Nee, idd, ik zie ze er ook voor aan dat ze gewoon op elkaar gaan schieten Serven en Hongaren...quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Duitsland en aanverwanten op een gegeven moment toch maar buigen en de oostbloklanden ontzien, want die gaan zeker niet overstag.
Niet echt een kleine groep mensen. Kwestie van tijd tot de eerste landen onafhankelijkheid van Brussel willen, de vluchtelingen crisis zal ingrijpende gevolgen hebben in alle lidstaten bij de eerste verkiezingen die vanaf nu gaan volgen. Ook hier is de PVV de grootste geworden in de meest recente peilingen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:30 schreef SuicideErrorist het volgende:
In Bratislava, Slowakije was het laatst ook raak:
Bevat Engelse ondertiteling.
Dat de PVV de grootste wordt, zegt natuurlijk niet zoveel. Zelfs als de partij de verkiezingen wint, dan verovert zij niet meer dan 26/27 zetels. Nog geen 20 procent van het totaal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet echt een kleine groep mensen. Kwestie van tijd tot de eerste landen onafhankelijkheid van Brussel willen, de vluchtelingen crisis zal ingrijpende gevolgen hebben in alle lidstaten bij de eerste verkiezingen die vanaf nu gaan volgen. Ook hier is de PVV de grootste geworden in de meest recente peilingen.
De grootste partij wil inderdaad niet zeggen dat die automatisch de premier leveren en het beleid gaat maken. Waarschijnlijk zal er in dat geval een regering zonder PVV geformeerd worden. Maar, als het een algemene tendens gaat worden, is dat ook een signaal wat je niet naast je neer kunt leggen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat de PVV de grootste wordt, zegt natuurlijk niet zoveel. Zelfs als de partij de verkiezingen wint, dan verovert zij niet meer dan 26/27 zetels. Nog geen 20 procent van het totaal.
Persoonlijk vind ik dat geen signaal dat we de EU per direct moeten opdoeken.
Verder denk ik dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen. Landen als Frankrijk, Duitsland en Nederland zullen de EU niet de rug toekeren. Op z'n hoogst klinkt er wat gemor in Oost-Europa, maar die gasten zijn we toch liever kwijt dan rijk. En de Engelsen stappen er mogelijk uit, maar dat hing al langer in de lucht. Bovendien komen die vanzelf met hangende pootjes terug.
Oostenrijkers/Duitsers mochten er gisteren gewoon door, geen idee of dat nu ook isquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgt iemand die stream? Waarom mogen sommige wel door?
Nee dit zijn mensen uit de groep van mensen die al aan het wachten waren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oostenrijkers/Duitsers mochten er gisteren gewoon door, geen idee of dat nu ook is
Idd ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Worden telkens een man of 20/30 doorgelaten die dan de trap opsprinten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oostenrijkers/Duitsers mochten er gisteren gewoon door, geen idee of dat nu ook is
Dik de meerderheid van de bevolking, 80%, wel eens met de EU, denk je?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat de PVV de grootste wordt, zegt natuurlijk niet zoveel. Zelfs als de partij de verkiezingen wint, dan verovert zij niet meer dan 26/27 zetels. Nog geen 20 procent van het totaal.
Persoonlijk vind ik dat geen signaal dat we de EU per direct moeten opdoeken.
Verder denk ik dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen. Landen als Frankrijk, Duitsland en Nederland zullen de EU niet de rug toekeren. Op z'n hoogst klinkt er wat gemor in Oost-Europa, maar die gasten zijn we toch liever kwijt dan rijk. En de Engelsen stappen er mogelijk uit, maar dat hing al langer in de lucht. Bovendien komen die vanzelf met hangende pootjes terug.
De grens tussen Oostenrijk en Duitsland is ook niet dicht toch, alleen die tussen Servië en Hongarije is nu écht dicht.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Proberen wrs gewoon een beetje te doseren, net als die stoplichten bij invoerstroken op drukke gedeelten van de snelweg...quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Worden telkens een man of 20/30 doorgelaten die dan de trap opsprinten.
Nee maar de manier waarop ze naar die trein mogen is vreemd. Nu gaat langzaam de hele groep omhoog.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De grens tussen Oostenrijk en Duitsland is ook niet dicht toch, alleen die tussen Servië en Hongarije is nu écht dicht.
Ja denk het, al lopen ze nu allemaal omhoog en gelijk chaos op het perronquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Proberen wrs gewoon een beetje te doseren, net als die stoplichten bij invoerstroken op drukken gedeelten van de snelweg...
Dit dus. Mensenmassa's zijn gevaarlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Proberen wrs gewoon een beetje te doseren, net als die stoplichten bij invoerstroken op drukken gedeelten van de snelweg...
Knap dat je dat uit mijn reactie haalt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dik de meerderheid van de bevolking, 80%, wel eens met de EU, denk je?
Anders wordt het te druk en is er gevaar voor verdrukking?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar de manier waarop ze naar die trein mogen is vreemd. Nu gaat langzaam de hele groep omhoog.
Ja dat blijk nu. Was eerst niet duidelijk dat de hele groep mocht gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Anders wordt het te druk en is er gevaar voor verdrukking?
We hebben nog relatief gezien geluk met onze geografische ligging.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:17 schreef Ryan3 het volgende:
Mooi overzichtskaartje van migranten/vluchtelingenstroom mda Agence Franse presse
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |