abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156089007
Hoi FOK!'ers,

Heb vandaag toch wat bizars mee gemaakt, ten eerste word ik uit het niets verwijdert door Marktplaats gister, en vandaag dan een reactie gehad per email dat het uit veiligheid van de gebruikers is (WTF?). Nou, dacht ik maak even snel een nieuwe aan te maken maar dat is nog niet zo makkelijk, en vraag me af hoe dit nou in godsnaam kan. o|O

-Vanochtend nieuw account aangemaakt met nog een oud email adres van me bij mij thuis, en een advertentie erop gezet -> 5 minuten later verwijdert en wederom geblokkeerd.
-Op school met mijn eigen laptop een nieuw account aangemaakt met een nieuw email adres op dus een ander IP adres en advertentie geplaatst -> 5 minuten later verwijdert en wederom geblokkeerd
-Op school via de school computer een account aangemaakt met WEER een nieuw gmail account, en weer de advertentie gemaakt, met andere beschrijving en titel. -> 5 minuten later verwijdert en wederom geblokkeerd.

Kan iemand mij in godsnaam vertellen hoe dit nou kan... })

Kan er met m'n pet niet bij.
  maandag 14 september 2015 @ 20:49:52 #2
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_156089129
gewoon storneren.
pi_156089326
Marktplaats even contacteren?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156089413
quote:
en vandaag dan een reactie gehad per email dat het uit veiligheid van de gebruikers is (WTF?).
Een geautomatiseerd bericht of stond er wel in waarom je account geschrapt is?
pi_156089416
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:55 schreef dimmak het volgende:
Marktplaats even contacteren?
Dan krijg ik dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 september 2015 @ 20:57:03 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_156089418
Zet je het toch gewoon op FOK te koop.
pi_156089450
Wat wilde je verkopen dan.. plutonium?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_156089482
Maar hoe doen ze dit?

-IP ban dus niet
-Via mijn MacBook ofzo?
-Via mijn mail die dan gesynchroniseerd staat met mijn mobiel ofzo?

Vind het wel heel knap.
pi_156089491
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat wilde je verkopen dan.. plutonium?
Een e-reader :N
pi_156089630
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:58 schreef Flufy het volgende:

[..]

Dat is wel verdacht ja.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_156089644
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:58 schreef Flufy het volgende:

[..]

met mein kampf er op?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_156089646
Bot gedrag?
No Guts, No Glory
pi_156089660
Ik ga het nu is met VPN proberen. Maar zal geen reed uitmaken omdat ik weer thuis zit op mn eigen laptop.
pi_156089695
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:02 schreef nuget het volgende:
Bot gedrag?
Nee hoor niet dat ik weet. Nogmaals, blijft het raar vinden hoe ze me steeds kunnen vinden dan.
pi_156089794
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:56 schreef Flufy het volgende:
Deze beperkingen worden bepaald door eerdere overtredingen op de voorwaarden van Marktplaats of meerdere klachten van gebruikers.
Dan moet MP toch op z'n minst kunnen aangeven wát er nou gebeurd is ?
pi_156089809
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 21:05 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dan moet MP toch op z'n minst kunnen aangeven wát er nou gebeurd is ?
Ze moeten helemaal geen flikker...
No Guts, No Glory
pi_156089813
Schijnbaar wordt je geblokkeerd vanwege het ding dat je wil verkopen. Je kan dus zovaak proberen hem er op te zetten maar MP blokkeert die advertentie dan gewoon. Een e-reader zeg je? Geloof er niks van.
Niet Fokken met mij.
pi_156089816
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:03 schreef Flufy het volgende:

[..]

Nee hoor niet dat ik weet. Nogmaals, blijft het raar vinden hoe ze me steeds kunnen vinden dan.
big brother is watching you

Kan het niet zijn dat als jij je van geen kwaad bewust ben, dat er een valse melding is gemaakt""vijanden?""
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_156090043
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:06 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

big brother is watching you

Kan het niet zijn dat als jij je van geen kwaad bewust ben, dat er een valse melding is gemaakt""vijanden?""
Heb net even gegoogeld. Ben niet het enige met dit probleem. Blijkt vaker voor te komen dat rondom mensen spontaan worden geblokkeerd.
pi_156090198
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:03 schreef Flufy het volgende:

[..]

Dat kunnen ze niet, dus kennelijk probeer je iets aan te bieden dat niet is toegestaan of staat er in je advertentietekst iets wat een automatische ban triggert. Maar zolang jij geen volledige opening van zaken geeft over wat je precies wilde aanbieden inclusief je exacte advertentietekst en inclusief eventuele toegevoegde foto's is het onmogelijk na te gaan wat er precies aan de hand is.
pi_156090255
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:16 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat kunnen ze niet, dus kennelijk probeer je iets aan te bieden dat niet is toegestaan of staat er in je advertentietekst iets wat een automatische ban triggert. Maar zolang jij geen volledige opening van zaken geeft over wat je precies wilde aanbieden inclusief je exacte advertentietekst en inclusief eventuele toegevoegde foto's is het onmogelijk na te gaan wat er precies aan de hand is.
Een dood normale e-reader, met een simpel tekstje erbij; te koop want... blablabla. Der word geen website vermeld door mij ofzo, ik houd me keurig aan de plaatsing voorwaarde.
pi_156090526
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:17 schreef Flufy het volgende:

[..]

Een dood normale e-reader, met een simpel tekstje erbij; te koop want... blablabla. Der word geen website vermeld door mij ofzo, ik houd me keurig aan de plaatsing voorwaarde.
Ïk zou dan nogmaals een mail sturen met deze informatie van google , en vraag of ze wat dieper over jou zaak willen buigen.
En dat jij je van geen kwaad bewust bent, en meestal helpt het ook als je zegt dat je al op verschillende fora om opheldering heb gevraagd wat hun natuurlijk ook weer negatief in het daglicht stelt.
Op facebook en twitter vinden bedrijven dat ook nooit leuk en wordt er adekwaad gereageerd...
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_156091425
Nu via VPN gedaan, en dus ook een ander IP-adres. WEER GEBLOKKEERD....
  maandag 14 september 2015 @ 21:55:14 #24
417667 lamber
stel je eens voor
pi_156091819
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:02 schreef Flufy het volgende:
Ik ga het nu is met VPN proberen. Maar zal geen reed uitmaken omdat ik weer thuis zit op mn eigen laptop.
is=eens?
pi_156091943
Staan er nog ebooks op dat ding?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')