Een geautomatiseerd bericht of stond er wel in waarom je account geschrapt is?quote:en vandaag dan een reactie gehad per email dat het uit veiligheid van de gebruikers is (WTF?).
Dan krijg ik dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een e-readerquote:Op maandag 14 september 2015 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat wilde je verkopen dan.. plutonium?
Dat is wel verdacht ja.quote:
met mein kampf er op?quote:
Nee hoor niet dat ik weet. Nogmaals, blijft het raar vinden hoe ze me steeds kunnen vinden dan.quote:
Dan moet MP toch op z'n minst kunnen aangeven wát er nou gebeurd is ?quote:Op maandag 14 september 2015 20:56 schreef Flufy het volgende:
Deze beperkingen worden bepaald door eerdere overtredingen op de voorwaarden van Marktplaats of meerdere klachten van gebruikers.
Ze moeten helemaal geen flikker...quote:Op maandag 14 september 2015 21:05 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dan moet MP toch op z'n minst kunnen aangeven wát er nou gebeurd is ?
big brother is watching youquote:Op maandag 14 september 2015 21:03 schreef Flufy het volgende:
[..]
Nee hoor niet dat ik weet. Nogmaals, blijft het raar vinden hoe ze me steeds kunnen vinden dan.
Heb net even gegoogeld. Ben niet het enige met dit probleem. Blijkt vaker voor te komen dat rondom mensen spontaan worden geblokkeerd.quote:Op maandag 14 september 2015 21:06 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
big brother is watching you
Kan het niet zijn dat als jij je van geen kwaad bewust ben, dat er een valse melding is gemaakt""vijanden?""
Dat kunnen ze niet, dus kennelijk probeer je iets aan te bieden dat niet is toegestaan of staat er in je advertentietekst iets wat een automatische ban triggert. Maar zolang jij geen volledige opening van zaken geeft over wat je precies wilde aanbieden inclusief je exacte advertentietekst en inclusief eventuele toegevoegde foto's is het onmogelijk na te gaan wat er precies aan de hand is.quote:Op maandag 14 september 2015 21:03 schreef Flufy het volgende:
[..]
Nee hoor niet dat ik weet. Nogmaals, blijft het raar vinden hoe ze me steeds kunnen vinden dan.
Een dood normale e-reader, met een simpel tekstje erbij; te koop want... blablabla. Der word geen website vermeld door mij ofzo, ik houd me keurig aan de plaatsing voorwaarde.quote:Op maandag 14 september 2015 21:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, dus kennelijk probeer je iets aan te bieden dat niet is toegestaan of staat er in je advertentietekst iets wat een automatische ban triggert. Maar zolang jij geen volledige opening van zaken geeft over wat je precies wilde aanbieden inclusief je exacte advertentietekst en inclusief eventuele toegevoegde foto's is het onmogelijk na te gaan wat er precies aan de hand is.
Ïk zou dan nogmaals een mail sturen met deze informatie van google , en vraag of ze wat dieper over jou zaak willen buigen.quote:Op maandag 14 september 2015 21:17 schreef Flufy het volgende:
[..]
Een dood normale e-reader, met een simpel tekstje erbij; te koop want... blablabla. Der word geen website vermeld door mij ofzo, ik houd me keurig aan de plaatsing voorwaarde.
is=eens?quote:Op maandag 14 september 2015 21:02 schreef Flufy het volgende:
Ik ga het nu is met VPN proberen. Maar zal geen reed uitmaken omdat ik weer thuis zit op mn eigen laptop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |