet wat mijn D wordt. Moet snel zijn. Heb wel zin in wokgroenten zeg O+
pi_156111759
Hier ook stamppot andijvie. Met wat crème fraiche erdoor
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:05:03 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156111771
quote:

[..]

:{
nu heb ik trek :o

ik vind het altijd wel moeilijk om 2 ons groenten door 1 ons aardapelen te mixen bij een andijviestamp.. tips?
pi_156111887
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik vind het altijd wel moeilijk om 2 ons groenten door 1 ons aardapelen te mixen bij een andijviestamp.. tips?
Flik roeren :+
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 september 2015 @ 17:28:44 #32
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156112361
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

net zolang snaaien tot het wel door gaat dus :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:36:16 #33
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156112631
wat is er met m'n fok aan de hand? :o
ik heb ineens een RSS band bovenaan :?

mja meestalk om ik uit bij 2 ons aardappelen idd.. omdat het anders groenten met hier en daar wat aardappel puree is ..

Lijstje van vandaag wordt iets anders:
O: kwark met blauwe bessen (110)
t: appelflap (400)
t: muffin (144)
L: 1 gebakken eitje (70), geen boter
S: hardlopen (-500 ??)
t: banaan(125)
D: Toscaanse kipfilet ( 640)
A: bloed geven ( want dat had ik vorige week nog niet gedaan)
t: Roze Koek (400)
kom ik op een totaal van 1900 :)
waardeloos verhaal natuurlijk maar vooruit
pi_156112695
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:58 schreef Fripsel het volgende:

Het kan ook anders geweest zijn. Veel dikke mensen zijn geneigd om wijdvallende kleren te dragen om zichzelf verstoppen. Terwijl er imo meer dan genoeg een figuur hebben voor een getailleerde jurk of wat dan ook. Misschien was het wel oprecht gemeend van "joh staat je echt mooi. Veel beter dan de losse flodders die je soms ziet"
Ik zei al dat het oprecht aardig bedoeld was :Y Daar zat echt geen venijn achter. Het klonk alleen zo...stom.
pi_156112746
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:36 schreef Barreltje het volgende:
wat is er met m'n fok aan de hand?
ik heb ineens een RSS band bovenaan

Mijn hele lay-out is plots veranderd.
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:41:01 #36
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156112855
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn hele lay-out is plots veranderd.
Dat ook!

ohw men ohw men ohw men!
dit kan mijn zolder autisme niet aan hoor :N
pi_156112890
Draadjesvlees :D O+
pi_156112913
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dat ook!

ohw men ohw men ohw men!
dit kan mijn zolder autisme niet aan hoor :N
:X :X mijn ocd.. wat doe je!! |:(
pi_156112988
Komt een beetje ouderwets over
pi_156113031
Nu is het forum ineens super strak _O-
pi_156113059

pi_156113302
What the FOK is going on?
pi_156113344
Bij mij niks veranderd (telefoon).
pi_156113856
Godver. Kan dat inlopende nieuwsgebeuren uit? Ik wil geen beweging in mn ooghoek als ik een topic aan het lezen ben. Of moet ik er een post it overheen plakken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:04:46 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_156115771
:'(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_156116314
Hehe toch wel typisch. Als je die topics over de toekomst van fok een beetje volgt roepen er heel veel dat fok te lang stil gestaan heeft. Veranderd er iets, iedereen in verwarring :D
pi_156117259
Als de verandering is dat de oogaids van de FP je bewegend opgedrongen wordt, dan hoeft het niet zo nodig allemaal :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_156117296
De rest ben ik overigens nu al aan gewend :o
pi_156117642
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:44 schreef Sarabi het volgende:
Komt een beetje ouderwets over
Ik vond het juist zo modern ogen :D
pi_156117819
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond het juist zo modern ogen :D
Het doet mij heel erg aan een oud forum van zo'n 15 jaar geleden denken.
Maar dat zal wel door de kleurcombi komen.
pi_156118338
Ik vind het best mooi eigenlijk... even wennen, maar da's met alles. Maar die bewegende newsfeed is irritant idd.

Kun je dat met een abbo uitzetten?
pi_156118441
Lief heeft krieltjes met gestoofde courgette/aubergine/venkel/tomaat en spekjes gemaakt :9 het werkt dus wel als ik vraag of ie geen friet haalt.
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:55:40 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156121136
zo 500 gram lichter :7
nouja.. gecompenseerd door een roze koek en een ontbijtkoek plakje :)

morgen benieuwd naar de weegschaal
pi_156121637
Vandaag 1850kcal gegeten en les evy gelopen.
Volgens mij best weer netjes :)
pi_156121891
Mobiel is alles nog hetzellufduh!! *O*
Kwak
pi_156122088
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:03 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag 1850kcal gegeten en les evy gelopen.
Volgens mij best weer netjes :)
^O^ prima getallen. Zou alleen een beetje jammer zijn als het 1850 aan ijs is of zo natuurlijk :+

Ik zit op 1650. Zo nog een zakje mani nuts maar :)
pi_156122556
O: Yoghurt met muesli
T: Banaan
L: 3 volkoren boterhammen met kaas. Halve paprika, paar cherrytomaatjes en stuk komkommer.
T: Bites #geen idee, een kiwi.
D: Mihoen leftover van gisteren.
S: Bootcamp
T: Beker optimel.
Aan drinken verder 1 kopje koffie, 4 mokken kruidenthee en een half liter water.

Zit ook even te kijken hoe ik sporten de rest van de week in ga delen, vooral omdat ik toch echt weer eens wat aan mijn loopconditie moet gaan doen. Dus zal het vrijdagavond iig hardlopen worden en dan afhankelijk van hoe en wat dit weekend, zondag of maandag weer.
pi_156123462
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

^O^ prima getallen. Zou alleen een beetje jammer zijn als het 1850 aan ijs is of zo natuurlijk :+

Ik zit op 1650. Zo nog een zakje mani nuts maar :)
Nee allemaal gezonde/normale dingen :D
pi_156124031
O: havermout met rijst-kokosmelk
T: blauwe bessen
L: cracker en drie rijstwafels hagelslag (op mijn werk is weinig vegan beleg en ik had geen zin in pindakaas)
T: banaan
D1: beschaafde portie havermout met rijst-kokosmelk
S: BodyPump + drie kwartier rustig fietsen voor mijn knie
T: stukje chocola (10 g)
D2: geen idee en geen honger, misschien bakje Coyo of rijstwafels met hummus of zo
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:47:55 #60
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_156124270
O Skyr
T Sultanas
L Wok2Go (groenten, bief en een half schepje teriyakisaus)
D broodje bal
T worteltjes
Prrrrr
pi_156133304
Weegschaal is lief: 87,4! *O*
Vandaag dagje shoppen in Utrecht... ben benieuwd wat daar morgen het resultaat van is
pi_156133310
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 07:51 schreef Shandaly het volgende:
Weegschaal is lief: 87,4! *O*
Vandaag dagje shoppen in Utrecht... ben benieuwd wat daar morgen het resultaat van is
Sowieso weer heel wat calorieën verbranden met dat geslenter :P
  woensdag 16 september 2015 @ 07:55:36 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_156133334
Ik ben niet bijgelezen. Maar *O* voor shandaly!
(Ook vakantie hier, weinig FOK ;))

Feestje hakt er nogal in op de weegschaal. Heb mezelf even op rantsoen gezet anders kom ik straks weer boven de 80 :(

Ik las wel in een vlaag dat lonaa pfeiffer heeft :( wat kut! Dikke knuffel voor jou :*
disclaimer
pi_156133450
De weegschaal hier is nog steeds niet aardig :(
Maar we gaan gewoon door.
Zometeen (als het droog is) naar de winkel wandelen voor de ingrediënten voor de appelmuffins.
Hopelijk zijn ze goed in te vriezen want wil een voorraadje maken.
pi_156133467
Hier ook geen heel vriendelijke weegschaal.. -O- Maar goed, ben ik inmiddels wel gewend, zakt vanzelf wel weer..
Straks even lekker sporten.
pi_156133559
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:08 schreef Sarabi het volgende:
De weegschaal hier is nog steeds niet aardig :(
Maar we gaan gewoon door.
Zometeen (als het droog is) naar de winkel wandelen voor de ingrediënten voor de appelmuffins.
Hopelijk zijn ze goed in te vriezen want wil een voorraadje maken.
Wat id het recept vd muffins?
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 september 2015 @ 08:25:56 #67
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156133628
Weegschaal is hier best aardig, zeker als je de tijd van de maand erbij neemt... Maar ik wil gewoon 75 zien staan :P
pi_156133659
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:18 schreef Rucola het volgende:

[..]

Wat id het recept vd muffins?
Voor 18 muffins
3 bananen
6 eieren
2 eetlepels kaneel
105 gram kokosmeel
1 theelepel bakpoeder
80 gram rozijnen (10 min. wellen in warm water)
1 appel (jonagold of goudreinet)
2 handjes walnoten (zelf breken)
75 ml kokosolie
Prak de bananen en voeg de eieren toe, roer dit goed door.
Meng in een aparte kom de kokosmeel, kaneel en bakpoeder.
Voeg dit mengsel toe aan het bananenmengsel. En smelt ondertussen de kokosolie in een pannetje. Voeg dit toe aan je cakemengsel. En voeg dan de rest van de ingrediënten toe!
Oven voorverwarmen op 175 graden, 30 min in het midden van de oven en klaar zijn je heerlijke muffins

Recept van Sun, toch?
Ben er nog niet over uit of het meer een T of O is :D
pi_156133668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:25 schreef Sjeen het volgende:
Weegschaal is hier best aardig, zeker als je de tijd van de maand erbij neemt... Maar ik wil gewoon 75 zien staan :P
Ik ben sinds die tijd van de maand 2 kilo 'aangekomen' :(
Heb het idee dat ik door die hormonen juist misschien minder ga wegen.

Achja de spiegel was vanmorgen wel aardig.
pi_156133672
Recept van de sportjuf van Sun :+
En het is gewoon een T hoor :Y ;)
pi_156133691
93 lijkt een soort magisch, onbreekbaar getal op de weegschaal.
pi_156133775
Mijn lijstje voor vandaag:

L: salade met 125gr biefstuk
T: gevulde wrap met kipfilet en salade
S: LB
D: gemarineerde kipfilet, verse frietjes uit de airfryer & sperziebonen
T: 500gr magere kwark & 2 kiwi's
pi_156133840
Lijstje:
O: Tostie met 30+ kaas en ketchup
L: Tonijnsalade met o.a. ei, paprika, augurk, sla.
T: 100 gram achterham
D: Griekse spinazietaart.
T: Rookvlees met ei, 250 gram druiven, hipsteryoghurt.
pi_156133974
Lekker denk ik! Kennen jullie de spelt muffins bij de bagels & beans? O.a. appelkaneel. Heel lekker :'(. Ga vandaag miss eentje halen, alleen weet de kcal niet :')
pi_156134001
Jullie mogen mijn weegschaal wel een keer lenen :+ die van mij is bijna altijd lief, zelfs als ik poffertjes met chocoladesaus en aardbeien opheb.
pi_156134040
Mijn weegschaal geeft gewoon standaard +2 kilo teveel. Overal waar ik ga en weeg, weeg ik 2 kilo minder, dus moet het maar geloven. :+
pi_156134152
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Recept van de sportjuf van Sun :+
En het is gewoon een T hoor :Y ;)
Ik kon geen kokosmeel vinden -O-
Heb nu maar amandelmeel meegenomen.
En wil hem zonder walnoten proberen.
pi_156134170
Ik weet niet meer wie het zei, maar ik drink ook te weinig als ik thuis ben, en daar merk ik in de weegschaal. Net na het weekend weeg ik meer dan midden in de week, ook al eet ik heel netjes in het weekend.
Doordeweeks op kantoor gaat drinken veel makkelijker... Ben extra blij met dit resultaat na anderhalve week vakantie
pi_156134182
Lijstje:

B: 20 min wandelen
O: groene smoothie
L: griekse courgette salade
T: appelmuffin (als het lukt)
D: kip met mihoen en groente
S: uurtje trainen
T: bites
pi_156134310
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:07 schreef Shandaly het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei, maar ik drink ook te weinig als ik thuis ben, en daar merk ik in de weegschaal. Net na het weekend weeg ik meer dan midden in de week, ook al eet ik heel netjes in het weekend.
Doordeweeks op kantoor gaat drinken veel makkelijker... Ben extra blij met dit resultaat na anderhalve week vakantie
Als ik op kantoor ben gaat ook veel beter met eten&drinken ook veel beter en makkelijker :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')