De gemeente gaat er nog een beukenhaag bij plantenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:42 schreef Chicolade het volgende:
Ziet er goed uit! Het tuinhekje ziet er zo wel een beetje maf uit, zo zonder de rest van het hek.
Grappig dat je dat zegt want we hebben een derde schuine wand waar anderen een rechte wand hebben dus hij is kleiner dan die van de buren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat een mooie ruime zolder hebben jullie![]()
Is dit je cement dekvloer?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:27 schreef laziness het volgende:
De vloer is vandaag geegaliseerd op twee verdiepingen.
Het heeft nu vier weken de tijd om te drogen voordat het pvc er op gaat.
[ link | afbeelding ]
Nee een egalisatielaag er bovenop zodat het strak genoeg is voor de pvc stroken dadelijk.quote:
Ah wist niet dat dat nodig zou zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee een egalisatielaag er bovenop zodat het strak genoeg is voor de pvc stroken dadelijk.
dat is door mflor gedaan neem ik aan en zat bij de prijs in?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:27 schreef laziness het volgende:
De vloer is vandaag geegaliseerd op twee verdiepingen.
Het heeft nu vier weken de tijd om te drogen voordat het pvc er op gaat.
[ link | afbeelding ]
Ik heb moduleo aangekochtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:47 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
dat is door mflor gedaan neem ik aan en zat bij de prijs in?
Ziet er wel strak uit. Mag je er na een pAr dagen wel weer op lopen?
Gaaf zeg! Waar komt die bovenste vandaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:28 schreef laziness het volgende:
We zijn bezig met lampen. We zoeken nog een goede vloerlamp voor de woonkamer en een hanglamp voor in de slaapkamer.
Wat we al wel hebben zijn plafonnières. Ik wilde niet van die saaie half ronde dus zijn het mooie grote stoffen kappen geworden.
[ link | afbeelding ]
En een mooie industriële hanglamp voor boven de eettafel.
[ link | afbeelding ]
Het Ranex Ceiling Dream. Gekocht bij Relax Living.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaaf zeg! Waar komt die bovenste vandaan?
Lokquote. Deze is minstens zo tof als de lamp die wij hebben, en een stuk betaalbaarder. Ik voel me bijna stom dat ik deze niet eerder gezien heb, misschien wil ik er wel zo een voor in de woonkamerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Het Ranex Ceiling Dream. Gekocht bij Relax Living.
Hij is er in nog 3 kleuren geloof ik.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:42 schreef Tink89 het volgende:
Waar heb je die prachtige lamp gekocht? Zou perfect passen in mijn nieuwe slaapkamer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |