Dat laatste heb ik ook gelezen inderdaad, maar gezien ik totaal geen verstand heb van auto's, waar ligt dat eigenlijk aan?quote:Op maandag 14 september 2015 20:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Prima spul, oudere Renault techniek. Zit weinig op, dus weinig gekkigheid, alleen inruil is niks over x jaar
Omdat aanschafprijs ook al 'niks' is, maar schrijft nog altijd een stuk minder af dan een wagen die nieuw het driedubbele kost. Verder gewoon niet inruilen maar helemaal oprijden, je wilt toch goedkoop rijden?quote:Op maandag 14 september 2015 20:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook gelezen inderdaad, maar gezien ik totaal geen verstand heb van auto's, waar ligt dat eigenlijk aan?
Aanschafprijs, uitvoering en eventuele accessories, algemene naam van het merk. En de vraag van de marktquote:Op maandag 14 september 2015 20:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook gelezen inderdaad, maar gezien ik totaal geen verstand heb van auto's, waar ligt dat eigenlijk aan?
Had je ook de 7 zitter of de 5 zitter, de 7 zitter is wel weer meteen een stukje duurder natuurlijk en we willen ook graag een diesel, omdat we regelmatig lange stukken rijden zoals naar Nederland.quote:Op maandag 14 september 2015 20:53 schreef Klonk het volgende:
Prima ding, heb er eentje een week of 2 als leenauto van een schadebedrijf gehad. Toen ik hoorde dat ik een Dacia mee zou krijgen had ik zoiets van![]()
Maar na twee weken baalde ik ervan dat ik mijn ouwe auto weer terugkreeg.
Daarna serieus nog eens gekeken en je moet echt heel erg je best doen om dat ding nieuw boven de 16.000 uit te krijgen en dan krijg je een lap auto voor je geld
Dingen zijn schreeuwend duur daar, even gekeken en voor een 2011 5008 betaal je makkelijk 200.000 DK en dat is (hopelijk zeg ik het goed) rond de 25.000/30.000 euro (toch zoiets?)quote:Op maandag 14 september 2015 21:14 schreef caspervc het volgende:
Zoek je perse een nieuwe auto?
Anders zou je ook naar een Peugeot 5008 of Renault Grand Scenic uit 2010 / 2011 kunnen kijken?
Mijn Dacia Duster kon ik echt prima inruilen. Ligt er maar net aan wat je terugkoopt En 7-zitters zijn wel gewild.quote:Op maandag 14 september 2015 20:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Prima spul, oudere Renault techniek. Zit weinig op, dus weinig gekkigheid, alleen inruil is niks over x jaar
Waarom? Hij heeft er net zo veel verstand van als ik, zowat niks dus.quote:Op maandag 14 september 2015 21:39 schreef dopfles1 het volgende:
Laat je vriend dit lekker uitzoeken?
Ongeveer x8 en dan zit je altijd wel in de goede richting.quote:Op maandag 14 september 2015 21:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dingen zijn schreeuwend duur daar, even gekeken en voor een 2011 5008 betaal je makkelijk 200.000 DK en dat is (hopelijk zeg ik het goed) rond de 25.000/30.000 euro (toch zoiets?)
Van wat ik heb begrepen willen ze Dacia wat populairder maken in Scandinavie.quote:Op maandag 14 september 2015 21:12 schreef Klonk het volgende:
Ik had de 5 zitter, scheelt inderdaad wat in de prijs.
Maar even terzijde wel opvallend dat er zo weinig prijsverschil in zit tussen NL en DK normaal is dat een flink stuk meer.
Als we het konden betalen meteen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Een Tesla in de lease natuurlijk.
En dit inderdaadquote:Op maandag 14 september 2015 21:39 schreef dopfles1 het volgende:
Laat je vriend dit lekker uitzoeken?
Ten eerste, mijn geld, mijn auto.quote:Op maandag 14 september 2015 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dit inderdaad
Ik zie mijn vriendin al zeggen...schat we gaan een Dacia kopen! Ik zou haar echt zoin het kwadraat aankijken en vragen wat ze gebruikt heeft.
Haha grappig, ik rij nu in een starlet.quote:Op maandag 14 september 2015 23:35 schreef leolinedance het volgende:
Protip: koop een toffe normale auto en een klein barrel erbij. Iets van een BMW 3-serie Touring ofzo en een goedkope maar oerbetrouwbare Toyota Starlet. Dan rijd je 80% van de tijd niet voor lul, en als jullie een keer met zijn allen gaan ga je met 2 auto's! En dan heb je nog meer zitplaatsen!
Geen dank!
OKquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ten eerste, mijn geld, mijn auto.
Ten tweede, hij kwam met het idee van een Dacia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |