abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:07:28 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_156099068
Ik zit met verbazing naar de mannen te kijken hier die van mening zijn dat een vrouw niets met auto's mag doen.

Waar the fuck bemoeien jullie je mee.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_156099193
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:07 schreef Klonk het volgende:
Ik zit met verbazing naar de mannen te kijken hier die van mening zijn dat een vrouw niets met auto's mag doen.

We willen de vrouwelijkheid van vrouwen terug.
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:22:47 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156099263
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ten eerste, mijn geld, mijn auto.
Ten tweede, hij kwam met het idee van een Dacia.
Weet je zeker dat het een man is?
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:24:03 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156099274
quote:

Haar eigen auto mag ze mee doen wat ze wil. Onze familieauto (als we die zouden hebben) blijft ze mooi vanaf. En de dag dat hier een Dacia voor de deur staat zet ik mijn vrouw buiten de deur :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:24:43 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156099280
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:18 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

We willen de vrouwelijkheid van vrouwen terug.
En dat dus. Ga maar op kookles ofzo ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door leolinedance op 15-09-2015 08:31:09 ]
pi_156099380
enige tijd geleden voor een paar dagen een dacia sandero meegekregen. wat een treurigheid op wielen. stoelen zijn te kort waardoor je constant schuift en van een of andere waardeloze stof, de airco is niet in staat om van 24 naar 23 graden te koelen, remmen waren een lachertje en het stuur trilde je handen uit.
en dan zullen we het nog maar niet over het roeren in je versnellingsbak hebben en de hoop dat je de juiste versnelling te pakken krijgt.

renault is al niks (moet je verstappen eens naar vragen), het submerk dacia is minstens 2 keer zo erg.

kan je niet goedkoop aan een skoda ofzo komen daar? stuk meer kwaliteit voor een lage prijs.
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:34:18 #32
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156099394
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

OK

Laat hem een aantal voorstellen doen en kies daar je leukste uit.

Je hebt zo'n stoere viking als man dus je hoeft jezelf niet als man te gedragen toch?
Want een auto uitzoeken is je als een man gedragen?
Als jij jouw mannelijkheid haalt uit het feit dat jij beslist in welke auto er gereden gaat worden is dat toch best triest voor je, gelukkig heeft hij dat niet nodig om zich mannelijk te voelen en ik voel mij niet minder vrouwelijk als ik een auto uitzoek, ik heb immers al mijn auto's die ik heb gereden zelf uitgezocht.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:34:57 #33
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156099400
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:33 schreef Coritchando het volgende:
enige tijd geleden voor een paar dagen een dacia sandero meegekregen. wat een treurigheid op wielen. stoelen zijn te kort waardoor je constant schuift en van een of andere waardeloze stof, de airco is niet in staat om van 24 naar 23 graden te koelen, remmen waren een lachertje en het stuur trilde je handen uit.
en dan zullen we het nog maar niet over het roeren in je versnellingsbak hebben en de hoop dat je de juiste versnelling te pakken krijgt.

renault is al niks (moet je verstappen eens naar vragen), het submerk dacia is minstens 2 keer zo erg.

kan je niet goedkoop aan een skoda ofzo komen daar? stuk meer kwaliteit voor een lage prijs.
Welke Skoda passen 7 personen in?
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:36:47 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156099419
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het een man is?
Als jij je minder man voelt als je in een Dacia zou rijden zou ik toch maar eens gaan nadenken hoe zeker jij je voelt over je eigen mannelijkheid. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:39:37 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156099445
quote:

Ik ben ook redelijk verbaasd, ik was in de veronderstelling dat het het jaar 2015 is, ik zal het wel mis hebben. :D
pi_156099467
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Welke Skoda passen 7 personen in?
geen idee, ik ken de product range niet. ik weet alleen dat skoda kwaliteit levert voor weinig geld. in tegenstelling tot een dacia, wat troep levert voor weinig geld.
pi_156099468
Koop een Opel vivaro voor 9 personen ofzo. Je gaat toch geen Dacia rijden :')
pi_156099475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben ook redelijk verbaasd, ik was in de veronderstelling dat het het jaar 2015 is, ik zal het wel mis hebben. :D
Tja hebben compensatie materiaal nodig denk ik.

Wat een treurigheid :')

Ik ken Dacia niet eigenlijk.

Kopen in Nederland is niet te doen zeker? Weet niet of jij nog Nederlandse bent of nu Deense.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:53:10 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156099610
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja hebben compensatie materiaal nodig denk ik.

Wat een treurigheid :')

Ik ken Dacia niet eigenlijk.

Kopen in Nederland is niet te doen zeker? Weet niet of jij nog Nederlandse bent of nu Deense.
Ik ben gewoon Nederlands ( en dat blijf ik ook, misschien ooit dubbel paspoort) maar ik sta wel in Denemarken ingeschreven, dus heb ook een Deens sofinummer.

Dus dan zou ik moeten importeren en dat is verschrikkelijk duur.
pi_156099666
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben gewoon Nederlands ( en dat blijf ik ook, misschien ooit dubbel paspoort) maar ik sta wel in Denemarken ingeschreven, dus heb ook een Deens sofinummer.

Dus dan zou ik moeten importeren en dat is verschrikkelijk duur.
Ah jammer. Mja hoop dat de auto gaat bevallen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:09:54 #41
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156099940
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah jammer. Mja hoop dat de auto gaat bevallen :)
eerst even een testrit maken en nog wat rondkijken, de meeste reacties die ik kan vinden zijn wel positief.
pi_156099959
Wat een aantal immense sneuneuzen zitten er toch ook op FOK! 8)7

Zelf geen ervaring met een Dacia, maar van wat ik er zoal over gelezen en/of gehoord heb (het merk in het algemeen, niet speciaal dit type) zijn het op zich prima auto's. Weinig toeters en bellen, maar prima (lage) prijs voor wat je ervoor krijgt. Ze hebben alleen een (heel) slecht imago (dat zie je in dit topic ook weer, maar dan zie je ook meteen wat voor losers dat imago mede bepalen). De vraag is in hoeverre jullie dat laatste wat uitmaakt?
Tails tell tales
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:15:28 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156100069
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:10 schreef Forbry het volgende:
Wat een aantal immense sneuneuzen zitten er toch ook op FOK! 8)7

Zelf geen ervaring met een Dacia, maar van wat ik er zoal over gelezen en/of gehoord heb (het merk in het algemeen, niet speciaal dit type) zijn het op zich prima auto's. Weinig toeters en bellen, maar prima (lage) prijs voor wat je ervoor krijgt. Ze hebben alleen een (heel) slecht imago (dat zie je in dit topic ook weer, maar dan zie je ook meteen wat voor losers dat imago mede bepalen). De vraag is in hoeverre jullie dat laatste wat uitmaakt?
Helemaal niks. :P
Zolang het een functionele auto is die doet wat hij moet doen is het voor ons goed.
pi_156100128
weet niet hoe mitsubishi het daar in denemarken doet ?
misschien anders een Grandis een optie ? (of maken ze die niet meer ? :{ )
me vader heeft die, gruwelijk veel ruimte.... en 7 personen gaat hendig en nog wat ruimte over voor bagage.... :)

Dacia geen ervaring mee..... :)
pi_156100607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Helemaal niks. :P
Zolang het een functionele auto is die doet wat hij moet doen is het voor ons goed.
Zoals het échte bikkels (man en/of vrouw) betaamt ;) en zoals ik ook al wel een beetje had verwacht O+

Tja, ik kan je natuurlijk niks garanderen (dus het mij ook niet kwalijk nemen als deze auto uiteindelijk helemaal niet bevalt :@ ), maar wat ik dus al schreef: over de hele linie bekeken schijnen Dacia's op zich gewoon wel prima auto's te zijn...

(In huize Forbry ben ik ook meer degene die een nieuwe auto uitzoekt... meneer Forbry weet er best het één en ander vanaf, eigenlijk meer dan ik, maar echt interesseren doet het hem nauwelijks... hij vindt het gewoon al snel goed, terwijl ik mij -(alleen) op de momenten dat dat nodig is- er dan nog wel wat meer/langer in wil verdiepen zeg maar).
Tails tell tales
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:43:40 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156100687
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Een Tesla (evt in de lease) natuurlijk. Je bent vast niet voor niets naar Denemarken vertrokken.
Die hebben ook zo'n lekkere 7-zitter
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:36:11 #47
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156101723
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zoals het échte bikkels (man en/of vrouw) betaamt ;) en zoals ik ook al wel een beetje had verwacht O+

Tja, ik kan je natuurlijk niks garanderen (dus het mij ook niet kwalijk nemen als deze auto uiteindelijk helemaal niet bevalt :@ ), maar wat ik dus al schreef: over de hele linie bekeken schijnen Dacia's op zich gewoon wel prima auto's te zijn...

(In huize Forbry ben ik ook meer degene die een nieuwe auto uitzoekt... meneer Forbry weet er best het één en ander vanaf, eigenlijk meer dan ik, maar echt interesseren doet het hem nauwelijks... hij vindt het gewoon al snel goed, terwijl ik mij -(alleen) op de momenten dat dat nodig is- er dan nog wel wat meer/langer in wil verdiepen zeg maar).
:*

Hij heeft gewoon zoiets van, jij moet er het meeste in rijden dus jij moet je er prettig in voelen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:43 schreef fathank het volgende:

[..]

Die hebben ook zo'n lekkere 7-zitter
Ziet er alleen zo vreemd uit, achteruit zitten, vraag mij ook af hoe veilig het is als je van achter wordt aangereden.
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:48:36 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156102011
Spuit 11: Model X blijkbaar gemist :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 september 2015 @ 10:57:17 #49
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_156102227
Ik heb wel eens een paar lange ritten gemaakt in een Dacia Logan en je merkt aan alles dat het een goedkope kutauto is.
De stoelen zijn echt dramatisch, zitpositie is zwaar kut, alle plastic voelt slecht/goedkoop aan.

Je krijgt veel ruimte voor weinig geld en daar houdt het ook wel mee op. Het is een vervoermiddel zonder emotie. Oude Renault-techniek (dat zegt al genoeg) in een lelijk jasje.
Als je hier mee op vakantie gaat, weet je in elk geval zeker dat je rug kapot gaat. Opties zitten er ook nauwelijks op en ik kan me haast niet voorstellen dat die blikken deuren/carosserie veilig is en daar moet je ook geen 6 kinderen in willen vervoeren.

Als dat je allemaal niet boeit, dan moet je hem vooral kopen.
pi_156102801
Maar afwachten tot je de auto met eigen ogen hebt gezien en een proefrit hebt gemaakt dan. :)
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')