ilhquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Grass, wat is er met je been gebeurd
zijn er mensen die zo denken?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En dan denk je niet: kom laat ik lekker ijverig zijn en het uitgevallen uur op school aan mijn opdrachten werken?
kinkyquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe noem je mij??? IN DE HOEK!
Vwo mentaliteit hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En dan denk je niet: kom laat ik lekker ijverig zijn en het uitgevallen uur op school aan mijn opdrachten werken?
?!quote:
Ah, ik ben er uit. Je wilt juf worden. Leuk, m'n zus is het ook.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe noem je mij??? IN DE HOEK!
haha jellyquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom doe je nu stoer tegen Ifim eigenlijk, eerst zat je nog op je knietjes aan haar kont.
Niels zijn haarimplantaten niet iets voor jou? Net als joling?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah, we zijn er uit. Je wilt juf worden. Leuk, m'n zus is het ook.
Van regen smelt je niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:30 schreef Crip het volgende:
Oh nvm regent, wacht tot het weg is.
/dagboek
Vriendin van mij heeft dr lippen laten opspuiten, ziet mooi uit. Nu heb ik iets van dat wil ik ookquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft dr lippen laten opspuiten, ziet mooi uit. Nu heb ik iets van dat wil ik ook
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft dr lippen laten opspuiten, ziet mooi uit. Nu heb ik iets van dat wil ik ook
geilquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:31 schreef Crip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |