Een geautomatiseerd bericht of stond er wel in waarom je account geschrapt is?quote:en vandaag dan een reactie gehad per email dat het uit veiligheid van de gebruikers is (WTF?).
Dan krijg ik dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een e-readerquote:Op maandag 14 september 2015 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat wilde je verkopen dan.. plutonium?
Dat is wel verdacht ja.quote:
met mein kampf er op?quote:
Nee hoor niet dat ik weet. Nogmaals, blijft het raar vinden hoe ze me steeds kunnen vinden dan.quote:
Dan moet MP toch op z'n minst kunnen aangeven wát er nou gebeurd is ?quote:Op maandag 14 september 2015 20:56 schreef Flufy het volgende:
Deze beperkingen worden bepaald door eerdere overtredingen op de voorwaarden van Marktplaats of meerdere klachten van gebruikers.
Ze moeten helemaal geen flikker...quote:Op maandag 14 september 2015 21:05 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dan moet MP toch op z'n minst kunnen aangeven wát er nou gebeurd is ?
big brother is watching youquote:Op maandag 14 september 2015 21:03 schreef Flufy het volgende:
[..]
Nee hoor niet dat ik weet. Nogmaals, blijft het raar vinden hoe ze me steeds kunnen vinden dan.
Heb net even gegoogeld. Ben niet het enige met dit probleem. Blijkt vaker voor te komen dat rondom mensen spontaan worden geblokkeerd.quote:Op maandag 14 september 2015 21:06 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
big brother is watching you
Kan het niet zijn dat als jij je van geen kwaad bewust ben, dat er een valse melding is gemaakt""vijanden?""
Dat kunnen ze niet, dus kennelijk probeer je iets aan te bieden dat niet is toegestaan of staat er in je advertentietekst iets wat een automatische ban triggert. Maar zolang jij geen volledige opening van zaken geeft over wat je precies wilde aanbieden inclusief je exacte advertentietekst en inclusief eventuele toegevoegde foto's is het onmogelijk na te gaan wat er precies aan de hand is.quote:Op maandag 14 september 2015 21:03 schreef Flufy het volgende:
[..]
Nee hoor niet dat ik weet. Nogmaals, blijft het raar vinden hoe ze me steeds kunnen vinden dan.
Een dood normale e-reader, met een simpel tekstje erbij; te koop want... blablabla. Der word geen website vermeld door mij ofzo, ik houd me keurig aan de plaatsing voorwaarde.quote:Op maandag 14 september 2015 21:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, dus kennelijk probeer je iets aan te bieden dat niet is toegestaan of staat er in je advertentietekst iets wat een automatische ban triggert. Maar zolang jij geen volledige opening van zaken geeft over wat je precies wilde aanbieden inclusief je exacte advertentietekst en inclusief eventuele toegevoegde foto's is het onmogelijk na te gaan wat er precies aan de hand is.
Ïk zou dan nogmaals een mail sturen met deze informatie van google , en vraag of ze wat dieper over jou zaak willen buigen.quote:Op maandag 14 september 2015 21:17 schreef Flufy het volgende:
[..]
Een dood normale e-reader, met een simpel tekstje erbij; te koop want... blablabla. Der word geen website vermeld door mij ofzo, ik houd me keurig aan de plaatsing voorwaarde.
is=eens?quote:Op maandag 14 september 2015 21:02 schreef Flufy het volgende:
Ik ga het nu is met VPN proberen. Maar zal geen reed uitmaken omdat ik weer thuis zit op mn eigen laptop.
Die staan op andere adv op marktplaats ook.quote:Op maandag 14 september 2015 21:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Staan er nog ebooks op dat ding?
Nee dat niet eens...quote:Op maandag 14 september 2015 21:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Staan er nog ebooks op dat ding?
Jaa dat wel. Maar daar is niks mis mee denk ik?quote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef mstx het volgende:
Steeds dezelfde foto bij de advertentie gebruikt?
Gaat toch geautomatiseerd..quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
10 keer geprobeerd om de advertentie te plaatsen.. zal mp ook blij van worden..
Ik bedoel als TS mp contacteert met de vraag waarom zijn ad geblockt wordt, dat mp dan ook wel even meldt "gozer, we blocken niet voor niets, je hoeft niet 10 keer te proberen. Na 2 keer snap je ook wel dat we het blocken."quote:
10x op verschillende accounts, emailadressen, en IP adresen. Nee dan snap ik dat niet nee.quote:Op maandag 14 september 2015 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik bedoel als TS mp contacteert met de vraag waarom zijn ad geblockt wordt, dat mp dan ook wel even meldt "gozer, we blocken niet voor niets, je hoeft niet 10 keer te proberen. Na 2 keer snap je ook wel dat we het blocken."
quote:Op maandag 14 september 2015 22:09 schreef Flufy het volgende:
[..]
10x op verschillende accounts, emailadressen, en IP adresen. Nee dan snap ik dat niet nee.
quote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef Nelvalhil het volgende:
Plaats de foto hier dan? Zet de e-reader gewoon op FOK! te koop
Met dezelfde advertentie.quote:Op maandag 14 september 2015 22:09 schreef Flufy het volgende:
[..]
10x op verschillende accounts, emailadressen, en IP adresen. Nee dan snap ik dat niet nee.
Die pas ik dus steeds aan, titel en tekst. Alleen de afbeeldingen niet. Zal het daar aan liggen?quote:Op maandag 14 september 2015 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met dezelfde advertentie.
1+1= ...?
Dan maak je toch even nieuwe foto's.quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef Flufy het volgende:
[..]
Die pas ik dus steeds aan, titel en tekst. Alleen de afbeeldingen niet. Zal het daar aan liggen?
Weet je, misschien moet je eens iets héél geks doen: marktplaats contacteren!quote:
Misschien even vanaf het begin lezen. Heb ze al gecontacteerd.quote:Op maandag 14 september 2015 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weet je, misschien moet je eens iets héél geks doen: marktplaats contacteren!
Ja, ik weet het, volledig out of the box, zó ver out of the box dat je the box niet eens meer kan zien, maar ja, niet geschoten is altijd mis.
quote:Op maandag 14 september 2015 22:19 schreef Flufy het volgende:
[..]
Misschien even vanaf het begin lezen. Heb ze al gecontacteerd.
Wel telkens via de zelfde pc/browser? Heel misschien door cookies... Incognito proberen kan...quote:Op maandag 14 september 2015 22:09 schreef Flufy het volgende:
[..]
Per ongeluk de foto genomen in je nakie en is ergens in een weerspiegeling je snikkel te zien?quote:Op maandag 14 september 2015 22:04 schreef Flufy het volgende:
[..]
Jaa dat wel. Maar daar is niks mis mee denk ik?
Haha nee ze zijn allemaal clean. Blijf me erom verbazen. Heb er net wat anders op gezet, staat er nu wel een tijdje op (15min).quote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef Ravage het volgende:
[..]
Per ongeluk de foto genomen in je nakie en is ergens in een weerspiegeling je snikkel te zien?
Nooit iets zomaar aannemen. Probeer je advertentie eens te plaatsen zonder die foto. Als het dan wel werkt dan weet je in ieder geval dat het aan de foto ligt.quote:Op maandag 14 september 2015 22:04 schreef Flufy het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar daar is niks mis mee denk ik?
Dan ligt het toch aan de tekst, de foto of het item.quote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Flufy het volgende:
[..]
Haha nee ze zijn allemaal clean. Blijf me erom verbazen. Heb er net wat anders op gezet, staat er nu wel een tijdje op (15min).
quote:Op maandag 14 september 2015 21:46 schreef Flufy het volgende:
Nu via VPN gedaan, en dus ook een ander IP-adres. WEER GEBLOKKEERD....
Cookiewetquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:28 schreef Flufy het volgende:
[..]
Waarom cookies dan? Kan je dat uitleggen?
datagegevens worden gestoredquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef Flufy het volgende:
[..]
Hoe zorgt dat ervoor dat ik de advertentie dan niet kan plaatsen?
Ze zien dat jij het bent. IP-adres is niet het enige waardoor je herkenbaar bent. Als jij met een ander IP-adres inlogt op een site, maar in je cookies staat hetzelfde session ID, dan weten ze gelijk dat jij het bent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef Flufy het volgende:
[..]
Hoe zorgt dat ervoor dat ik de advertentie dan niet kan plaatsen?
Wat antwoordde mp toen je ze nogmaals vroeg om opheldering?quote:
Ze zeiden letterlijk dat ze me niet kunnen verder helpen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat antwoordde mp toen je ze nogmaals vroeg om opheldering?
En waarom denk je dan nog steeds dat wij dat wel kunnen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:31 schreef Flufy het volgende:
[..]
Ze zeiden letterlijk dat ze me niet kunnen verder helpen.
Nou ik vraag jullie niet om te helpen. Wil alleen weten hoe de fack ze aan al die informatie komen. en of ik uberhaud nog veilig op het internet kan surfen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En waarom denk je dan nog steeds dat wij dat wel kunnen?
Als mp dat niet weet, hoe zouden wij dat dan wel moeten weten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:33 schreef Flufy het volgende:
Nou ik vraag jullie niet om te helpen. Wil alleen weten hoe de fack ze aan al die informatie komen
überhaupt?quote:. en of ik uberhaud nog veilig op het internet kan surfen.
MP weet dat waarschijnlijk wel, althans de ICT, maar de klantenservice niet. Die heeft alleen maar standaard mailtjes omdat ze heel de dag niets anders doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als mp dat niet weet, hoe zouden wij dat dan wel moeten weten?
[..]
überhaupt?
Tja, wat is veilig...
De Kobo Aura e-reader.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:40 schreef Ketho het volgende:
Om welke e-reader gaat het?
Je kunt alsnog Tweakers proberen
http://tweakers.net/categorie/804/e-readers/aanbod/
Maar wát?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook, dan zal er dus wel iets anders aan de hand zijn...
Geen idee, maar als TS werkelijk iets fout gedaan heeft dat hij niet met ons deelt, dan is het ook weer niet zo vreemd dat marktplaats daar verder geen informatie over verstrekt.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:22 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Maar wát?
Als M arktplaats nou eens wat duidelijker zou zijn..
Heb je nou al een advertentie zonder foto's geprobeerd? Lijkt me handig om dat in ieder geval uit te sluiten.quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef Flufy het volgende:
[..]
Die pas ik dus steeds aan, titel en tekst. Alleen de afbeeldingen niet. Zal het daar aan liggen?
Ja dat helpt niet. En wa helemaal grappig is, ben vanmiddag naar de bibliotheek gegaan, en het daar op de computer gedaan, zonder foto's. Geblokkeerd.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je nou al een advertentie zonder foto's geprobeerd? Lijkt me handig om dat in ieder geval uit te sluiten.
Maar wel met hetzelfde account natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Flufy het volgende:
[..]
Ja dat helpt niet. En wa helemaal grappig is, ben vanmiddag naar de bibliotheek gegaan, en het daar op de computer gedaan, zonder foto's. Geblokkeerd.
Ja, dan vraag je de klantenservice dus of ze dat kunnen uitzoeken voor je, want het is belangrijk voor je blablablaquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:58 schreef Flufy het volgende:
MP weet dat waarschijnlijk wel, althans de ICT, maar de klantenservice niet.
Lekker makkelijk praten heb je...quote:Die heeft alleen maar standaard mailtjes omdat ze heel de dag niets anders doen.
Een bedrijf dat niks verdiend aan 1 zo'n user gaan ze echt niet vertellen hoe ze iemand weren zodat die persoon dat kan gaan omzeilenquote:Op donderdag 17 september 2015 00:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dan vraag je de klantenservice dus of ze dat kunnen uitzoeken voor je, want het is belangrijk voor je blablabla
Een goed bedrijf doet dat voor zijn klanten. Dus nogmaals: dring aan!
[..]
Lekker makkelijk praten heb je...
Dan weet je dus genoeg en gaat niet met ze in zee...quote:Op donderdag 17 september 2015 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een bedrijf dat niks verdiend aan 1 zo'n user gaan ze echt niet vertellen hoe ze iemand weren zodat die persoon dat kan gaan omzeilen![]()
Wat zou hun voordeel hieraan zijn?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar wel met hetzelfde account natuurlijk.
Nee heb echt alles veranderd. Wel heb ik mijn nieuwe gmail geconfigureerd met mijn iPhone, zouden ze dat kunnen zien?quote:Op donderdag 17 september 2015 17:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Telefoonnummer dan? Of zelfde advertentietekst?
Dat maakt geen zak uit, probeer der maar eentje van internet.quote:Op zondag 20 september 2015 21:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Willen we wel de foto hebben die jij gebruikt.
Dat maakt heel wat uit. Een foto bestaat niet alleen maar uit dat wat jij op je scherm ziet. Waarom doe je zo moeilijk trouwens over het enige wat nu nog een verdachte oorzaak kan zijn? De rest is allemaal vrijwel uitgesloten door jezelf.quote:Op zondag 20 september 2015 21:43 schreef Flufy het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit, probeer der maar eentje van internet.
Precies, maar wat kan Marktplaats dan met een foto? Wat voor data zit daarin?quote:Op zondag 20 september 2015 23:35 schreef Isegrim het volgende:
Hij heeft het toch ook zonder foto geprobeerd?
Een heleboel metadata maar als je het ook al zonder foto hebt geprobeerd ligt t daar dus niet aan.quote:Op zondag 20 september 2015 23:38 schreef Flufy het volgende:
[..]
Precies, maar wat kan Marktplaats dan met een foto? Wat voor data zit daarin?
Wat een onzin, het barst van die dingen op MP, ook aangeboden door particulieren en ook recente advertenties.quote:Op zondag 20 september 2015 21:28 schreef Flufy het volgende:
Probeer voor de grap zelf maar, even een gratis gmail aanmaken en daarmee een MP account, en proberen een Aura Kobo ereader erop te knallen. Weet zeker dat het bij jullie ook niet lukt.
Wellicht zit er copyright op de foto?quote:Op zondag 20 september 2015 21:43 schreef Flufy het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit, probeer der maar eentje van internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:16 schreef ACT-F het volgende:
Misschien maar een cursus Nederlands voor je e-reader downloaden? Marktplaats accepteert geen advertenties met gebrekkig Nederlands om Nigeriaanse oplichters tegen te gaan.Wat een onzin. Net of ze je controleren, er worden per dag 300.000 advertenties geplaatst. Misschien dat jij hem beter van me kan kopen, zal een curcesje voor je erop zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, ook steeds anders.quote:Op maandag 28 september 2015 17:54 schreef mug89 het volgende:
vul je wel telkens het zelfde woonadres in? kan zijn dat ze daar dan ook op filteren en blokkeren misschien?
Jazeker...quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
Heeft TS het ook al vanaf een mobiel apparaat geprobeerd met de marktplaats app?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |