Dan ligt het toch aan de tekst, de foto of het item.quote:Op maandag 14 september 2015 22:30 schreef Flufy het volgende:
[..]
Haha nee ze zijn allemaal clean. Blijf me erom verbazen. Heb er net wat anders op gezet, staat er nu wel een tijdje op (15min).
quote:Op maandag 14 september 2015 21:46 schreef Flufy het volgende:
Nu via VPN gedaan, en dus ook een ander IP-adres. WEER GEBLOKKEERD....
Cookiewetquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:28 schreef Flufy het volgende:
[..]
Waarom cookies dan? Kan je dat uitleggen?
datagegevens worden gestoredquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef Flufy het volgende:
[..]
Hoe zorgt dat ervoor dat ik de advertentie dan niet kan plaatsen?
Ze zien dat jij het bent. IP-adres is niet het enige waardoor je herkenbaar bent. Als jij met een ander IP-adres inlogt op een site, maar in je cookies staat hetzelfde session ID, dan weten ze gelijk dat jij het bent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef Flufy het volgende:
[..]
Hoe zorgt dat ervoor dat ik de advertentie dan niet kan plaatsen?
Wat antwoordde mp toen je ze nogmaals vroeg om opheldering?quote:
Ze zeiden letterlijk dat ze me niet kunnen verder helpen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat antwoordde mp toen je ze nogmaals vroeg om opheldering?
En waarom denk je dan nog steeds dat wij dat wel kunnen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:31 schreef Flufy het volgende:
[..]
Ze zeiden letterlijk dat ze me niet kunnen verder helpen.
Nou ik vraag jullie niet om te helpen. Wil alleen weten hoe de fack ze aan al die informatie komen. en of ik uberhaud nog veilig op het internet kan surfen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En waarom denk je dan nog steeds dat wij dat wel kunnen?
Als mp dat niet weet, hoe zouden wij dat dan wel moeten weten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:33 schreef Flufy het volgende:
Nou ik vraag jullie niet om te helpen. Wil alleen weten hoe de fack ze aan al die informatie komen
überhaupt?quote:. en of ik uberhaud nog veilig op het internet kan surfen.
MP weet dat waarschijnlijk wel, althans de ICT, maar de klantenservice niet. Die heeft alleen maar standaard mailtjes omdat ze heel de dag niets anders doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als mp dat niet weet, hoe zouden wij dat dan wel moeten weten?
[..]
überhaupt?
Tja, wat is veilig...
De Kobo Aura e-reader.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:40 schreef Ketho het volgende:
Om welke e-reader gaat het?
Je kunt alsnog Tweakers proberen
http://tweakers.net/categorie/804/e-readers/aanbod/
Maar wát?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook, dan zal er dus wel iets anders aan de hand zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |