Precies, dan gaat men eruit zien als een overjarige hippie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh aight, nee lang haar en teruglopende haargrens is niet zo charmant
Heb al een dure hobby, hoef er niet nog een bij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is allemaal zo eng niet.
En daarnaast is het leven toch maar kut en kort en kun je er net zo goed een beetje mee spelen en wat experimenteren
wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wil over een half jaartje mijn eerste (en waarschijnlijk laatste) tattoo nemen![]()
Carpe diem op haar pols waarschijnlijkquote:
life love laughquote:
of een oneindig tekentje..quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Carpe diem op haar pols waarschijnlijk
Geen tekst en ook niet op mn polsquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Carpe diem op haar pols waarschijnlijk
okequote:Op dinsdag 15 september 2015 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat ga ik niet verklappen maar ik zal het resultaat tzt wel dm'en.
mooi zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen tekst en ook niet op mn pols
Klopt, maar ik denk dat mensen zich tegenwoordig te veel bezig houden met kleine dingetjes. Kijk naar IS ze zijn ongelooflijk extremistisch bedekken moet dit dat is haram blabla. En ondertussen verkopen en verkrachten ze vrouwen, gebruiken geweld en doen alle erge dingen die het geloof verbied en bestraft. Dikke bullshitquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het was geen grap net: jij mag dit toch serieus niet van je geloof? Of houd je je niet zo strikt aan de regeltjes
iets groots?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
Nee het is niet zo'n uitgekauwd iets
Of een veertje op d'r enkel.quote:
waarom pas aan het einde van de dagquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat mensen zich tegenwoordig te veel bezig houden met kleine dingetjes. Kijk naar IS ze zijn ongelooflijk extremistisch bedekken moet dit dat is haram blabla. En ondertussen verkopen en verkrachten ze vrouwen, gebruiken geweld en doen alle erge dingen die het geloof verbied en bestraft. Dikke bullshit
Ben sws voorstander van ieder gelooft op zijn eigen manier. Ik focus mij liever op een goed mens zijn en andere dingen natuurlijk die ik toepas dan een piercing hebben of je lippen op te spuiten. Aan het einde van de dag heb ik liever dat dan mongolen zoals IS.
een snorretje op je vinger is ook helemaal hipquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of een veertje op d'r enkel.
omdat ik in uitkering zit en dan pas wakker wordquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:49 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom pas aan het einde van de dag
Engels kan inderdaad niet altijd letterlijk vertaald worden naar Nederlands.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:49 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom pas aan het einde van de dag
Ik wed dat je er meerdere gaat nemen na je eerstequote:Op dinsdag 15 september 2015 09:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wil over een half jaartje mijn eerste (en waarschijnlijk laatste) tattoo nemen![]()
Hhhhhquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Engels kan inderdaad niet altijd letterlijk vertaald worden naar Nederlands.
Waarom?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wed dat je er meerdere gaat nemen na je eerste
Als ik in de informele ICT-sector terecht kan komen neem ik misschien ook wel sleeves omdat dat gewoon super baas isquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:49 schreef Crip het volgende:
Als ik zou tatten zou ik een sleeve nemen. beetje zo cartoon/stripboek/anime
lekker weaboo/hipster dit.
waar staat die van jou?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:52 schreef Chai het volgende:
Later in het bejaardentehuis zullen de tattoolozen wel in de minderheid zijn.
lekker hipquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Engels kan inderdaad niet altijd letterlijk vertaald worden naar Nederlands.
dacht dat jij een tribal op je onderrug hadquote:
Dat was een plakplaatje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:54 schreef Matip het volgende:
[..]
dacht dat jij een tribal op je onderrug had
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:55 schreef Crip het volgende:
chai lijkt me niet zo'n type voor tattoo. wel zo iemand die ondertussen een clitpiercing heeft
ik vind ze op zich wel mooi, maar zou er zelf geen nemen omdat ik vermoed dat ik hem na een paar jaar toch niet meer mooi zou vindenquote:
een chaibal xdquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:54 schreef Matip het volgende:
[..]
dacht dat jij een tribal op je onderrug had
Daarom moet je eigenlijk ook een aantal jaren wachten nadat het ontwerp klaar is. Bijna niemand doet dat, ik weet het. Maar dat verkleint wel de kans dat je je tattoo een aantal jaren nadat hij gezet is niet meer wil.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind ze op zich wel mooi, maar zou er zelf geen nemen omdat ik vermoed dat ik hem na een paar jaar toch niet meer mooi zou vinden
Waaromquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik vind ze op zich wel mooi, maar zou er zelf geen nemen omdat ik vermoed dat ik hem na een paar jaar toch niet meer mooi zou vinden
tong80quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou er iemand zijn met een FOK! tattoo
Dannyquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou er iemand zijn met een FOK! tattoo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |