Je hebt gelijk:quote:Op woensdag 18 november 2015 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eentje toch? Rest volgende week?
twitter:fortarock twitterde op maandag 23-11-2015 om 12:00:04ELUVEITIE BEVESTIGD VOOR FORTAROCK 2016!Op zondag 5 juni 2016 zal ook Eluveitie van de partij zijn op FortaRock!... https://t.co/3WvaXtixGE reageer retweet
twitter:fortarock twitterde op woensdag 02-12-2015 om 12:00:04OBITUARY BEVESTIGD VOOR FORTAROCK 2016!De legendarische death metalband Obituary is toegevoegd aan de line-up... https://t.co/79NvxTBGbX reageer retweet
Gaat de vvk niet zo goed denk je?quote:Op woensdag 2 december 2015 12:21 schreef Tokus het volgende:
en de earlybird-periode is verlengd met vijf weken, tot 7 januari.
Ik dacht dat die wel reuze populair waren hier. In mijn kennissenkring iig wel.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:30 schreef Mark het volgende:
Met Volbeat als headliner zou me dat niks verbazen
Doen het ook niet "slecht" maar niet als headliner.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat die wel reuze populair waren hier. In mijn kennissenkring iig wel.
Ik snap het zelf ook niet echt
vanwege dat er nog niets over de preparty bekend is, zeggen ze.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gaat de vvk niet zo goed denk je?
Vorig jaar wel?quote:Op maandag 21 december 2015 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Gojira is nu ook toegevoegd aan de line-up.
Ben nog niet enthousiast dit jaar.
Toen hadden ze nog wel een waardige headliner (of je het nu leuk vind of niet, Slipknot staat er op beter op dan Volbeat). En toen stonden er best een aantal mooie namen op het affiche (Lamb Of God, Godsmack, Exodus, Epica, Red Fang).quote:
Oh vanuit organisatorisch oogpunt zou dat best kunnen, maar ik kijk er zelf als fan/bezoeker tegen aan. En dan vind het programma kwalitatief heel vergelijkbaar met vorig jaarquote:Op maandag 21 december 2015 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog wel een waardige headliner (of je het nu leuk vind of niet, Slipknot staat er op beter op dan Volbeat). En toen stonden er best een aantal mooie namen op het affiche (Lamb Of God, Godsmack, Exodus, Epica, Red Fang).
Megadeth en King Diamond zijn wel ok, maar verder vind ik het allemaal nog niet super.
quote:Zondag 5 juni: Volbeat, Megadeth, Disturbed, King Diamond, Eluveitie, Obituary, Abbath, Dark Funeral, Havok, Windhand en meer!
Zaterdag 4 juni: Gojira, Legion of the Damned en meer!
De verkoop van de early birds is gestart. Hieronder de ticketprijzen.
Tot en met donderdag 7 januari
Early bird zondag ¤ 49 plus ¤ 2,50 servicekosten
Early bird combi (zondag & zaterdag) ¤ 59 plus ¤ 2,50 servicekosten
Vanaf vrijdag 8 januari
Zaterdag ticket ¤ 25 plus ¤ 2,50 servicekosten
Zondag ticket ¤ 69 plus ¤ 2,50 servicekosten
Combi ¤ 85 plus ¤ 2,50 servicekosten
Ticketlinks:
Combiticket: www.ticketmaster.nl/event/155441
Zondag: www.ticketmaster.nl/event/155435
quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:04 schreef Mark het volgende:
Within Temptation bevestigd voor de zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Helemaal niks mis mee hoor.En zal zeker niet voor de pre party niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 06-01-2016 12:29:50 ]
Is nou volgens mij niet bepaald een band die lekker ligt bij het Forta publiek?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee hoor.En zal zeker niet voor de pre party niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |