Spack spuiten met de allerfijnste korrel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:21 schreef Luuk84 het volgende:
Wat gaan jullie op de muren doen?
Zelf ook nieuwbouw en het liefste zouden we het gestuct willen hebben, alleen dat werd afgeraden vanwege mogelijke scheurvorming.
Txs!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:06 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Lokquote. Deze is minstens zo tof als de lamp die wij hebben, en een stuk betaalbaarder. Ik voel me bijna stom dat ik deze niet eerder gezien heb, misschien wil ik er wel zo een voor in de woonkamer.
[..]
Ja wij ook is anders niet te doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:24 schreef laziness het volgende:
We besteden een hoop uit hoor![]()
Ik ben heel druk met alle dingen die anders in de weg hadden gelegen nu allemaal te bestellen. Elke dag komt er wel een pakketje![]()
De tegels zijn 31x61
Bij ons ook, ik heb een beetje medelijden met mijn onderburen die oneindig veel pakketjes hebben aangenomen, die soms vol met kit en andere zware dingen zaten. Ik heb zelfs geprobeerd om jouw lamp in het grijs te bestellen, maar hij was niet op voorraad, zelfs niet bij de importeurquote:Op woensdag 4 november 2015 20:24 schreef laziness het volgende:
We besteden een hoop uit hoor![]()
Ik ben heel druk met alle dingen die anders in de weg hadden gelegen nu allemaal te bestellen. Elke dag komt er wel een pakketje![]()
De tegels zijn 31x61
Ah joh, kon je ze lekker vaak spreken en ze leren kennen tochquote:Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef Chicolade het volgende:
Ziet er al mooi uit!
[..]
Bij ons ook, ik heb een beetje medelijden met mijn onderburen die oneindig veel pakketjes hebben aangenomen, die soms vol met kit en andere zware dingen zaten. Ik heb zelfs geprobeerd om jouw lamp in het grijs te bestellen, maar hij was niet op voorraad, zelfs niet bij de importeur. Scheelt weer een pakketje voor de onderburen
.
Ja laatste weekend van november.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Al een idee wanneer jullie erin gaan wonen?
Oeh, da's al bijnaquote:Op woensdag 11 november 2015 06:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja laatste weekend van november.
Ja en pas het weekend er voor is alles dusdanig af dat we kasten in elkaar kunnen zetten etc.quote:
U vraagt wij draaien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:30 schreef Peacefulll het volgende:
Nice Lazy! Begint echt al ergens op te lijken ja! Mooi formaat tegels ook, die hebben wij ook uitgezocht. Enne: foto van de bank?
Op woensdag 11 november 2015 07:53 schreef laziness het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |