Waarom?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wed dat je er meerdere gaat nemen na je eerste
Als ik in de informele ICT-sector terecht kan komen neem ik misschien ook wel sleeves omdat dat gewoon super baas isquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:49 schreef Crip het volgende:
Als ik zou tatten zou ik een sleeve nemen. beetje zo cartoon/stripboek/anime
lekker weaboo/hipster dit.
waar staat die van jou?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:52 schreef Chai het volgende:
Later in het bejaardentehuis zullen de tattoolozen wel in de minderheid zijn.
lekker hipquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Engels kan inderdaad niet altijd letterlijk vertaald worden naar Nederlands.
dacht dat jij een tribal op je onderrug hadquote:
Dat was een plakplaatje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:54 schreef Matip het volgende:
[..]
dacht dat jij een tribal op je onderrug had
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:55 schreef Crip het volgende:
chai lijkt me niet zo'n type voor tattoo. wel zo iemand die ondertussen een clitpiercing heeft
ik vind ze op zich wel mooi, maar zou er zelf geen nemen omdat ik vermoed dat ik hem na een paar jaar toch niet meer mooi zou vindenquote:
een chaibal xdquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:54 schreef Matip het volgende:
[..]
dacht dat jij een tribal op je onderrug had
Daarom moet je eigenlijk ook een aantal jaren wachten nadat het ontwerp klaar is. Bijna niemand doet dat, ik weet het. Maar dat verkleint wel de kans dat je je tattoo een aantal jaren nadat hij gezet is niet meer wil.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind ze op zich wel mooi, maar zou er zelf geen nemen omdat ik vermoed dat ik hem na een paar jaar toch niet meer mooi zou vinden
Waaromquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik vind ze op zich wel mooi, maar zou er zelf geen nemen omdat ik vermoed dat ik hem na een paar jaar toch niet meer mooi zou vinden
tong80quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou er iemand zijn met een FOK! tattoo
Dannyquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou er iemand zijn met een FOK! tattoo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |