Dat eerste. Beetje overtrokken reactie.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:18 schreef AgeEll het volgende:
[..]
De hitlergroet of dat ze er niet bij zijn.
Oh? Dus jij hebt er geen probleem mee?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat eerste. Beetje overtrokken reactie.
Neh.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Oh? Dus jij hebt er geen probleem mee?
In de USA heeft meneer Anselmo het recht op vrijheid van meningsuiting. Het geeft ons echter het recht om het niet met hem eens te zijn en hem niet meer uit te nodigen.quote:
Dat is uiteraard waar, maar ik zou niet zo reageren.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:16 schreef Mark het volgende:
[..]
In de USA heeft meneer Anselmo het recht op vrijheid van meningsuiting. Het geeft ons echter het recht om het niet met hem eens te zijn en hem niet meer uit te nodigen.
Wat mij betreft geeft hij nooit meer een concert in Nederland.
als je als festival niet met dat soort praktijken geassocieerd wenst te worden, dan cancel je dat optreden.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat is uiteraard waar, maar ik zou niet zo reageren.
Nja, tenzij ik zou denken dat er dan bezoekers wegblijven. Denk jij dat?
Er zal niemand zijn kaartje inleveren omdat zo'n bekrompen idioot op het podium staat. Maar er zijn al genoeg adhesiebetuigingen te lezen op FB aan het adres van de organisatie om in te zien dat het weldenkende deel van het publiek hem liever niet ziet. En de organisatie ook niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat is uiteraard waar, maar ik zou niet zo reageren.
Nja, tenzij ik zou denken dat er dan bezoekers wegblijven. Denk jij dat?
Je vindt het leuk om andere users na te praten? Post van Mark hierboven is van dezelfde strekking...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
als je als festival niet met dat soort praktijken geassocieerd wenst te worden, dan cancel je dat optreden.
Tokus kan prima zijn eigen mening verwoorden. Dat wij (en het gros der metalheads) hetzelfde denken lijkt me in dit geval niet meer dan logisch.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om andere users na te praten? Post van Mark hierboven is van dezelfde strekking...
Ik denk niet hetzelfde. Ik vind het een kinderachtige actie die nergens op slaat, maar verder niet echt schokkend.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Tokus kan prima zijn eigen mening verwoorden. Dat wij (en het gros der metalheads) hetzelfde denken lijkt me in dit geval niet meer dan logisch.
Ik zei al dat het grootste deel het eens is, rare uitzonderingen houd je altijdquote:Op maandag 1 februari 2016 10:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik denk niet hetzelfde. Ik vind het een kinderachtige actie die nergens op slaat, maar verder niet echt schokkend.
Ik zal dit onthouden voor het geval ik jou eens iets zie posten dat iemand al gezegd heeft.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om andere users na te praten? Post van Mark hierboven is van dezelfde strekking...
Joh, zekere mate van alcohol/drugsmisbruik is gewoon gemeengoed in dat wereldje, daar gaat geen festivalorganisator over vallen. En er zijn best wat voorbeelden van grote artiesten die de meest domme shit hebben gedaan onder invloed. Maar dit gaat gewoon écht te ver en toont de ware aard van het beestje.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Volstrekt logisch. Fortarock is op dit moment de werkgever van de band. Als ik hier op mijn werk dat soort praktijken ga uitvoeren dan hoef ik ook niet meer te komen.
En als het echt door de alcohol en/of drugs komt dan is het eigenlijk alleen maar erger. Gewoon duidelijk laten blijken dat dit niet door de beugel kan, en dat dit niet gewenst is op de Nederlandse festival weides.
er lijken ook maar twee soorten reacties te zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 10:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Er zal niemand zijn kaartje inleveren omdat zo'n bekrompen idioot op het podium staat. Maar er zijn al genoeg adhesiebetuigingen te lezen op FB aan het adres van de organisatie om in te zien dat het weldenkende deel van het publiek hem liever niet ziet. En de organisatie ook niet meer.
Je moet in dit soort zaken niet laten leiden door verkoop, maar door je eigen ethische normen en waarden.
Dat je nou als 'consument' / muziekliefhebber punt 1 aanhangt kan ik me érgens nog voorstellen. Ik persoonlijk kan hem niet los zien van z'n uitspraken, maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die denken 'Ik vind het goeie muziek, zijn verdere meningen interesseren me niet'. Maar goed, als festival kan je simpelweg dit niet negeren, aangezien die passiviteit haast een signaal van goedkeuring afgeeft.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
er lijken ook maar twee soorten reacties te zijn
-"het boeit me niet wat hij zegt, laat hem gewoon spelen"
-"goed dat FortaRock er wat van zegt en de band wil cancellen"
waarom nerdyquote:Op maandag 1 februari 2016 12:46 schreef Gehenna het volgende:
Als luisteraar kan ik het gedachtengoed van de artiest prima los zien van de muziek, zolang het maar niet doorschemert in de muziek of een plek krijgt in hun optredens.
Zo luister ik graag naar Burzum, maar vind ik Varg toch echt wel een (nerdy) randdebiel![]()
Als festival organisatie (stel dat ik het was) zou ik hier wel stelling in nemen.
Die gast is niet lekker. Gaat de boeken in als black metal kameleon. Mooie witte baard trouwens. Hij is nu echt oud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |