Van de jongste hebben we dat niet volgens mij. Zal er aan proberen te denken om ernaar te vragen dit keer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:58 schreef mignonne het volgende:
aaaah Estrys![]()
![]()
en straks kun je gewoon weer zo'n foto maken <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze wil ik ook weer maken <3
:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeders denkt terug![]()
oh wat een geinig idee!quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:18 schreef Mariposas het volgende:
Ah, die opgevouwen foto was ik vergeten, door alle euforie/manisch zijn na de geboorte. Zo mooi! Deze fotoserie van Mary Fermont is ook zo mooi.
Ik snap nu dat mensen een geboortefotograaf willen, ik heb maar een handjevol (matige) foto's van na de geboorte.
Ik wilde ook zoiets:
[ afbeelding ]
maar alle kranten waren al uitverkocht toen ik aan het einde van de dag weer normaal kon nadenken.
Reden om nog een keer te bevallen, deze was toch een beetje een uitprobeersel.
Mijn eerste pannekoeken mislukken nooit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh wat een geinig idee!
Mijn jongste zou die hele krant bedekt hebben denk ik maar soit![]()
![]()
En ja ach, je kinders zijn net pannenkoeken hè, de eerste is altijd een uitprobeersel...
hahahahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:21 schreef Mariposas het volgende:
Ja voor L was ook wel de uitgevouwen zaterdageditie nodig.Overigens heb ik wel de krant van zijn geboortedag, maar die kreeg ik pas een paar dagen later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |