als jij een boxtje huurt op mijn kosten, mag jij het voor een leuk prijsje doenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:00 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Heb je geld teveel? Als ik nu ruimte had, dan mocht je het geld ook wel aan mij geven, dan trok ik alles wel uit elkaar, maar heb nu al 1 auto in de tuin staan
Die niet weg kan (en mag..iets met verzekering en schorsing).
Mij part zit het ook in het onderblok. Als de reviseur dat constateerd mag hij het onderblok ook gelijk aanpakken. Zodra hij niet ruim boven de 2k uitkomt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:42 schreef -Richard- het volgende:
Niets leuk aan? Waarom ben je dan begonnen met een swap. Als je daaraan begint rol je zo in dat wereldje want anders zou je niet eens aan een motorblok beginnen.
Maar als jij denkt dat het alleen in de kop zit.
Kom anders even lekker je gelijk halen met je sneue smileyquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:42 schreef -Richard- het volgende:
Niets leuk aan? Waarom ben je dan begonnen met een swap. Als je daaraan begint rol je zo in dat wereldje want anders zou je niet eens aan een motorblok beginnen.
Maar als jij denkt dat het alleen in de kop zit.
Had je een pb gestuurd met revisiebedrijfquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:42 schreef scoober het volgende:
[..]
als jij een boxtje huurt op mijn kosten, mag jij het voor een leuk prijsje doen
Vind het gewoon zonde als hij hier zou stoppen. Wel een blok wisselen en daar (denk ik) trots op terug kijken, dan kleppen verhaaltje wat niet goed was en dat ook gewoon oplossen. Dan kun je toch ook de stoute schoenen aantrekken en verder gaan. Ja oke als TS daar geen zin in heeft dan is het niet anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom anders even lekker je gelijk halen met je sneue smiley
"Kijk mij eens superveel verstand van auto's hebben"
Nee gelijk weer TS afpissen in plaats van met normale opbouwende kritiek komen. Wijsneus.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom anders even lekker je gelijk halen met je sneue smiley
"Kijk mij eens superveel verstand van auto's hebben"
Nee gelijk weer TS afpissen in plaats van met normale opbouwende kritiek komen. Wijsneus.
Geen zin in? ik zou het kei leuk vinden! maar ik heb geen kaas gegeten van motoren reviseren, laat staan dat ik er apparatuur voor heb.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:20 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Vind het gewoon zonde als hij hier zou stoppen. Wel een blok wisselen en daar (denk ik) trots op terug kijken, dan kleppen verhaaltje wat niet goed was en dat ook gewoon oplossen. Dan kun je toch ook de stoute schoenen aantrekken en verder gaan. Ja oke als TS daar geen zin in heeft dan is het niet anders.
ja even eraf is voor mij denk ik heel lang bezig zijn en erafquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:45 schreef DonJames het volgende:
Ts, haal de kop even van het blok af. Dan weet je waarschijnlijk al iets meer, en het moet toch gebeuren.
Welnee man. Als je een blok kan swappen kan je een kop lichten ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:40 schreef scoober het volgende:
[..]
ja even eraf is voor mij denk ik heel lang bezig zijn en eraf
Als ik alle tijd en voornamelijk een mooie werkruinmte zou hebben zou ik het wel aandurven, maar dat is helaas niet het geval.
Lees eens terug hoe TS omgaat met opbouwende kritiek?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:58 schreef fathank het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk, dat hij bedoelt dat anderhalf roodje het topje van de ijsberg is![]()
300pk is wat overdreven, en als je aan andere nokkenassen en krukas begint dan wordt het sowieso een duur verhaal.quote:Ik denk, dat het op zich wel meevalt, zeker omdat je het blok zo los aan kan leveren en je niet teveel gekke dingen wilt. Je kunt het blok in originele staat laten opbouwen, maar je kunt natuurlijk ook aan de overmaat kleppen, strakkere veren, scherpere nokken, overmaat zuigers, andere krukas en een dotje MRP goodies gaan en eindigen met 300pk ipv 200Dan zit je alleen op het driedubbele denk ik
![]()
Dit.quote:Wat je evt kunt doen is op eBay e.d. een beetje rondneuzen voor parts, dan krijg je een aardige indicatie van wat je te wachten staat. En shop een beetje rond ipv de revisieboer om de hoek pakken omdat dat lekker in de buurt is.. een revisie moet góed-goed gebeuren.
Beter bij deze revisie is om gewoon het blok zo af te geven bij een goed bedrijf, deze kunnen de de afwijkingen in de cilinder meten, kop meten en compressie en alles meten, anders laat je de kop reviseren en blijkt het onderblok compleet gaar te zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:20 schreef vaginabeheerder het volgende:
Zonde om het werk nu uit te besteden.
De kop eraf halen is niet zo veel werk.
Op YouTube staan filmpjes zat, ik kan wel begrijpen dat je het een beetje zat bent maar tenzij je haast heb met die auto kan je het beter zelf doen.
Als ik zie wat je allemaal al gedaan hebt word die revisie een makkie voor jou
Gewoon geld terugvragen via paypal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:05 schreef scoober het volgende:
man man wat is dat balen zeg! die verkoper van het blok uit engeland reageert niet meer op mijn berichten, en de aankoop bescherming van paypal heft geen betrekking optechnische en draaide onderdelen..
Heb je gelezen wat je zelf gequote hebt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Gewoon geld terugvragen via paypal.
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat je zelf gequote hebt?
Zo te lezen is het vrijwel zeker dat de kop er af moet, wat het ook is. Als ik het tenminste goed begrepen heb en de compressie niet in orde was. Dan kan hij er ook net zo goed af want dan kun je goed kijken. Het is nog maar de vraag of alle kleppen ook echt vervangen moeten worden. Het is een beetje de afweging tussen het ding weer binnen specs brengen of compleet reviseren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:20 schreef boegschroef het volgende:
Maar eerst een zeker weten wat het probleem is voordat je de kop eraf haalt.
de kop gaat er ook af, dan zal eerst gegeken worden hoe het hoonbeeld en de boringen eruit zien. Helaas kan je zo niet zien of de zuigers nog oke zijn. maargoed dan gaat de kop eraf en wordt deze klaar gemaakt om gebouwd te gaan worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:21 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Zo te lezen is het vrijwel zeker dat de kop er af moet, wat het ook is. Als ik het tenminste goed begrepen heb en de compressie niet in orde was. Dan kan hij er ook net zo goed af want dan kun je goed kijken. Het is nog maar de vraag of alle kleppen ook echt vervangen moeten worden. Het is een beetje de afweging tussen het ding weer binnen specs brengen of compleet reviseren.
Je zit soms wel met wat ellende zoals rotte schroefdraad bij de uitlaat. Maar omdat het net allemaal los geweest is zul je in die hoek geen problemen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |