verloedering van Nederlands onderwijsquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Van een VWO'er verwacht ik toch wel wat meer.
Mijn IQ is hoger dan mijn EQ ben ik bangquote:
Maaaaar ik heb wel een FOK-ker gemeetquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
verloedering van Nederlands onderwijs
sorry, mijn talenknobbel is gewoon niet groot genoegquote:
en meteen aan je moeder voorgesteld?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maaaaar ik heb wel een FOK-ker gemeet
Onee, ik ging alleen. En mijn moeder ging terug naar huisquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en meteen aan je moeder voorgesteld?
Vleeskeuring. Logisch toch? Ik ben al zo vaak door de vleeskeuring gegaan, niet normaal meer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en meteen aan je moeder voorgesteld?
mcgrath zeker, die grijpt elke foksterquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maaaaar ik heb wel een FOK-ker gemeet
kloptquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
mcgrath zeker, die grijpt elke fokster
Waarom doe je nu stoer tegen Ifim eigenlijk, eerst zat je nog op je knietjes aan haar kont.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze lachte hem uit toen zij op haar knietjes zatquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom doe je nu stoer tegen Ifim eigenlijk, eerst zat je nog op je knietjes aan haar kont.
Nee, hij wilde nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oooh, wat gemeenquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze lachte hem uit toen zij op haar knietjes zat
30+quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn eerste uur viel kennelijk uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Godverdomme wat kinderachtig. Moeten jullie niet naar school of zo?
Straksquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
oke nielsquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Grass, wat is er met je been gebeurdquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
zit gewoon al op school, trutjequote:Op dinsdag 15 september 2015 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
En dan denk je niet: kom laat ik lekker ijverig zijn en het uitgevallen uur op school aan mijn opdrachten werken?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mijn eerste uur viel kennelijk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |