Klopt, het lagere gewicht heb ik inmiddels al.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar denk je dat dat dan ooit nog wel gaat gebeuren?
Een lager gewicht is daarbij vaak niet heilig, voor je zelfbeeld.
Ik kreeg ooit op een fokmeet een compliment dat ik zo'n strak topje durfde te dragen. Ja, gezien mijn gewicht vond ze dat heel dapper. Ik geloof dat het oprecht aardig bedoeld was, maar man oh man wat kwam dat er verrot uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb nu wel al behaald dat ik me bijna niet meer schaam voor mijn lichaam, das al fijn. Gewoon in bikini kunnen lopen of een shortje enz.
Haha ja klinkt altijd leuk zoiets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit op een fokmeet een compliment dat ik zo'n strak topje durfde te dragen. Ja, gezien mijn gewicht vond ze dat heel dapper. Ik geloof dat het oprecht aardig bedoeld was, maar man oh man wat kwam dat er verrot uit
Wel fijn dat je je in ieder geval niet meer schaamt in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klopt, het lagere gewicht heb ik inmiddels al.
Ik ben wel zover dat ik weet dat ik er prima uitzie. Alleen meestal vind ik dat niet![]()
Stomme blijft ook dat ik mezelf nog vaak genoeg dik vind als ik in de spiegel kijk. En dan niet van: ik moet nog wennen aan mijn uiterlijk. Maar gewoon dikker dan de dag ervoor ofzo![]()
Ik heb nu wel al behaald dat ik me bijna niet meer schaam voor mijn lichaam, das al fijn. Gewoon in bikini kunnen lopen of een shortje enz.
Wel een erg bijzonder compliment inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit op een fokmeet een compliment dat ik zo'n strak topje durfde te dragen. Ja, gezien mijn gewicht vond ze dat heel dapper. Ik geloof dat het oprecht aardig bedoeld was, maar man oh man wat kwam dat er verrot uit
Tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:31 schreef Rucola het volgende:
Ik vind kroeg-aandacht meestal kut, maar daar hoef je niet dun voor te zijn joh.
Hoe leuker je jezelf vindt, hoe meer aandacht je krijgt. Dat denk ik.
Zo van; als je blij bent met jezelf en je straalt dat uit, komen er wel mensen op je af. Ook met 15 kilo overgewicht kan je supermooi of aantrekkelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:39 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte.
Zelfvertrouwen is goed. Arrogantie is het tegenovergestelde
Tja...quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:41 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. mijn quote lijkt kapot..
anyway, in het verlengde van het strakke topje van isa..
Ik wil al een tijdje tegen een flink gezette vrouw op de sportschool zeggen dat ik het zo goed vind dat ze er iedere week toch weer is en dat ze enorm d'r best doet, ondanks haar gezet-heid zeg maar.. ik wildat op een steunende manier uiten, maar ik ben zo bang dat er uit komt van : "wat goed dat je dat doed ondanks dat je zo dik bent "
dus ik hou voorlopig maar m'n mond :[
Mja eigenlijk is dat het toch ook?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:41 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. mijn quote lijkt kapot..
anyway, in het verlengde van het strakke topje van isa..
Ik wil al een tijdje tegen een flink gezette vrouw op de sportschool zeggen dat ik het zo goed vind dat ze er iedere week toch weer is en dat ze enorm d'r best doet, ondanks haar gezet-heid zeg maar.. ik wildat op een steunende manier uiten, maar ik ben zo bang dat er uit komt van : "wat goed dat je dat doed ondanks dat je zo dik bent "
dus ik hou voorlopig maar m'n mond :[
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:50 schreef Barreltje het volgende:
mja vandaar dat ik ook zo twijfel..
kijk wat die vrouw verder doet thuis of op haar evt werk weet ik natuurlijk niet. ik weet niet of ze daadwerkelijk kilo's afvalt.
ik vind het gewoon tof dat ze wel de moeite neemt. er zijn ook genoeg mensen die gewoon weg vegeteren op de bank.
en het feit dat je dik bent maakt het JUIST moeilijker om naar de sportschool te gaan. mijn lief ( ook de kleinste niet) heeft er een jaar over gedaan om daadwerkelijk naar de sportschool te gaan.. hij vond zichzelf te dik om er heen te gaan.. mja... van dat denken wordt je ook niet dunner natuurlijk.. dus jah.. ik kan me voorstellen dat het voor dikkere mensen ( Moi inclus) lastiger is om daadwerkelijk naar de sportschool te gaan.. tenmidden van al die slanke lijven die je aankijken van :"ZO! die heeft nog een hoop te doen "
en dan vind ik het gewoon super stoer dat ze WEL gaat.
Ja hoor, maar denk niet dat al zie slanke lijven denken: zo, die heeft nog een hoop te doen. Meeste zijn bezig met zichzelf.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:50 schreef Barreltje het volgende:
kijk wat die vrouw verder doet thuis of op haar evt werk weet ik natuurlijk niet. ik weet niet of ze daadwerkelijk kilo's afvalt.
ik vind het gewoon tof dat ze wel de moeite neemt. er zijn ook genoeg mensen die gewoon weg vegeteren op de bank.
en het feit dat je dik bent maakt het JUIST moeilijker om naar de sportschool te gaan. mijn lief ( ook de kleinste niet) heeft er een jaar over gedaan om daadwerkelijk naar de sportschool te gaan.. hij vond zichzelf te dik om er heen te gaan.. mja... van dat denken wordt je ook niet dunner natuurlijk.. dus jah.. ik kan me voorstellen dat het voor dikkere mensen ( Moi inclus) lastiger is om daadwerkelijk naar de sportschool te gaan.. tenmidden van al die slanke lijven die je aankijken van :"ZO! die heeft nog een hoop te doen "
Ik denk dat het juist veel fijner is om (in de gym, of waar dan ook) behandeld te worden zoals iedereen. Dus zeg gewoon, hee wat tof dat jij zo vaak en zo fanatiek aan het sporten bent! Zonder enige referentie aan of dat ondanks of dankzij het gewicht is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:50 schreef Barreltje het volgende:
daar ben ik het ook mee eens.. en ik was dus op zoek naar de juiste formulering zodat de ander niet gaat denken dat ik het zeg omdat ze dikker is..quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist veel fijner is om (in de gym, of waar dan ook) behandeld te worden zoals iedereen. Dus zeg gewoon, hee wat tof dat jij zo vaak en zo fanatiek aan het sporten bent! Zonder enige referentie aan of dat ondanks of dankzij het gewicht is.
Iemand zei ooit tegen mij dat hij vond dat ik zo goed bezig was in de sportschool. Misschien ook vanwege mijn gewicht, wie weet. Maar het was een neutraal en vriendelijk compliment.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat het juist veel fijner is om (in de gym, of waar dan ook) behandeld te worden zoals iedereen. Dus zeg gewoon, hee wat tof dat jij zo vaak en zo fanatiek aan het sporten bent! Zonder enige referentie aan of dat ondanks of dankzij het gewicht is.
ok... pas je op dat je niet teveel kcal binnen krijgt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:44 schreef Sjeen het volgende:
Weird or what... Ik sta rauwe andijvie te snaaien
rauwe andijviestamp met spekjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:44 schreef Sjeen het volgende:
Weird or what... Ik sta rauwe andijvie te snaaien
ja, was ik dus aan het makenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
rauwe andijviestamp met spekjes
Gut, waarom ben ik ook weer dik
Het kan ook anders geweest zijn. Veel dikke mensen zijn geneigd om wijdvallende kleren te dragen om zichzelf verstoppen. Terwijl er imo meer dan genoeg een figuur hebben voor een getailleerde jurk of wat dan ook. Misschien was het wel oprecht gemeend van "joh staat je echt mooi. Veel beter dan de losse flodders die je soms ziet"quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja eigenlijk is dat het toch ook?
Net als bij isa, diegene denkt dat ze het aardig bedoelt, maar hoezo dan?
Die ander vind je te dik voor het topje dus vind het knap, anders was het niet knap. Dus is het helemaal niet aardig.
en jou voorbeeld ook, omdat ze dik is is het een compliment waard? Klinkt raar eigenlijk. Kun je nog beter een keer zeggen: Hey ben je hier nou alweer? Dat klinkt neutraal en is wel stiekem een compliment
Portiecontrole alleeeesss!quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Flik roerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
nu heb ik trek
ik vind het altijd wel moeilijk om 2 ons groenten door 1 ons aardapelen te mixen bij een andijviestamp.. tips?
net zolang snaaien tot het wel door gaat dusquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
nu heb ik trek
ik vind het altijd wel moeilijk om 2 ons groenten door 1 ons aardapelen te mixen bij een andijviestamp.. tips?
Ik zei al dat het oprecht aardig bedoeld wasquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:58 schreef Fripsel het volgende:
Het kan ook anders geweest zijn. Veel dikke mensen zijn geneigd om wijdvallende kleren te dragen om zichzelf verstoppen. Terwijl er imo meer dan genoeg een figuur hebben voor een getailleerde jurk of wat dan ook. Misschien was het wel oprecht gemeend van "joh staat je echt mooi. Veel beter dan de losse flodders die je soms ziet"
Mijn hele lay-out is plots veranderd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:36 schreef Barreltje het volgende:
wat is er met m'n fok aan de hand?
ik heb ineens een RSS band bovenaan
Dat ook!quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn hele lay-out is plots veranderd.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat ook!
ohw men ohw men ohw men!
dit kan mijn zolder autisme niet aan hoor
Ik vond het juist zo modern ogenquote:
Het doet mij heel erg aan een oud forum van zo'n 15 jaar geleden denken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo modern ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |