Dat is het probleem niet, dat doorgaan tot vroeg in de ochtend. Dat gaat me niet meer lukkenquote:Op maandag 14 september 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog iemand met je wil zuipen
Dat moet je ook niet elke week proberen ....quote:Op maandag 14 september 2015 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, dat doorgaan tot vroeg in de ochtend. Dat gaat me niet meer lukken
Eéns per maand is al veelquote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet elke week proberen ....
Dat heb ik een paar weken geleden wel gemerkt, ik heb de hele zondag als een zombie op de bank gelegenquote:Op maandag 14 september 2015 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, dat doorgaan tot vroeg in de ochtend. Dat gaat me niet meer lukken
Het gebeurt wel eens ja, en dan boet ik.quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil je het dan nog wel? Wat schiet je er mee op ?
Een jaar of 10 geleden gebeurde het regelmatig dat ik op een doordeweekse avond na een gezellig etentje tot een uur of 3 in de nacht zat "na te tafelen" en dan de volgende dag weer gewoon aan het werk. Nu moet ik daar niet meer aan denken.quote:Op maandag 14 september 2015 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gebeurt wel eens ja, en dan boet ik.
Soms kan het het me niet schelen en kan het
Ja dat dus, ik deed dat regelmatig. Ik hou er rekening mee. En als ik het gezellig heb en ik heb de volgende dag niks dan maakt het niet uit. Al moet ik wel zeggen dat ik daar dan van baal.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden gebeurde het regelmatig dat ik op een doordeweekse avond na een gezellig etentje tot een uur of 3 in de nacht zat "na te tafelen" en dan de volgende dag weer gewoon aan het werk. Nu moet ik daar niet meer aan denken.
Hij heb geen TV , dus uitzending gemist op de pc dan maar toch..quote:Op maandag 14 september 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
Voor Hut....
http://www.npodoc.nl/live/wetenschap.html
net gezien...
Aflevering 2: So Human, So Chimp
In aflevering twee onderzoekt Alan Alda onze naaste verwanten: chimpansees. Onze genen verschillen maar één of twee procent van elkaar. Wat delen we met hen, en welke nieuwe eigenschappen hebben mensen ontwikkeld sinds we onze eigen weg gingen in de evolutie? Alan doet mee aan verschillende experimenten, en ontdekt waar mensen uniek in zijn. Alleen wij kunnen nadenken over dingen die niet fysiek aanwezig zijn: zoals de ideeën en gedachten van anderen. Deze vaardigheid kunnen we goed gebruiken in onze gezamenlijke ‘onderneming’ – de menselijke beschaving.
Uitzending op maandag 14 september om 20.20 uur
quote:Op maandag 14 september 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[quote]Hij heb geen TV , dus uitzending gemist op de pc dan maar toch..
kijk ze...quote:Ik ga even de Spaanse serie over het leven van Karel de Vijfde kijken... (in het Spaans)
Nope. Geen tijd voor gehad.quote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef chufi het volgende:
He golfer... Nog gekeken afgelopen weekend op de Kennemer?
ik kan zelfs lopen als het vloed isquote:Op maandag 14 september 2015 23:54 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je ken met eb toch ook lopen.
Moet je wel snel lopen ... en kun je niet de kortste route nemen die de boot nu wel neemt min of meer volgens mijquote:Op maandag 14 september 2015 23:54 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je ken met eb toch ook lopen.
in mijn tweede huisquote:Op maandag 14 september 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ben je nu uiteindelijk gecrashed? Familie in de buurt op het vaste land?
ik ook nietquote:Op maandag 14 september 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een 2e had staan..
ik lig in een bushokjequote:Op dinsdag 15 september 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel een auto dan? Of slaap je nu bij de chauffeur?
Ken je geen prive taxibootchauffeur die nog ff een tochtje wil maken? Eenmaal daar is het maar een kort stukje lopen ...quote:
Nog maar 8 uur en je bent weer op je eilandje .....quote:
Ben je er doorheen getieftquote:
Hebben die ook hun boot gemist?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, bijna doodvermoord door boze gadbasten
En dat is ?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:27 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Speciaal voor jou draai ik rustgevende muziek.
Zal elke dag wel een flink aantal mensen overkomen lijkt me... Vandaar ook mn CheapHostel voorstel ..quote:
Kraakschandaal ken ik mijn hele fok leven al. Dat hij radio doet wist ik niet. Of is dat weer een Piet kloonquote:
No more to sayquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kraakschandaal ken ik mijn hele fok leven al. Dat hij radio doet wist ik niet. Of is dat weer een Piet kloon
Waarvan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je zn stamboek gegevens piraat?
Ik vind je ui altijd zo bijzonderquote:
Sandaal en vandaal bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de hele serie ? Of zijn jullie die vergeten ?
Niet mijn kopje theequote:
Juist wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:49 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je moet er ook geen thee bij drinken.
Nope.quote:
Ok dan is het te begrijpen... B weg bij een inactief VUMC? Of schuift ze intern door?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope.
Even wat andere dingen aan het hoofd.
3 crematies in 1 week en een nieuwe baan voor B.
Die kun je toch meestal zelf uitkiezen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:03 schreef kraakschandaal het volgende:
Zo'n urn is nog best wel zwaar.
Bemoei me daar niet mee, vrouw vertelde het.quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kun je toch meestal zelf uitkiezen?
Ja OK was ook niet jouw taak om dat te bepalen en om mee te dragen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:05 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Bemoei me daar niet mee, vrouw vertelde het.
Na de "watersnoodramp" bij het Vumc en het gegeven dat ze daar niet haar contract verlengd krijgt is ze op haar ouwe (56) dag opnieuw aangenomen bij het Rodekruis Ziekenhuis.quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
Ok dan is het te begrijpen... B weg bij een inactief VUMC? Of schuift ze intern door?
Goed om te horen golfer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Na de "watersnoodramp" bij het Vumc en het gegeven dat ze daar niet haar contract verlengd krijgt is ze op haar ouwe (56) dag opnieuw aangenomen bij het Rodekruis Ziekenhuis.
Ik ben die zooi wel even zat. (muziek)quote:
Ok dus je gaat pitten Of wil je wat anders.. Je kan iets voorstellen aan de draaierquote:Op dinsdag 15 september 2015 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben die zooi wel even zat. (muziek)
Ok dat vroeg ik netquote:Op dinsdag 15 september 2015 03:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heb wel al geslapen maar ben nu al wakker.Ik ga later nog wel proberen te slapen.
Moet je wel vroeg op of zo ?quote:Op dinsdag 15 september 2015 03:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heb wel al geslapen maar ben nu al wakker.Ik ga later nog wel proberen te slapen.
Heb hem aangezet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 03:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je van lekker muziekjes houdt? We hebben nu DJ Piet draaien op radio49.nl
Jammer, anders had ik dat geregeld ....quote:Op dinsdag 15 september 2015 03:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Weet nog niet precies hoe laat.
Welke voorwaarden?quote:Op dinsdag 15 september 2015 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik dat geregeld ....
Onder bepaalde voorwaarden
Had je die echt meegenomen uit Spanje dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 03:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een glaasje Chufi , moet je wel hier langs komen..
Ja die staat er nog steeds..quote:Op dinsdag 15 september 2015 04:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Had je die echt meegenomen uit Spanje dan?![]()
ben je zwanger?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:01 schreef sig000 het volgende:
Ik post nog even in afwachting van het volgende streepje.
Dan moet ik voor die tijd eens langskomen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 04:07 schreef chufi het volgende:
Maar het is beperkt houdbaar .. tot ergens in 2016
Dus ik verwacht wel actie ..
Dat zouden meer mensen moeten lezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:41 schreef sacha het volgende:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)crisis-te-begrijpen/
een samenvatting in Jip en Janneke taal
Ik dacht dat je eerst bij mij op de koffie zou komenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dan moet ik voor die tijd eens langskomen.
Volgens mij zoekt ze een man.....of zou het echt om de koffie gaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerst bij mij op de koffie zou komen
Misschien zoekt ze ook wat gezelligheid....quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt ze een man.....of zou het echt om de koffie gaan?
En had je een gezellige verjaardag?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze ook wat gezelligheid....
als ze een man zoek kan ze beter bij Chuf langsgaan, dáár kan ik dan weer niet bij helpen
Beste verjaardag ooit Moquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En had je een gezellige verjaardag?
Dat is fijn om te horen. En het is je namens mij ook van harte gegund. Hieperdepiep hoera!!!quote:
Dank je wel... maar het is alweer dinsdag hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen. En het is je namens mij ook van harte gegund. Hieperdepiep hoera!!!
nou en?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:32 schreef chufi het volgende:
En nu de troonrede.... Het gaat niet helemaal soepeltjes 2 correcties in 20 seconden..
Elk jaar hetzelfde nietszeggende lulverhaaltje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:32 schreef chufi het volgende:
En nu de troonrede.... Het gaat niet helemaal soepeltjes 2 correcties in 20 seconden..
Daarom mag ik in dit topic zoveel zemelen als ik wil, dat vind ik tof, dank je Soury!quote:
Monarchie is monarchie = niet van deze tijd.quote:
Ik heb misschien 2 minuten gezien van het geheelquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:44 schreef FANN het volgende:
ah... prinsjesdag... ik lees het wel wat er gaat gebeuren
Ah... ik helemaal niksquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb misschien 2 minuten gezien van het geheel
http://www.nu.nl/prinsjes(...)rinsjesdag-2015.htmlquote:Iedereen wil gezond en zelfstandig oud worden. Als dat op enig moment niet meer kan, willen mensen kunnen rekenen op goede ondersteuning en zorg, voor een waardige oude dag. Er komt structureel 210 miljoen euro beschikbaar om de zorg in de verpleeghuizen te verbeteren en ruimte te maken voor meer persoonlijke aandacht.
Ik ga echt niet naar die onzin kijken, wat veranderd er als ik wel kijk? Niets! Dus in feite is het zonde van mijn tijd.quote:
Ik heb ook niet gekeken, je kan die hele troonrede ook gewoon lezen als je dat wil.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naar die onzin kijken, wat veranderd er als ik wel kijk? Niets! Dus in feite is het zonde van mijn tijd.
Dat zal ik achteraf ook wel doen, ik ben iemand die ook altijd gaat stemmen, dat zie ik als mijn 'plicht' en daarna wacht ik wel af wat ze ermee doen, maar ik ga dat echt niet allemaal volgen, als ik de samenvatting lees of zie is het wel voldoende.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken, je kan die hele troonrede ook gewoon lezen als je dat wil.
http://www.nu.nl/prinsjes(...)rinsjesdag-2015.html
of je lees het niet, ook goed
Niemand die je verplicht Mo, ik lag effe te pittenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zal ik achteraf ook wel doen, ik ben iemand die ook altijd gaat stemmen, dat zie ik als mijn 'plicht' en daarna wacht ik wel af wat ze ermee doen, maar ik ga dat echt niet allemaal volgen, als ik de samenvatting lees of zie is het wel voldoende.
Sowieso, ik ga echt geen uur naar die Dijselbloem kijken met zijn lelijke kop in zijn circusdirecteur kostuum.![]()
Het is simpel, als je niet gaat stemmen heb je m.i. achteraf ook geen recht van spreken en moet je niet gaan lopen zeiken. En aangezien ik zeiken als hobby heb moet ik dus wel gaan stemmen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand die je verplicht Mo, ik lag effe te pitten
Ik weet niet of ik ga stemmen, zou eigenlijk wel moetenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is simpel, als je niet gaat stemmen heb je m.i. achteraf ook geen recht van spreken en moet je niet gaan lopen zeiken. En aangezien ik zeiken als hobby heb moet ik dus wel gaan stemmen.
Ik heb er nooit zin in, en ga telkens toch weer, het is mijn recht en daar wil ik graag gebruik van maken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ga stemmen, zou eigenlijk wel moeten
Dat is op dit moment het onderwerp in radio49.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:32 schreef FANN het volgende:
FB / FOK! layout ziet er ineens wat anders uit
ik dacht al.....
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is op dit moment het onderwerp in radio49.
Ik zie geen rare lay-out, sommigen anderen blijkbaar wel.
refreshen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is op dit moment het onderwerp in radio49.
Ik zie geen rare lay-out, sommigen anderen blijkbaar wel.
Ik vind er eerlijk gezegd niks aan, als dit zo blijft kost me dat weer weken om eraan te wennen.quote:
ach... ouwe zemelaar...quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd niks aan, als dit zo blijft kost me dat weer weken om eraan te wennen.
Zeikerd...quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd niks aan, als dit zo blijft kost me dat weer weken om eraan te wennen.
Ik weet niet of ik zoveel plotselinge veranderingen wel aan kan.quote:
Om eerlijk te zijn moet ik ook even wennen, die vaste balk bovenin vind ik stront irritant en neemt te veel ruimte in...quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoveel plotselinge veranderingen wel aan kan.
Ben er ook nog niet uit of ik Windows ga upgraden naar versie 10.
ik zie alleen geen scherpe hoeken meer...quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik zo in de rondte lees vinden meerdere users die balk nogal storend.
op afbetaling in naturaquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mensensmokkelaar weten te ritselen...
Zijn allemaal zeikerdsquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik zo in de rondte lees vinden meerdere users die balk nogal storend.
dat weet je nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De ergste moet nog komen......
Ach, ik heb gewoon een hekel aan alle overbodige veranderingen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet je niet![]()
misschien ligt het aan mij, maar ik heb nergens last van
Ik ook hoor, maar ik zie gewoon het probleem niet van dit...quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon een hekel aan alle overbodige veranderingen.
[ afbeelding ]
jezusquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/16(...)lpunt-van-spot.dhtml
Ze loopt ook behoorlijk voor gek in die outfit.
Die schoenen vind ik wel gaan...quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/16(...)lpunt-van-spot.dhtml
Ze loopt ook behoorlijk voor gek in die outfit.
pfffffffff die zijn nog het ergste, net klompen...quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die schoenen vind ik wel gaan...
Wat ik eigenlijk raar vind is dat Fok! financieel niet goed schijnt te lopen en men dan zulke zinloze dingen gaat doen, geen idee of dit ook geld gekost heeft, maar indien wel, dan vind ik het weggegooid geld.quote:
Misschien drijven ze wel en kan je ermee over water lopen.quote:
Dan was ze wel eerder thuis geweestquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien drijven ze wel en kan je ermee over water lopen.![]()
[ afbeelding ]
Het lijken wel bokkenpootjes.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
zijn toch net klompen of ligt dat aan mij?
Ik ook, leuke echtgenote en zoons.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:32 schreef Danny het volgende:
Maar waar halen we de vrijwilligers vandaan die die maatschappelijke ondersteuning gaan bieden?
niet persoonlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, leuke echtgenote en zoons.
Kwam er vaak over de vloer, omdat z'n oudste zoon bij mij in de klas zat.
Hele huis lag vol met schoenontwerpen...
Willen jullie mijn bankrekeningnummer hebben?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
FB / Maatschappelijk Ondersteund Topic op FOK!
Danny zoekt vrijwilligers om mensen zoals MO te ondersteunen...
[..]
ik ken hem ook niet persoonlijk hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
niet persoonlijk![]()
ik had moeten schrijven:
'de ontwerpen en schoenen van Jan Jansen kent'
Nee, we gaan je psychische ondersteuning gevenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Willen jullie mijn bankrekeningnummer hebben?
Krijg ik dan ge-aai over mijn bolletje enzo? En af en toe een complimentje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, we gaan je psychische ondersteuning geven
alleen als je het verdiendquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Krijg ik dan ge-aai over mijn bolletje enzo? En af en toe een complimentje?
Ik kan heel lief zijn hoor, maar soms ook strontvervelend.quote:
Regionale FoK!moraalridders?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
FB / Maatschappelijk Ondersteund Topic op FOK!
Danny zoekt vrijwilligers om mensen zoals MO te ondersteunen...
[..]
Ik dacht Tsjechiëquote:
Welnee, je zit niet meer op Fok...quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
De lay-out van deze website is anders dan eerst?
eerst dacht ik LSDquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, je zit niet meer op Fok...
Was mijn klacht ook, ik ben er al vanafquote:
Ja, achtergrondkleur veranderd zeker?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Was mijn klacht ook, ik ben er al vanaf
Nee bij settings je template veranderen naar devquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, achtergrondkleur veranderd zeker?
Maar eigenlijk vind ik het wel duidelijk zo, dus ik laat het voorlopig even zo zitten, misschien
komen er ook nog wel meer veranderingen....
ow... kan ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bij settings je teplate veranderen naar dev
Geen dankquote:
Ben je een vrouw of een man?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Die nieuwe layout is zo mooi dat ik dacht, nu moet ik gaan posten.
Zo wat duidelijker?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
da's best lang voor een lurker, of ben je een kloon?
D'N DUCKquote:
kan je veranderen...quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bij settings je template veranderen naar dev
Gelukkig, want dit ziet er toch niet uit met die rouwrandenquote:
ik vind het wel meevallen, ik schrok ook even, maar toen was het nog pikzwart, nu is het al grijsquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, want dit ziet er toch niet uit met die rouwranden
ook dat!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult wel gelijk hebben, Hut komt niet of nooit in R49
FB / FOK! layout ziet er ineens wat anders uit #2quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Als template kan ik alleen New decade of Text only kiezen
ah....dankquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
FB / FOK! layout ziet er ineens wat anders uit #2
hier kan je alles vragen enzo...
Kleur in de linkerbovenhoek zetten dan wordt het wit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Als template kan ik alleen New decade of Text only kiezen
De kleur van wat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kleur in de linkerbovenhoek zetten dan wordt het wit.
Mijn zijkanten zijn dezelfde mooie kleur als altijd, maar ik wilde juiste van die zwarte rand afquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De zijkanten maar die zwarte rouwrand blijft.
Als je de zijkant dezelfde kleur grijs geeft is die smalle rand wegquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De zijkanten maar die zwarte rouwrand blijft.
Maar dan wordt alles zo donker en depressief, het is al de tijd dat de blaadjes van de bomen vallenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je de zijkant dezelfde kleur grijs geeft is die smalle rand weg
Daar heb ik geen probleem meequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan wordt alles zo donker en depressief, het is al de tijd dat de blaadjes van de bomen vallen
Ja dan heb je nog bredere, die strepen aan de zijkant zijn volmaakt overbodig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je de zijkant dezelfde kleur grijs geeft is die smalle rand weg
ik heb de zijkanten donkerblauw gemaakt Dees, werkt ook wel ...quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zijkanten zijn dezelfde mooie kleur als altijd, maar ik wilde juiste van die zwarte rand af
[ afbeelding ]
oi wat een felle kleur groenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee
[ afbeelding ]
Dat zwart kleurt wel mooi bij die babydiarreekleurquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee
[ afbeelding ]
Probeer # 748ea8 eens...quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zwart kleurt wel mooi bij die babydiarreekleur
Dat is wel een mooie kleur, ga ik meteen ook even mijn eigen postkleur aanpassenquote:
da's waarquote:
Even je laptop op de kop houdenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
Mijn ttttt slaat vaak over, zullen wel weer kruimels zijn...
Dan begin je gewoon met een lege stofzuigerquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, lekker en dan een paar toetsen kwijt zijnheb ik ooit al eens gehad
mijn UI is mij heilig, ga ik niet doenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Bij een nieuwe eigen postkleur hoort eigenlijk ook een ander UI
Even ondersteboven houden en schuddenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, lekker en dan een paar toetsen kwijt zijnheb ik ooit al eens gehad
Ja, nee, tis al goedquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan begin je gewoon met een lege stofzuiger
Ik heb deze al sinds 2007 en weleens een andere geprobeerd, maar het kan maar niet wennen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn UI is mij heilig, ga ik niet doen
gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even ondersteboven houden en schudden
ik wil helemaal geen anderequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb deze al sinds 2007 en weleens een andere geprobeerd, maar het kan maar niet wennen.
Soms wil ik weleens iets anders, maar ik kom toch altijd weer bij dezelfde terugquote:
Dan hou je deze toch lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms wil ik weleens iets anders, maar ik kom toch altijd weer bij dezelfde terug
Ik begin er ook niet aan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
Daar word ik dan weer nerveus van als iedereen zijn Ava gaat veranderen, kan ik ook niet aan wennen ..
Inderdaad, misschien kan ik de achtergrond kleurenquote:
Bij mij werkt het wel, geen last van die rand hoor, ik vind het wel best zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien kan ik de achtergrond kleuren
oh je bedoelt van je avaquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien kan ik de achtergrond kleuren
da's lekker... je slaapt altijd het beste in je eigen bedquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
ik mag eindelijk weer in mijn eigenste bed!
ik mag maar 2 nachtenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
da's lekker... je slaapt altijd het beste in je eigen bed
ik klaag nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
oh............ niet klagen dan!
waar ga je naar toe?
daar hebben ze ook bushokjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Walibihoe lang? Kan je daar overnachten dan?
ik mag wel 3 dagen!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kijk net op de website en ik word al niet goed![]()
https://www.walibi.nl/nl
3 dagen kotsend door het parkquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik wens je in elk geval veel plezier samen met Aap zal best wel lukken
Sorry.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
Daar word ik dan weer nerveus van als iedereen zijn Ava gaat veranderen, kan ik ook niet aan wennen ..
Op dezelfde schuit zitten we.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
door deze [ afbeelding ] weet ik nu zeker dat je Piet bent
heb jij ook dat kloon ontmaskerings progje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
De volgende maak ik wat onopvallender.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij ook dat kloon ontmaskerings progje?
een béétje wel somsquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij ook dat kloon ontmaskerings progje?
maar je verraad jezelfquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De volgende maak ik wat onopvallender.
ik pik je er zo tussenuitquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan schakel ik over naar mijn alter ego.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |