Ik was in Utrecht, Eindhoven, Amsterdam, Rotterdam, Dorichem, Tilburg.. We hadden kunnen meetenquote:Op dinsdag 15 september 2015 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Omg ik was zaterdag in Amersfoort Utrecht en Eindhoven. So close.
Het was lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ging naar Eindhoven en wilde via Eindhoven naar Rotterdam gaan. Trein te vroeg, kwam uit in Gorinchem. Ging naar Amsterdam, kreeg een boete, ging naar Rotterdam, viel een trein uit. Pakte de juiste, om vervolgens in Heerlen die te pakken naar Maastricht ipv Kerkrade. Ik had geen eten bij me, geen geld, geen drinken, en een telefoon die bijna leeg was
waarom ging je richting rotterdam, wat ging je doen, waarom neem je in godsnaam geen geld mee enzovoortsquote:
Het erge is; na een tijdje vind je het totaal niet leuk, waardoor je het opeens heel erg grappig begint te vindenquote:Op dinsdag 15 september 2015 08:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
En die hufters nog een boete geven ook.![]()
Hier in België krijgt men dan kosteloos een 'verdwaalde reiziger' -ticket.
Graf-Nederland.
Ja... We hadden het vergetenquote:Op dinsdag 15 september 2015 08:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen geld? Why... ik ga nooit zonder geld weg
we?quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja... We hadden het vergeten
McGrath nog een paar keer achter een station gemeet en allesquote:
Ik ging samen met m'n moeder winkelen in Eindhoven maar dat vond ik te dichtbij, dus wilde ik naar Rotterdam gaan. En ik had geen geld bij me, omdat ik verwend benquote:Op dinsdag 15 september 2015 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ging je richting rotterdam, wat ging je doen, waarom neem je in godsnaam geen geld mee enzovoorts
Nope, en met m'n moederquote:
dan moet je moeder toch geld bij hebben..quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ging samen met m'n moeder winkelen in Eindhoven maar dat vond ik te dichtbij, dus wilde ik naar Rotterdam gaan. En ik had geen geld bij me, omdat ik verwend ben
Terechte boetequote:Op dinsdag 15 september 2015 08:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ging naar Eindhoven en wilde via Eindhoven naar Rotterdam gaan. Trein te vroeg, kwam uit in Gorinchem. Ging naar Amsterdam, kreeg een boete, ging naar Rotterdam, viel een trein uit. Pakte de juiste, om vervolgens in Heerlen die te pakken naar Maastricht ipv Kerkrade. Ik had geen eten bij me, geen geld, geen drinken, en een telefoon die bijna leeg was
Ik weet het, maar we vergaten het op het stationquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je moeder toch geld bij hebben..
fitten?quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:08 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik weet het, maar we vergaten het op het station
Borden lezen is te veel gevraagd voor mequote:Op dinsdag 15 september 2015 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iflm haar ma snapt dan ook totaal niks van treinen. Borden lezen is al te veel gevraagd voor de Limburgers
Van een VWO'er verwacht ik toch wel wat meer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iflm haar ma snapt dan ook totaal niks van treinen. Borden lezen is al te veel gevraagd voor de Limburgers
ooit iq test gedaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Borden lezen is te veel gevraagd voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |