Van de jongste hebben we dat niet volgens mij. Zal er aan proberen te denken om ernaar te vragen dit keer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:58 schreef mignonne het volgende:
aaaah Estrys![]()
![]()
en straks kun je gewoon weer zo'n foto maken <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze wil ik ook weer maken <3
:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeders denkt terug![]()
oh wat een geinig idee!quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:18 schreef Mariposas het volgende:
Ah, die opgevouwen foto was ik vergeten, door alle euforie/manisch zijn na de geboorte. Zo mooi! Deze fotoserie van Mary Fermont is ook zo mooi.
Ik snap nu dat mensen een geboortefotograaf willen, ik heb maar een handjevol (matige) foto's van na de geboorte.
Ik wilde ook zoiets:
[ afbeelding ]
maar alle kranten waren al uitverkocht toen ik aan het einde van de dag weer normaal kon nadenken.
Reden om nog een keer te bevallen, deze was toch een beetje een uitprobeersel.
Mijn eerste pannekoeken mislukken nooit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh wat een geinig idee!
Mijn jongste zou die hele krant bedekt hebben denk ik maar soit![]()
![]()
En ja ach, je kinders zijn net pannenkoeken hč, de eerste is altijd een uitprobeersel...
hahahahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:21 schreef Mariposas het volgende:
Ja voor L was ook wel de uitgevouwen zaterdageditie nodig.Overigens heb ik wel de krant van zijn geboortedag, maar die kreeg ik pas een paar dagen later.
De Linda dan maar?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:24 schreef elamanilo het volgende:
Superschattig, zo'n net geboren verfrummeld babietje <3
Hier geen kranten/nieuws-liefhebber, dus een krant foto zou ik zelf nooit doen.. Zo negatief, die teksten en boodschappen om dat mooie pure babietje heen, ik zou mijn net geboren kindje niet zo willen 'besmetten'
Dat is een goeie, Als het niet past: " zullen we toch een Ipad Pro moeten schat"quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wou zeggen als mini zo mini is leg ik m wel op mijn tablet neer
succes!quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is een goeie, Als het niet past: " zullen we toch een Ipad Pro moeten schat"![]()
Ik ga even naar Hema en een sticker halen bij de VK
Ha! Dat is precies ook mijn program. Wie het eerste thuis is, ok?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is een goeie, Als het niet past: " zullen we toch een Ipad Pro moeten schat"![]()
Ik ga even naar Hema en een sticker halen bij de VK
Oh zo stressvol! Ik was zo boos dat mijn lief te laat begon met lessen (gewoon laksheid) en zijnneerste keer afrijden de DAG voor mijn UD had. Niet geslaagd. Man wat heb ik gejankt, voelde me wel.lullig dat ik zo overstuur was omdat hij gezakt wasquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:47 schreef pinquit het volgende:
Bwaargh mijn lief is aan het afrijdenvoor de tweede keer inmiddels, en de laatste kans voor de bevalling
duimen maar!
Pfff die stress dan iddquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh zo stressvol! Ik was zo boos dat mijn lief te laat begon met lessen (gewoon laksheid) en zijnneerste keer afrijden de DAG voor mijn UD had. Niet geslaagd. Man wat heb ik gejankt, voelde me wel.lullig dat ik zo overstuur was omdat hij gezakt was
Heb mezelf naar t ziekenhuis gereden voor de inleiding (niet nagedacgt dat terugrijden niet zo'n goed idee zou zijn)
Maarrrr de tweede keer is wel gelukt! Dus ik duim voor je man dat ie gewoon ook de tweede keer slaagt!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 06:51 schreef Malteser het volgende:
Goedemorgen lieve allemaal vanaf een prachtige blauwe wolk!!
Wij zijn gisteren de trots papa en mama geworden van onze zoon Twix (je mag me gerust PM'en voor zijn echte naam maar die wil ik niet online).
Hij weegt 3500 gram en is de mooiste baby van de wereld!
WHOOT WHOOT!quote:Op maandag 14 september 2015 22:22 schreef Dyre het volgende:
Ja, aan de strepen zelf ligt het inderdaad niet
Mijn cyclus is na de bevalling vorig jaar best onregelmatig geweest, ik heb alles tussen 27 en 40 dagen gezien, maar volgens mij app is het gemiddelde 34 dagen, dus dat houd ik maar even aan tot ik een echo heb gehad.
Dan zou ik nu 5 weken en 5 dagen zijn
Tof! We komen dan dicht bij elkaar qua uitgerekende datum! Ik ben nu 5 weken en 2 dagenquote:Op maandag 14 september 2015 22:22 schreef Dyre het volgende:
Ja, aan de strepen zelf ligt het inderdaad niet
Mijn cyclus is na de bevalling vorig jaar best onregelmatig geweest, ik heb alles tussen 27 en 40 dagen gezien, maar volgens mij app is het gemiddelde 34 dagen, dus dat houd ik maar even aan tot ik een echo heb gehad.
Dan zou ik nu 5 weken en 5 dagen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |