Je hebt een volle bos dusquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als ik een kale kruin zou hebben misschien. Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Het verouderd heel erg, maar ik heb slechts een teruglopende haargrens, zit in de familie.
Het boeit me niet.
JIJ OF IK!!!????quote:
wat kost zoiets?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:34 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zou het ook wel doen als ik moneys had. Wel slechts een klein spuitje. Gwn subtiel. Niet direct a la angelina jolie
#durfttezeggen
hey ik heb echt waardering voor jouw UI manquote:
tenks breauquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:35 schreef Matip het volgende:
hey ik heb echt waardering voor jouw UI man
ja, misschien was ik dan niet gefaald op de uniquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is nu ook goed te merken he
geen idee.quote:
Halfjaarlijks dingetje zal het dan dus wel wordenquote:
Ja, maar wel een teruglopende haargrens dus lang haar houden zit er niet in want dat is geen porum.quote:
Ieder zijn eigen ding toch, ene neemt tientallen tats, andere doet alles onder etc etc.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
500 euro om synthetische middelen in je gezicht te laten spuiten (en daar enthousiast van worden)??? Goed ik denk dat ik hier even weg ben voor ik meer narigheden des levens ontdek
Het is allemaal zo eng niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
500 euro om synthetische middelen in je gezicht te laten spuiten (en daar enthousiast van worden)??? Goed ik denk dat ik hier even weg ben voor ik meer narigheden des levens ontdek
jammerquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga het niet doen tho, niet mijn ding. Ziet wel nice bij dr uit, niet fake-ish ofzo.
Oh aight, nee lang haar en teruglopende haargrens is niet zo charmantquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, maar wel een teruglopende haargrens dus lang haar houden zit er niet in want dat is geen porum.
Ik heb het jarenlang op 1mm gehouden, maar sinds m'n werk in Noorwegen houd ik het nu, ivm de kou in Scandinavië op ongeveer 4 cm en ik heb krullen (van nature) dus het lijkt iets korter.
Het was geen grap net: jij mag dit toch serieus niet van je geloof? Of houd je je niet zo strikt aan de regeltjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst, vind het sws duur trouwens.
Precies, dan gaat men eruit zien als een overjarige hippie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh aight, nee lang haar en teruglopende haargrens is niet zo charmant
Heb al een dure hobby, hoef er niet nog een bij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is allemaal zo eng niet.
En daarnaast is het leven toch maar kut en kort en kun je er net zo goed een beetje mee spelen en wat experimenteren
wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:44 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wil over een half jaartje mijn eerste (en waarschijnlijk laatste) tattoo nemen![]()
Carpe diem op haar pols waarschijnlijkquote:
life love laughquote:
of een oneindig tekentje..quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Carpe diem op haar pols waarschijnlijk
Geen tekst en ook niet op mn polsquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Carpe diem op haar pols waarschijnlijk
okequote:Op dinsdag 15 september 2015 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat ga ik niet verklappen maar ik zal het resultaat tzt wel dm'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |